Jayden
Het feest was al goed op gang, maar nog steeds was het meisje waar ik stiekem op wachtte er nog niet.
Een naar gevoel bekroop me toen ik begon te twijfelen of ze wel zou komen. Ik heb haar nog niet vaak gezien op deze soort feestjes, hooguit 3 keer denk ik.
Er was aardig wat volk, ook al kon ik niet zoveel zien door het tiental meisjes dat rond me stonden. Ze hadden allemaal een laag uitgesneden jurkje aan en duwde hun borsten bijna in mijn gezicht.
Waarom doen sommige meisjes überhaupt zo? Hebben ze nu echt helemaal geen zelfrespect?
Ik keek nog is rond in een verwoede poging om Kato te zien staan.
Net toen ik dacht dat ze niet meer ging komen zag ik haar. Haar ogen waren al op mij gericht en toen ze zag dat ik keek draaide ze blozend haar hoofd weg.
Rustig liep ik naar haar toe en duwde een paar mensen aan de kant zodat ik erdoor kon. Ik liet mijn ogen begerig over haar lichaam en gezicht glijden. Het zwarte jurkje dat ze aanhad spande waardoor haar lichaam goed uitkwam.
Sommige jongens keken haar lustvol aan en plots wilde ik ze allemaal een paar rake klappen geven, maar hield het op een paar dodelijke blikken. Kato had haar hoofd nog steeds weggedraaid waardoor ze mijn blikken niet zag.
Gelukkig, ze zou waarschijnlijk vragen waarom ik het deed en ik had geen flauw idee wat ik daarop zou moeten antwoorden, ik wist zelf niet eens waarom ik dat deed.
Ik likte mijn lippen en liet mijn ogen haar nogmaals helemaal opnemen.
Zoals ze daar stond, in dat jurkje, wilde ik haar nu meteen nemen.
Ik ademde diep in en uit om mijn gedachten en groeiende, ja je weet wel, 'ding' daar beneden te kalmeren.
Ik verstijfde in mijn pas naar haar toen ik een jongen naar haar toe zag komen en haar omhelsde.
Ik wilde er bijna op afrennen maar toen herkende ik zijn gezicht. Het was dezelfde gast die bij haar aan tafel zat in de kantine die ene keer.
En nu bijna elke middagpauze.
Kom op Jayden, jaag hem gewoon weg en ga dan met Kato dansen, kus haar, neuk haar en dan is je missie geslaagd.
Ik grijnsde toen ik de jongen een beetje in elkaar zag krimpen toen ik erbij ging staan. Kato daarentegen had een geërgerde uitdrukking op haar gezicht.
"Wat doe je hier? Zie je niet dat we aan het praten zijn?",zei Kato terwijl ze drukke handgebaren maakte tussen haar en de gast waarmee ze aan het praten was om haar woorden kracht bij te zetten.
"Oh ik zag het wel hoor",antwoord ik haar terwijl ik nonchalant mijn handen in mijn broekzakken steek en op mijn linkerbeen leun.
"Wat kom je hier dan in godsnaam doen?!" Haar geërgerde uitdrukking werd nu bijgestaan door een lichte frons.
"Mag ik niet gewoon met mijn goede vriendin komen praten?" ,vraag ik, de jongen die er ongemakkelijk bijstaat negerend.
Ik sla mijn arm over haar schouder en trek haar naar me toe waardoor haar wangen een lichtroze kleur krijgen.
"Zijn wij dan vrienden?",zegt ze terwijl ze zich los rukt. Als ik naar haar kijk zie ik dat ze nu een geamuseerde blik in haar ogen heeft en dat haar mondhoeken zijn opgekruld tot een glimlach waardoor haar witte, rechte tanden zichtbaar zijn.
Ik pruilde voor ik begon te praten:"Prinses, dat breekt mijn hart."
Voor het 'dramatische' effect leg ik mijn hand op de linkerkant van mijn borstkas.
Ze moet lachen en haar heldere lach was weer te horen. "Hoe kan ik het goed maken?"
Een geweldig idee, al zeg ik het zelf, vormt zich in mijn hoofd.
"Dans met me."
JE LEEST
When the badboy wants the good girl.
Romance"Ik weet dat je me wilt" ,zeg ik terwijl een arrogante grijns mijn gezicht op kruipt. "En wat als je ernaast zit?" "Doe ik niet." Kato trekt een wenkbrauw op. "Jawel doe je wel. En laat me nu door Jayden! Ik moet naar de les!" Ze doet een stap opz...