1. Poker

513 9 2
                                    

— Haide Eve! Strigă Alan după mine trăgându-mă de mână. Am de gând să câștig în seara asta, spune rânjind.
— E doar un joc de poker tâmpit, am pufnit.

M-a dus într-un loc necunoscut mie, blondul ăsta sexy m-a târât până aici doar pentru un joc de poker. M-am uitat în jur, analizând locul, era o casă mare, cu o piscină imensă în mijlocul curții frumos amenajate.

Fumul ţigărilor era persistent în aer și majoritatea oamenilor de aici erau deja foarte ameţiţi.
Alan s-a așezat la o masă unde am presupus că oamenii sunt lucizi și m-a tras în poala lui. Am icnit la contactul cu erecţia lui.
Fetele erau mai mult dezbracate. Sutienele și pantalonii minusculi erau singurele haine care le acopereau trupul. Am constatat că eu eram singura îmbrăcată neadecvat din punctul lor de vedere. Tricoul meu alb, geaca de piele și blugii nu îmi scoteau aproape deloc formele în evidență, dar nu de asta am venit aici, am venit cu prietenul meu să joace un joc plictisitor de poker.
Alan mi-a spus că mai trebuie să vină nu-știu-ce-tip, care era denumit de jucători "Regele Poker-ului".
Toți cei prezenți aveau în brațe câte o fată, care, presupun că era una din regulile jocului. Deci, toți erau pregătiți, însă Regelui îi place să se lase așteptat.
După aproximativ 15 minute al dracu de plictisitoare, un tip îmbrăcat tot în negru, brunet, cu o tunsoare perfectă s-a așezat la masă. Era aproape chel în părțile laterale, iar sus, părul său mare era prins într-o codiță la fel de perfectă. Părea plictisit când s-a așezat la masă și la fel de plictisit a lăsat-o pe fata care îi era destinată să i se așeze în poală. Era clar  că nu acorda prea mare atenție fetei care acum dansa lasciv pe umflătura din pantalonii lui.

Jocul a început și odată cu asta și pierderile. Fetele celor care pierdeau, se așezau pe piciorul câștigătorului, sau, în cazul de faţă, pe scaune lângă "Rege". Nu înțeleg de ce toate merg lângă el, atât timp cât mai sunt și alți jucători, adică, el încă nu a câștigat. Nu? Am ridicat din umeri în sinea mea și m-am decis să-mi întreb prietenul despre nelămurire mea:
— De ce fetele celor care pierd merg lângă tipul în negru? Am șoptit întrebându-l pe Alan.
— Păi, să zicem că am uitat să îți spun ceva, expiră adânc după care începe iar să vorbească, câștigătorul, care, probabil vă fii Aiden, primește drept, premiu, să spunem, fetele care îl însoțesc pe pierzător.
Am înghețat la auzul cuvintelor prietenului meu.
— Tu ai câștigat vreodată? L-am întrebat.
— Vrei să știi dacă am avut premii umane? Râde și îmi răspunde tot cu o întrebare.
Am dat din cap în semn de “da” și am așteptat ca prietenul meu să-mi răspundă.
— Adevărul este că.. Nu, de fapt chiar nu am câștigat, nu când joacă și “Regele”.
Mi-a fost de ajuns să aud aceste cuvinte. Sunt ca și moartă, din toate punctele de vedere.
Câștigătorul, în cazul de faţă, “Regele”, pe care din câte am înțeles de la Alan, îl cheamă Aiden, va lua în proprietatea lui fetele de la masă, ceea ce înseamnă că și pe mine, dacă nu am noroc și din câte am văzut de-a lungul vieții mele, nu prea am. Tot timpul ăsta am crezut că jucau și ei, ca orice oameni normali, pe bani, dar nuu! Ei trebuie să joace pe fete, care din câte am înțeles, vor sta în posesia câștigătorului cât timp vrea el.

Acum meciul se ţinea doar între Alan și “Rege”.
— Haide Alan, câștigă, i-am șoptit iar el a chicotit.
Eu nu glumeam deloc. Mă sperie gândul că aș putea fii tratată ca un obiect, un premiu uman.
Odată jocul terminat, cerul mi-a picat în cap și ștreangul mi-a fost pus la gât, după cum mă așteptam, dar nu voiam să recunosc, Aiden a câștigat.
—Haide Alan, jocul s-a terminat, să plecăm, i-am zis luându-l de  mână.
— Tu cred că va trebuii să vii cu mine, mi-a zis Aiden râzând și trăgându-mă de mână.
— Aiden, frate, las-o pe ea, nu e așa, e diferită și serios acum, ai destule, râde Alan luându-mi apărarea.
— Când ai venit aici și ai pus-o la bătaie nu ţi-a păsat că ea e “diferită”.
— Poate pentru că știa că va câștiga, dar, tu probabil trișezi sau ești ceva vrăjitor care face magie neagră, mi-am dat ochii peste cap.
Aiden doar a râs punându-și mâinile la burtă.
Îl urăsc al dracu de tare pe omul ăsta.
— Eu nu merg cu tine, okay?
— Nu e după tine, okay? Mi-a răspuns.
— Oh, nu mai spune, i-am spus îndreptându-mă spre ieșirea din curte.

Mâna mi-a fost prinsă și instinctiv, m-am întors. ”Haide iubire, doar o săptămână și îți promit că nu vei mai vrea tu să pleci“ i-am auzit vocea scârboasă.
— Nu-s “iubirea” ta. I-am făcut cum ochiul.
O săptămână zici, hă? Pot să rezist.
— Okay, m-am auzit spunând, dar te previn, o să te rogi să nu fii câștigat jocul ăsta, i-am făcut cu ochiul.
— Oh, o să-i mulțumești Domnului că am făcut-o, mi-a zâmbit.

Alan m-a tras undeva departe de Aiden și sclavele lui, spunându-mi:
— Ești sigură de asta? M-a întrebat.
— Alan, baby, tipul ăsta își va face rugăciunea și le va mulțumi Sfinților făcând probabil și un altar unde se va ruga duminica în momentul când va scăpa de mine. Voi fi cea mai mare scorpie pe care a cunoscut-o domnul Markov, am rânjit, iar Alan a chicotit.
— Doar fii atentă, bine?

I-am zâmbit încuviințând. L-am auzit spunând un “te iubesc, ai grijă”, după care m-a pupat pe frunte.
Părera cu adevărat îngrijorat și nu înțelegeam de ce. Am ridicat din umeri în sinea mea și m-am îndreptat împreună cu Alan spre “Rege” și sclavele lui, sau, cum îmi place mie să le spun, “târfe-obsedate-de-penis”. Am doar un cuvânt de spus în legătură cu asta: “Ew!”
Aiden ne-a condus spre limuzina lui (ceva care, sincer acum nu mă mai miră). El și târfele-obsedate-de-penis s-au așezat pe una din canapele, iar eu, pe cea din fața lor.
Tipele alea practic s-au lipit de el și acum păreau că sunt al doilea strat de piele ale lui Aiden. Una dintre ele și-a dus mâna pe umflatura din pantalonii lui, strângându-l, el gemând involuntar.
Toate chestiile astea mi-au dat stomacul peste cap. În fața mea se turna un film porno, iar eu eram nefericitul spectator.
L-am auzit pe Aiden îndemnându-mă să îl ating, iar sclavele lui comentând ceva de genul ”curvă virgină“.

— Proaste, am mormăit uitându-mă pe geam.

Aiden probabil m-a auzit pentru că a început să râdă, iar eu m-am trezit cu Big Momma atașată de părul meu. Cotul meu i-a atins instinctiv buzele pline de botox, bufnindu-mă râsul când am auzit-o ţipând mai rău decât dacă ar fii văzut un penis zburător.

— Taylor, să nu te prind că o mai atingi, altfel pleci la fel de repede cum ai și venit, i-a zis Aiden calm lui Big Momma. Apropo, vreau să-mi spuneți “Regele meu” când vorbiți cu mine, a adăugat el.
—Să fii sigur, i-am zis dându-mi ochii peste cap.
Încă râdeam  de fata care încă își ţinea mâna la gură și mă înjura printre dinți.
Nu mă așteptam să-mi ia apărarea.
— Nu-mi zici nimic că i-am belit botul ăla de ornitorinc? Am râs coborând din limuzină.
— Probabil vei fii uimită, dar, botul ăla de ornitorinc face un blowjob grozav, a râs, nu, ești sexy când ești nervoasă, a rânjit.

DIRTY SEXUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum