3.Bölüm

180 18 0
                                    

      Benim çok sevdiğim bir parça ve bölümle de iyi gittiği için siznde dinlemenizi istedim.İyi okumalar

    İlk birkaç saniye sanki ne olduğunu anlamakta zorlandım. Hem tanıdığım hemde hoşuma giden bir his beni ele geçirmeye başladı. Ağzımın içi sanki alev almış yanıyordu. Mantığım nihayet saklandığı yerden çıkıp çocuk seni öpüyo mal diye bağırınca kendime geldim. Benim gözlerşm ne ara kapandı be! Ve bu çocuk hala benim üstümde. İç sesim mantığımla beraber tek dert ettiğin bu mu çocuk seni ÖP-TÜ , ÖP-TÜ diye bağırdı ve sen hala yatıyorsun haa.Çüşşş çocuğu üstümden tepmemle duyduğum alkış sesleri bir oldu. Ya bunlar neyi alkışlıyo, yok artık! Ama sizin anladığınız gibi değil, offff! Elimi saçlarımın arasına sokup karıştırdıktan sonra ben hala ne duruyorum diye düşünüp çocuğa sağlam bir tane geçirmem bir oldu. Az önce alkışlayanlar şaşkın şaşkın bize bakıp olanları anlamaya çalışıyolardı. Çocukta şaşırmış olacak ki önce elini yanağına koydu gözlerini gözlerime kenetledi ve "Sende özlemişsindir sandım" dedi. Yüzündeki hayal kırıklığı şaşırma sırasının bana geçtiğinin bir belirtisiydi sanırım. "Sen kendini ne sanıyorsun be! Ben tanımadığım birini niye özliyim."diye haykırdım. Yüz ifadesi daha da kötüleştikten sonra "Her şeyi söyle ama beni unuttuğunu söyleme. Öyle davranma.Bu beni daha da parçalıyor.Seni isteyererek bıraktığımı mı sandın?"dedi.İşler iyive garipleşiyordu. Yüzüm hayatımda olabilecek en şaşkın ifadeyi aldıktan sonra kekeleyerek " Se se ni ni ner ner den ta ta nı yo yo rum???" diye sordum. O sırada bağırarak bize yaklaşan Ada'nın sözleri beynimde dönmeye başladı. "RÜZGAR ONDAN UZAK DUR!!!!!" İşte şimdi her şey karışmaya başlıyordu. RÜZGAR. Beynimin tozlu raflarında aramaya başladığım bu isim zihnimde birkaç anıyı silik silik canlandırmaya başladı. Ada ve Kumsal Rüzgar'ı nereden tanıyorlardı. Aklım allak bullak olmuştu. Tam Rüzgarla konuşacaktım ki Ada beni sürüklemeye başlamıştı.Benim sorularım dışında sessiz geçen bir yolculuktan sonra eve vardık. İyi bir duş almadığım sürece kendime gelemeyeceğimi çok iyi bildiğim için banyoya çıktım. Bu konu daha burda kapanmamıştı. En önemlisi ise Rüzgar kimdi.

     Sevgili okuyucularım! Geciken bölüm için özür dilerim. Farkındayım bölümlerim biraz kısa ve size uzun bir bölüm yazmak için söz vermiştim. Bu yüzden yarın bir bölüm daha yazacağım.Bu bölüm için size süprizlerim var.Ufak bir tiyoyu size vermeye borçlu olduğum için söylüyorum bir sonraki bölüm de gizemli çocuğumuz Rüzgar konuşacak.Sizleri seviyorum yarın görüşmek dileğiyle.

Doğruluk mu Cesaret miHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin