Duyuru

212 23 3
                                    

Öncelikle hepinize merhaba.

Şu an yazdıklarım, ve birazdan yazacaklarım tahmin ettiğiniz gibi genel olarak  Kız Kardeşim'in, bölüm yükleme aralıklarıyla ilgili...

Hepinizden özür diliyorum. Biliyorum, yeni bölümün gelmesini merakla bekleyenler var. Ve bu bildirimi görünce yeni bölüm sanıp açıp, sonra 'Of bu ne bicim yazar hem bölüm paylaşmıyo hemde duyuru paylaşıp bıcır bıcır konuşuyo' demiş olabilirler. Onlardan tek tek özür diliyorum. Ancak birazdan yazacaklarımla bazı şeyler açıklığa kavuşacak.

Öncelikle, artık kesinlikle bu kadar uzun zaman aralıkları olmayacak, hatta diğer bölümü yazmaya başladım. Yetişirse bugün, yetişmezse yarın yayınlarım- ki ben bugün yayınlama taraftarıyım-

İkinci olarak beni çok üzen bir konuya değinmek istiyorum : Okuyucu sayımız 10.000'i geçti. Bunun için çok mutluyum. Hala bazen kendi kendime 'Vay canına, şimdi Kız Kardeşim on bin okuyucu mu oldu?' dediğim zamanlar oluyor, fakat ,yorum ve vote sayıları...

Yani bu kadar okuyucusu olan bir kitabın sadece 100 veya biraz daha fazla yorumu olması biraz üzücü.

Bakın, çok yorum meraklısı değilim. Kimseye zorla ' yorum yap, yorum yap' diyemem ama yazdıklarımın karşılığını almak istiyorum. Lütfen biraz anlayış.

Ve ayrıca, Açelya karakteri olan Acacia Clark'ı değiştirdim. Ve bunun için yeni bir kapak hazırladım.

Yeni Açelya ; Sasha Pieterse.

İçinizde eski Açelya yani Acacia'ya alışmış olanar varsa öyle hayal etmeye devam edebilir.

Birde, kitabın önceki bölümlerini düzenleme kararı aldım. Bazı bölümlerde ufak tefek değişmeler olsa bile, bazı bölümlerde baya değişimler olabilir. Ben güncellemeri yaptığım zaman size haber veririm.

Tüm bu gibi Kız Kardeşim ile ilgili olan şeylerin yanında size iyi - en azından bazılarınız için iyi- bir haberim var. Yeni bir kitap yazma kararı aldım. Ancak henüz karakterleri belirlemedim. E haliyle karakterler olmadığı için kapak da yok. Eğer sizin karakterler için bir fikriniz varsa - ve daha çok tanınmamış karakterler taraftarıyım- bana mesaj atabilirsiniz.

Ve birde gerek bu kitap, gerek yayınlamaya başlayacak olduğum kitap hakkında sorunuz veya benimle tanışmak isterseniz her zaman buradayım.

Ve bide bişi daha dicem. Benim adım Ceren Demirkol değil :D Bu önceden açtığım bi hesaptı o yüzden kendi adımı koymamamıştım. Bunu da öğrenmiş oldunuz :D.

Herneyse, çok konuştum. Hepinizi çok öpüyorum. Beklemede kalın.

Kız KardeşimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin