4.Bölüm

1K 44 2
                                    

...

''Ben cok özür dilerim." Sesi cok üzhün geliyordu.

Ben ne diyeceğimi şaşırmış bir şekilde ona baka kaldım sonra,

''Ne!? '' diye bağırdı.

''A-acelye!? '' dedi. Sesi titriyoru.

Bende halen ona bakıyorum yere çökmüş bana bakmaya başladı, gözleri dolmuş. Aşağıya çömeldim gözyaşlarımı tutamdım o neden ağlıyor cok sacma neden gözleri dolduki? hatta şu anki halimiz vile saçma.

''Senin bir suçun yok aslında ben SENIN arkadaşlarınla fazla takılmasaydım böyle olmazdı, ama seninde bana bağırman beni çok etkiledi yani ben birşey yapmadığım halde bana suç attı osaki hiçbirşey yapmadım. Ne bilim senin Arkadaşlarınla takılmamı istemediğini. Bilseydim gelmezdim zaten! ''. Dedim kısık bir sesle.

Fark ettim ki yerde oturuyoruz dizlerimi kendime çekerek bunları söyledim sonra ona baktım yere bakıyordu, birşey söylemek istiyor ama birşey bulamıyor gibi bende sonra yere baktım.

''Tamam haklısın, her konuda ama bir konuda sana hak vermiyorum ben arkadaşlarım la konuşmana birşey demiyorum sadece Rüzgar la biraz mesafe koy çünkü o biraz Playboy gibi. '' dedi bana gözleri kızarmıştı demekki ağlayına böyle oluyordu.

Ben biraz şaşırdım oysaki ondan fena etkilendim gibiydi ama bunu söyledikten sonra kararım değişti.

Birden önüme gölge belirdi, ayağıya kalkmış bana elini uzatan Serkani gördüm.

Buruk gülümsedi ''Hadi burda oturmayalım, gel eve gidelim''

Ben bi ona bide eline bakıyordum sonra elimi eline verdim sıkı tuttu biraz sıçak eli var ve yumuşak. Arabaya binene kadarda bırakmadı biraz elime elinden çıkarmaya başladım ama sonuç yok , arabaya bindiğimizde bana baktı ve gülümsedi.

''Arkadaşız dimi? ''

Ben biraz şaşkınlığa uğradım.

Yalandan gülümsedim. ''Sanırım Arkadaşız! ''

''Buna sevindim '' dedi

Birşey daha demek istiyormuş gibi bana baktı bide yola baktı.

''E hadi söyle ne söyleyeceksen!? '' dediğimde sırıttı.

''Senin sevgilin var mı?! ''

Bunu mu cidden merak ediyordu. Saçma ama güzel soru.

''neden soruyorsun!? '' dedim kaşımı kalfırarak.

''Sen söyle! '' diye diretti.

Ciddileştim.''Iyi tamam söyliyim, evet var! ''
Yüzünün nedenini bilmwdiğim bir şekilde düştüğünü farl ettim bana bakarak. "Hm." diye ses çıkardı.

''Saka yaptım yaa yok benim sevgilim falan." Dedim omuzuna dokunarak. Noluyordu anlamıyorum daha üç dakika önce ağlıyorduk. Ah evet oda ağlıyordu.. peki neden.. ben ağladım diyemi?
"Oh. Iyi." Dediğini duyduğumda beynimdeki soru işaretlerinden kurtulup ona döndüm.

"Neden iyi?." dedim

Ben ne diyeceğimi şaşırmış ona bakıyorum neden ohh iyi dediki.

''Ha yok ya sen şimdi yalnış anladın ya ben öylesine dedim ''. Dedi

''Peki senin varmı? ''

''Benimde yok, ama flört lerim oldu! ''

Biraz şaşırdım, yani karizmatik birisi olarak hic sevdiği olmamış?!

Kuzenim! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin