Saat 12:05
Dersin başlamasına 15 dakika kala, okulda ki öğrencilerin gözlerini kaçırdığı üç kişi okula giriş yaptılar.Lisenin son senesi, herşey yolundaydı. Okulun öğrencileri onlara karşı çıkamazlardı, bütün sene böyle geçerdi.
İlk okula gelip diğer arkadaşlarını bekleyen Ömer oldu.
Ömer arkadaşları sayesinde okulun en havalıları arasına girmiştir.
Çoğu kişi arkasından bakar ve buda Ömer in egolarını yükseltir.
Ömer dersleriyle ilgili gözükmek istemez çünkü bunun okuldaki havasını zedeleyeceğini düşünür.
Ne kadar dersleriyle ilgili gözükmek istemesede o kadar derslerinde başarılıdır.
Her yüksek aldığı notta sınıfta ki herkesin ona kötü bir şekilde bakması ona işkence gibi gelir. Heleki diğer yakın arkadaşları düşük not aldığında Ömerle tartışır duruma gelirler.
Ömer tüm bu havasıyla, egosuyla, başarısıyla daha kaliteli bir okulu haketse de ailesinin gelir durumu buna izin vermez.Ömer okulun giriş kapısına biraz uzakta bir köşeye oturup diğer arkadaşlarını beklerken yanından siyah büyük bir araba geçer ve az uzakta durur.
Bu araba geçtiğinde Ömer arabanın içindeki kişinin Murat olduğunu anlar ve az uzakta duran bu arabanın içinden de Murat çıkar.
Murat arabadan iner inmez kırışan çeketini aşağı doğru çekerek düzeltir. Araba şoför tarafından hızla uzaklaşır.Murat, Ömer e doğru bakar ve yavaşça sağa sola bakarak Ömer e doğru ilerler.
Murat, babası şirketler sahibi zengin bir çocuktur. Lisenin ikinci senesine kadar özel okullarda okumuştur. Villalar da dadılarla hizmetçilerle büyümüştür. Murat halinden memnunken annesi babasıyla kavga edip kimseye hesap vermeden Muratıda alıp buraya gelir. Sınırlı olan parasıylada bir eve yerleşen Murat ve annesi o zengin lüks hayattan koparlar. Muratta kolejden alınarak annesiyle oturduğu yerdeki bir devlet okuluna yerleşir.
Zaman geçer ve 1 sene sonra Murat okuluna alışmış, ve gittikçe dahada artan havası onu mutlu ederken bir gün annesi bir hastalığa kapanır. Murat evde annesine üzülsede okulda bunu belli etmemeye çalışarak havalı olması devam eder. Durumları olmadığı için kısa süre sonra annesi hayatını kaybeder. Ve buda yaz tatiline denk gelir. Murat artık ortada kalır ve üzgün düşüncelere dalarken babası ortaya çıkar. Murat ı teselli ederek ona güvende olduğunu hisettirir.
Murat uzun bir süre görmediği babasına karşı sıcak davranır. Okulların açılmasına artık bir hafta kalmıştır. Murat ın yaz ı üzüntüyle ve babasıyla geçmiştir. Babası Murat ı tekrar villalara, kolejlere kavuşturmak istesede Murat havalı olduğu okulundan memnundur, geri dönmek istemez. Bunun üzerine babası okula yakın bir villa satın alır ve Murat için hizmetçiler, şoförler tutar. Böylece Murat içindeki annesinin üzüntüsüyle birlikte hem istediği paraya hemde alıştığı okula ulaşmıştır.Ömer her ne kadar Murat ın parasına özensede yakın arkadaşı olduğu için ona bunu belli etmez.
Murat, Ömer in yanına geldiğinde karşısına dikilir ve sakin tavırlarıyla konuşmaya başlar
Bizim ki yokmu?
Gelmedi.
Onumu bekliycez güneşin altında!
Nankörlük yapma ben yarım saattir sizi bekliyorum.
Kantinde bekleyelim kanka.
Ömer başıyla onayladıktan sonra Murat önden, Ömer de arkasından giderek kantinin yolunu tutarlar.
Saat 12:15
Muratla Ömer kantindeki masada kahve içerken Gökhan kantine giriş yapar.Gökhan sporcu kimlikli okulun havalılarındandır. Kaslı olduğu için peşinde olanda çoktur. Macera tutkunudur. Diğer arkadaşları memnun olmasada korkuya bayılır. Aşka bakış açısı diğer arkadaşlarından daha yakındır.
Gökhan gelir ve bir şey demeden sandalyeye oturur. Murat her zaman ki hali böyle olduğu için pek umursamasada Ömer merakla sorar
Bi şey mi oldu Gökhan?
Gökhan ifadesini bozmadan cevap verir.
Yoo. Sınıflara geçsek mi?
Murat onaylar ve kahvesinin son yudumunu kafasına dikerek kalkar.
Diğerleride arkasından bi üst kata çıkarlar.
Murat formülleri sevmediği için sözel, Gökhan aile zoruyla eşit ağırlık, Ömer başarısından dolayı sayısal sınıfındadır.
Bu yüzden bir üst katta farklı sınıflara giderler.15:30
Bir kaç tenefüs den sonra çocuklar kantinde oturur. Gökhan ın önünde bir su, Ömer in önünde ise bir kutu kola. Murat ise elinde bir tost yemekle meşguldür.
Masanın önünden başkalarıyla konuşup gülerek, okulun en başta gelen havalılarından Umut geçer.
Çocukların üçüde yaptıkları herşeye ara verip önlerinden geçen Umut a bakarlar.
Umut gülerek geçip gider ve Murat buruşturduğu suratıyla konuşmaya başlarÇok ayar oluyorum şu çocuğa.
Gökhan cevap verir
Umut malı dimi?
Ömer kolasından bir yudum alır ve konuşmaya başlar
Beni kaç kere gülünç duruma düşürdü.
Murat: o kim lan!
Gökhan: bide yapmacık yapmacık gülüyo velet.
Murat: sıkıştırıp dövelim mi?
Ömer: tek olsa tamam da, arkasında bir sürü çocuk var.
Birbirlerine bakarken zil çalar. Ayağa kalkıp toparlanırken Murat ikisinede bakıp konuşur
Halledicem ben.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
11:30 #Wattys2015
Mystery / ThrillerSaat 11:30 da o cinayeti işlememeliydim. Bizi kim görmüş, bizi nerden tanıyor, bize nasıl ulaştı ve bizi ne zaman rahat bırakacak? Sizide bulaştırdığım için özür dilerim..