Bora
Allahım ben nasıl bir salağım acaba bu kıza bu elbiseyi alırken aklım nerdeydi ki...
Hay aklıma ....
Tabi ya ,şu görevli kızlar beni sorularıyla bunaltıp arı kovanı gibi başıma üşüşmeselerdi bende bunalıp maillerime gömülmezdim .
Onlardan kaçmanın tek yolu çalışmaktı . İş başlayınca dünya dururdu . İşkolik diye takılıyor arkadaşlarım , ben işimi tam yapmayı severim .
He Bora he şimdi çok güzel oldu bu kızıl cadı kimbilir daha neler aldı . Begümün aldıklarını da hatırlamıyom . Yandın sen oğlum . Begüme ne demeli acaba , şu şorta bak kesin onuda bu gün aldı . Ah Selin bunlar hep senin başından çıkıyor .
Sakin olmalıyım , zaten kızıl cadı ağzımın payını verdi ....Limana gelip Selin önderliğinde bir yata doğru ilerliyorduk ki birinin
"Selin bebeğim "demesiyle benim tüm kanım beynime sıçradı.
Tabii Selinde
"Aşkımmm"
diye kollarını açıp kumral, ela gözlü bir adamın kollarına atınca kendini benim öfkem kulaklarımdan tütmeye başlamıştı.
Begüm yanıma sokulup
"Abicim sakin ol , kızıl cadını korkutacasın ,sonra o cadıcık atıldığı kollardan bir daha çıkmayacak sende avucunu yalayacaksın ."dedi ve kıkırdayarak gitti.
Evet derin nefes al ver, sakinleş ...
Selin ve o adonis çakması ile bizim yanımıza bir kaç dakika sonra geldi .
"Müstakbel nişanlım Bora ve kızkardeşi Begüm."
"Bu yakışıklı adamda benim biricik aşkım Poyraz"
Bu kız nediyo yarabbim
ne yakışıklısı,Aşkımmı dedi o ,
Üstelik o adam bir eli selinin belinde .
Ben o eli kırarım , o gözleri oyarım .
Eeee selin sana ne demeli acaba ?
Sana neler yapacağım bir bilsen ...."Merhaba " dedim elini sıkarken , tamam biraz sert tutmuş olabilirim. Bana anlamlı bir bakış attı.
"Hoşgeldiniz , hadi tekneye buyrun "dedi Poyraz.
Pispis sırıtarak Selinin omuzuna kolunu atarak yürümeye devam etti.
Begüm benim yanımda yürümeye devam ederken fısıldıyordu
"Abi öfkeni bu kadar belli edersen her zaman kaybedersin , biraz rahatla kız seni nişanlım diye tanıttı . Hatırladığım kadarıyla senin zehir gibi bir zekan vardı Yoksa evdemi bıraktım ha."
Küçük kardeşim bile benden mantıklı düşünüyor . Bu kız bende akıl bırakmadı . Tekneye çıkınca bir masanın hazır olduğunu gördüm . Selin ortada yoktu kamaradan önce siyah saçlı beyaz tenli bir afrodit çıktı .
"Hoşgeldiniz , ben Katty Poyrazın eşiyim "dedi ve elini uzattı . Şivesi çok değişikti .
Derin bir nefes aldım . Oh en azından evliymiş bu adam.
"Memnun oldum ben Bora ve kardeşim Begüm " diye karşılık verdim.
Ve kucağında dünya tatlısı bir oğlan çocuğuyla kamaranın kapısında belirdi Selin
" Hadi gel aşkım ,Boraya merhaba diyelim bebeğim"
Meleğin kucağında bir melek tablo gibiydi ve ben bu tabloyu ömrüm boyunca sıkılmadam seyredebilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK KIRINTILARI
RomanceKabuklarımın hergün dahada kalınlaştığı bir dünyada yaşamak. Herkese herşeye rağmen inadına yaşamak. Ya içimdeki aşık kadın o kabukları kıracak yada bu soğuk dünyada aşk kırıntılarıyla yaşıyanlardan olucam ne dersiniz o kadar gücüm var mı ? Tüm Hakl...