We waren nu in het raadsgebouw. De wachers bij de grenzen hadden al veel alfa's en Luna's gespot. Ook alfa Juke. De bèta's waren ook meegekomen en sommigen volgende alfa's en Luna's ook. We zagen aan een lange tafel. Nina en Benjamin waren een spelletje aan het doen. Jamie, ik, Selena en Luuk waren aan het praten. Mijn vader was een beetje zenuwachtig terwijl mijn moeder totaal ontspannen leek. Bèta Hank kwam binnen. 'Alfa' zei hij met gebogen hoofd 'alfa Juke en Luna Tiana zijn er.' 'O en bèta Hans.'
Mijn moeder glimlachte, 'ome Hans.' 'Altijd als eerste.' 'Laat ze.maar binnen Hank.'
Hank knike en draaide zich om. Mijn ouders stonden op. Een paar seconden later kwamen er drie mensen binnen. Een jongere man en jongere vrouw. De man en vrouw liepen hand in hand. De man had zwart haar en grijze ogen. De vrouw had lichtbruin haar en grijze ogen. De derde persoon was een oudere man. Hij had grijs haar en grijze ogen. Mijn moeder glimlachte, 'goedenavond alfa Juke, Luna Tiana en bèta Hans.' 'Of ome Hans.'
Hij grinnikte, 'alles goed Luna Lune?'
Mijn moeder knikte. De alfa en Luna en bèta liepen naar onze ouders toe en gafen hen een hand. 'Mag ik jullie voorstellen' zei mijn vader 'aan onze kinderen.'
We stonden op en gingen naast elkaar staan. Eerst Jamie toen Selena, ik, Luuk, Nina en Benjamin.
De alfa, Luna en beta gaven ons een hand.
Toen 's avonds iedereen weg was vonden onze ouders dat het vaker moest. Nu snapte iedereen dat ze elkaars kinderen niet moesten kidnappen en de roedels aanvallen. Zo zou er geen ruzie ontstaan tussen de roedels. We gingen naar bed en toen we de volgende ochtend opstonden hadden mijn ouders al veel berichten gekregen van de andere alfa's of we het nog een keer zouden doen. We zouden het een ritueel maken. Zo konden er geen misverstanden ontstaan.
einde.
JE LEEST
twin wolfs.
WerewolfDit is een vervolg op "white wolf". Jamie en Janette, kinderen van Alfa Rick en Luna Lunette, zijn echte donderstenen. Ze slopen van alles. De roedel wil Jamie afwijzen als hun volgende alfa. Als Rick en Lune hun zoon naar een kostschool willen stu...