9. Απρόοπτα και δωμάτια

72 10 0
                                    

"Ρε παιδιά, μια εβδομάδα πέρασε και κανείς σας δεν με βοήθησε με την Ειρήνη και το ξεκαθάρισμα", είπε κάπως απογοητευμένος ο Μάρκος.
"Ε αφού δεν βρεθήκαμε όλοι μαζί", απάντησε η Μαρία.
"Αν θέλατε, θα βρισκόμασταν", είπε ξανά ο Μάρκος.
"Ναι, συγγνώμη που έχουμε κι αλλά προβλήματα πέρα από τα γκομενικά σου", του είπε απότομα ο Κώστας.
"Ναι, και μη νομίζεις πως, επειδή μας είπες αυτά που είπες, άλλαξε η γνώμη μας για σένα. Φυσικά εξηγούνται κάποια πράγματα, αλλά η Ειρήνη είναι πολύ πληγωμένη", ανακοίνωσε η Ελπίδα. Όσο περνούσε ο καιρός η Ελπίδα ερχόταν πιο κοντά με την Ειρήνη κι η Μαρίνα απομακρυνόταν από όλη την παρέα. Προτιμούσε την κολλητή της, Στέλλα.
"Καλά εντάξει. Αλλά μην μιλάτε εκ μέρους της. Αφήστε με να της εξηγήσω και τα συζητάμε πάλι. Λοιπόν, ποτέ θα βρεθούμε όλοι μαζί να της μιλήσω;", ρώτησε απελπισμένος ο Μάρκος.
"Τι λέτε να πάμε το σαββατοκύριακο στο εξοχικό των γονιών μας;", απευθύνθηκε στον Μάρκο και το Κώστα η Ελπίδα.
"Ρε παιδιά, δεν ήξερα ότι είστε αδέρφια", σχολίασε η Δέσποινα.
"Ρε μαλακα, δεν είπες τίποτα;", είπε ο Μάρκος στον Πέτρο που καθόταν τόση ώρα να παρακολουθεί την συζήτηση.
"Μα δεν με αφορά το θέμα. Ούτε τη Δέσποινα αφορά", είπε με ένα ύφος 'προφανώς' .
"Τέλος πάντων, όντως δεν με αφορά. Τι θα κάνουμε με την Ειρήνη;", ρώτησε η Δέσποινα.
"Εγώ λέω να το προτείνουμε εμείς, χωρίς να ξέρει ότι θα είναι κι ο Μάρκος μαζί. Αυτοί", είπε ο Κώστας κι έδειξε τον Μάρκο τον Δημήτρη και τον Στέφανο, "θα εμφανιστούν αργότερα. Δεν το πιστεύω ότι σε βοηθάω", είπε και στράφηκε στον Μάρκο.
"Αυτό κάνουν τα 'αδέρφια' ", είπε ο Μάρκος ειρωνικά μιας κι ήξερε πως δεν αρέσει στα αδέρφια να τον αποκαλούν έτσι.
"Δεν είσαι αδερφός μας. Πόσες φορές πρέπει να το πούμε;", ρώτησε με νεύρα η Ελπίδα και ο Κώστας μόνο που δεν έβγαλε καπνούς από τα αφτιά.
"Καλά ντε, μην βαράτε", είπε και σήκωσε ψηλά τα χέρια ο Μάρκος.
"Να ξέρεις πως δεν το 'χουμε σε τίποτα να σταματήσουμε να σε βοηθάμε", σχολίασε ο Κώστας.
"Κι έτσι μια χαρά είναι η Ειρήνη!", είπε η Ελπίδα που ήξερε πλέον ότι αυτό θα πληγώσει τον Μάρκο.
"Ίσως δεν έπρεπε ποτέ να ζητήσω την βοήθειά σας", φώναξε ο Μάρκος κι έφυγε αμέσως από το σπίτι του Πέτρου.
"Πολύ ωραία τα καταφέρατε", σχολίασε ο Πέτρος κι έφυγε τρέχοντας να βρει τον φίλο του.
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
"Με νευριάζουν όταν μιλάνε εκ μέρους της", είπε ο Μάρκος που κατάλαβε τον ερχομό του Πέτρου και κλώτσησε τον τοίχο, με αποτέλεσμα να πονέσει και να βρίσει.
"Το καταλαβαίνω. Αλλά κι εσύ, βρε παιδάκι μου, χτύπησες νεύρο. Ε έμαθαν κι αυτοί το δικό σου και ανταποδίδουν", είπε ο Πέτρος και χτύπησε τον μάρκο ελαφρά στην πλάτη. "Μπορείς να το πατήσεις ;", ρώτησε απευθυνόμενος στο πόδι του.
"Ναι, αλλά πονάει".
"Έλα μέσα να βάλεις πάγο και να λυθεί το θέμα Ειρήνη μια για πάντα", είπε ο Πέτρος κι οδήγησε τον Μάρκο στο σπίτι, ο οποίος κούτσαινε ελαφρώς.
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
"Λοιπόν, θα συναντηθούμε όλοι στο σπίτι των γονιών σας το σαββατοκύριακο. Είστε όλοι σύμφωνοι;", ρώτησε η Δέσποινα που πλέον ήξερε τι παίζει με τους τρεις πια φίλους της.
"Μέσα!", φώναξαν όλοι.
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
Μετά την εξομολόγησή του ο Στέφανος ήταν και δεν ήταν μέρος της παρέας. Κανονιζαν να βγούνε και έβγαινε σπάνια. Προτιμούσε νΑ βγαίνει μόνο με τον Δημήτρη που δεν είχε ιδέα για το συνέβη εκείνο το βράδυ. Παρ'όλα αυτά, δέχτηκε να βοηθήσει τον Μάρκο, γιατί ήξερε πως είναι να θέλεις να έχεις κάτι δικό σου και να μη μπορείς. Ήξερε, επίσης, πόσο σημαντική είναι η φιλία, αλλά δε μπορούσε να συγχωρέσει τόσο απλά τον Πέτρο. Φυσικά έπρεπε να ομολογήσει πως η Δέσποινα του αρέσει όταν τον ρωτούσε, αλλά δεν ήθελε να τον κοροϊδεύουν κι έτσι την έχασε. Είχε τρεις μέρες στη διάθεσή του να τα βρει με τους φίλους του ή ακόμα καλύτερα με τον εαυτό του.
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
Το Σάββατο έφτασε και όλοι ετοιμαζόταν για το σαββατοκύριακο που τους περίμενε. Ο Μάρκος είχε άγχος για την στιγμή της αποκάλυψης στην Ειρήνη, αλλά και για το πώς θα αντιδράσει όταν τον δει φάτσα κάρτα στο σπίτι.
Ο Στέφανος είχε άγχος για το πώς θα αντέξει να είναι στον ίδιο χώρο με τον 'προδότη' φίλο του ένα σαββατοκύριακο χωρίς μέσο διαφυγής.
Ο Δημήτρης ευχόταν να πετύχει το σχέδιο των παιδιών γιατί ήξερε πως η Ειρήνη θα θύμωνε και θα φώναζε κι όποιον πάρει ο Χάρος.
Ο Πέτρος αγχωνόταν για το πώς να συμπεριφερθεί στην Δέσποινα μπροστά στον Στέφανο. Επίσης, αγχωνοταν για τον Μάρκο. Ήξερε πόσο του είχε στοιχίσει η απουσία της Ειρήνης παρότι δεν ήξερε την σχέση τους και ήξερε πόσο πολύ ήθελε πίσω την φίλη του.
Η Δέσποινα φοβόταν μήπως ο Στέφανος κάνει κάτι στον Πέτρο, γιατί δεν φαινόταν να το έχει πάρει καλά το πράγμα. Επίσης, φοβόταν μήπως η Ειρήνη θυμώσει μαζί της που της έκρυψε κάτι τέτοιο.
Τα αδέρφια, ήθελαν όλα να είναι στην εντέλεια και να καθίσει η Ειρήνη να ακούσει ότι έχουν να της πουν όλοι, χωρίς να θυμώσει μαζί τους.
Η Μαρία ανησυχούσε για το πως θα πάρει η Ειρήνη την όλη φάση.
Και τέλος, η Ειρήνη ανυπομονούσε για ένα ήρεμο και ξεκούραστο σαββατοκύριακο.
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
"Κατεβείτε όλοι από το αυτοκίνητο!", φώναξε ο Κώστας και τα κορίτσια κατέβηκαν με πρώτη την Ειρήνη που ανυπομονούσε να αφήσει τα πράγματά της στο πρώτο δωμάτιο που θα έβλεπε. Έξω είχε πολύ κρύο μιας κι ήταν ακόμα Μάρτιος κι έτσι όλοι βιάστηκαν να μπουν στο σπίτι.
"Επιτέλους ζέστη!", φώναξε η Μαρία κι ο Κώστας πήγε και την αγκάλιασε χαμογελώντας.
"Όχι! Όχι! Δεν θα κάνετε σεξ μπροστά μας! Ούτε όλο το σαββατοκύριακο. Ήρθαμε εδώ για να περάσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ καλά κι όχι χωρισμένοι σε στρατόπεδα", είπε η Ειρήνη απομακρύνοντας τον Κώστα από την Μαρία.
"Επ! Παιδιά κι εσείς εδώ; Τι ωραία!", ξεφώνησε ο Μάρκος με ανοιχτά τα χέρια. "Παιδιά, ελάτε κι εσείς έξω, έχουμε παρέα!", φώναξε και βγήκαν και οι υπόλοιποι έξω.
"Πείτε μου ότι είναι πλάκα όλο αυτό και σε λίγο θα φύγει", είπε η Ειρήνη στα σου αδέρφια.
"Τι έγινε, μικρή; Έχουμε πρόβλημα;", ρώτησε ειρωνικά ο Μάρκος προσκαλώντας την Ειρήνη σε απάντηση.
"Είναι που ξεκινάει αυτή να σε ειρωνεύεται", ψιθύρισε ο Πέτρος στο αφτί του Μάρκου.
"Ξέρω τι κάνω", απάντησε ο Μάρκος.
"Ελπίδα ποιο είναι το δωμάτιό μου;", ρώτησε η Ειρήνη αγνοώντας τον Μάρκο. Ηρθε εδώ για να ηρεμήσει και να χαλαρώσει, δεν θα της το χαλάσει αυτός.
"Αλήθεια πως θα κοιμηθούμε το βράδυ; Εννοώ δωμάτια, ποιος με ποιον;", ρώτησε ο Δημήτρης.
"Λοιπόν, εγώ προτείνω να κοιμηθούμε σε ζευγάρια", είπε ο Κώστας. Τα μάτια του Στέφανου κόντεψα να βγουν από την θέση τους. Δεν ήθελε να κοιμηθεί η Δέσποινα στο ίδιο δωμάτιο με τον Πέτρο.
"Όχι! Κώστα, σου είπα πως δεν θα κοιμηθείς με την Μαρία και το εννοώ!", είπε απαιτητικά η Ειρήνη.
"Συμφωνώ! Γι'αυτό θα κοιμηθώ εγώ με την Μαρία κι η Δέσποινα με την Ειρήνη. Αγοράκια κανονίστε μόνοι σας", είπε η Ελπίδα και τα κορίτσια την ακολούθησαν στα υπνοδωμάτια.
"Λοιπόν, προτείνω οι ιδιοκτήτες να κοιμηθούν μαζί, ο Πέτρος με τον Στέφανο κι εγώ μόνος", είπε ενθουσιασμένος ο Δημήτρης.
"Like that's gonna happen!", τον ειρωνευτηκε ο Κώστας.
"Ποιος σου είπε ότι θέλω να κοιμηθώ με τον Πέτρο;", φώναξε ο Στέφανο.
"'Ηρέμησε, φίλε, δεν θα σε σκοτώσω", είπε ο Πέτρος για πλάκα.
"Δεν φοβάμαι για την δική μου σωματική ακεραιότητα, αλλά για την δική σου", του απάντησε ο Στέφανος.
"Παιδιά, εμείς τακτοποιηθηκαμε. Εσείς ακόμα;", πετάχτηκε από το πουθενά η Δέσποινα.
"Όχι τα βρήκαμε κι είναι οριστικό. Ο Στέφανος με τον Δημήτρη, ο Πέτρος με τον Κώστα κι εγώ στο δικό μου μόνος μου!", είπε ο Μάρκος χωρίς να σηκώνει πολλά πολλά. Τα παιδιά έφυγαν να τακτοποιηθούν στα δωμάτιά τους με τον Κώστα να τους οδηγεί.
"Μάρκο, ευχαριστώ που τους χωρισες και δεν τους έβαλες μαζί", του είπε η Δέσποινα.
"Παρακαλώ, αλλά μήπως πρέπει να το πείτε στο Δημήτρη; Θα σας προκαλέσει προβλήματα εν αγνοία του", παρατήρησε ο Μάρκος.
"Θα το κάνουμε το βράδυ. Θα πέσουν πολλές αλήθειες το βράδυ, να είσαι προετοιμασμένος", του είπε η Δέσποινα κι έφυγε να πάει στην Ειρήνη που είεε αποκοιμηθεί στο κρεβάτι.

Για όλα φταίει η βροχή ✓Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon