3.Bölüm "Ayrılık"

619 33 3
                                    

Medya: Bizim Kızlar ✌

Sabah sabah ne bu ses ya? Beynimi tırmalıyo resmen. Uyanınca bu ses çıkaranın sülalesini sıvıycam bir güzel.

"Kızııım!!!"
Aha anne bu sese bir sen eksiktin.

"Kızım kalkıp kapatsana şu alarmını. Madem kalkamıyorsun niye bu saate alarm kuruyorsun?" Ne yani çalan benim alarmım mıydı? Sorun değil sülaleme bayılmıyorum zaten.

"Tamam anne ya kalktım tamam." diyerek yataktan kalktım. Niye okul sabah vardı? Niye bu okula akşam gidilmiyordu? Annem odadan çıkınca banyoya girip elimi yüzümü yıkadım. Dolabımdan formaları alıp üzerime giydim. Saçlarımı her zamanki gibi açık bıraktım. Sıra kızları uyandırmaktaydı. İlk önce Deniz'i aradım.

"Günaydın."

"Günaydın. Hazır mısın?"

"Hazırım. Sıla'yı bekliyorum sadece."

"Tamam o zaman ben Ezgiyi de alıp geliyorum yanınıza."

"Tamam hadi bekliyoruz." diyip telefonu kapattı. Annemle babamın odasından kafamı uzattığım da ikisi de uyuyordu. Ev hanımı olmak ne kadar kolaydı öyle. Çocuğunu uykudan kaldır sonra yatmaya devam et. Oh mis valla ne güzel. Acaba bende mi ev hanımı olsam büyüyünce? Artık Ezgi'yi almalıydım bir de hazırlanması vardı. Evden çıkıp Ezgilerin evine gittim. 5 dakika sonra gelmezse arardım. O da olmazsa zili çalardım. 2 dakika sonra Ezgi aşağıya indi. Denizleri de alıp durağa gittik.

Sıla "Bugün Melih gelmiyor mu seni almaya?" diye sordu Deniz'e.

"Niye benden sıkıldınız mı?" dedi üzülmüş gibi yaparak.

"Bıktık artık bıktık senden nereye gitsek peşimizdesin yeter ama Melih gelse de kurtulsak." dedim gülerek.

"Ay ben size bayılıyordum zaten." dedi o da gülerek. Biz aramızda böyle saçmalardık. Ama hiç kimse üzerine falan alınmazdı.

"Kızlar tatilde ne yapıyoruz? Bu seferde İzmir'de kalmayalım. Başka yerlere gidelim." dedi Sıla.

Ezgi "Okulda bir afiş görmüştüm. Bodrum'da yaz boyunca tatil. Ne dersiniz gidelim mi?" diye konuyu geliştirdi. Aslında iyi fikirdi ama Ege ile planlarımız vardı.

"Sanırım ben bu yaz gelemiycem. Ege ile planlarımız vardı. İptal edilme olasılığı da vardı. Ben bir sorayım. İptal edilmişse gelirim. Gerçi dünkü otobüs olayından sonra pek gidiceğimi sanmıyorum. Daha gelip özür bile dilemedi." dedim.

"Merak etme ya elbet hatasını anlatıyacaktır." dedi Ezgi.

"Sahi dün otobüste ne oldu?" dedi Deniz. Dün Melihle gittiği için bilmiyordu. Otobüsteki olayı baştan sona anlattım.

"Bak kanka ben sana demiştim o çocukta birşeyler olduğunu,baştan beri sevmiyorum zaten Ege'yi. Ben yine haklı çıkıcam ve o seni üzecek." dedi. Deniz bu konularda hep haklı çıkardı zaten. Sude olayında da böyle olmuştu. Biz aslında 5 arkadaştık. Ben,Ezgi,Deniz,Sıla ve Sude. Sude sonradan bizim düşmanlarımız olan Ceren ve Gül'ün yalan yanlış sözlerine inanıp bizimle arkadaşlığını kesmişti. Deniz 9.sınıftan beri sevmiyordu Sude'yi. Ama o yılışık daha bizim yanımıza geliyordu. Deniz'e Sude konusunda hak vermiştim. Ama Ege ile mutlu bir birlikteliğimiz vardı. O bazı salak saçma şeyler istese bile...

GİZLİ MAFYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin