Ego sum qui sum-Eu sunt cel ce sunt
------------------------------Patul asta e asa moale ca nu îmi mai vine sa ma trezesc dar se pare ca soarele asta stupid are alte planuri pentru mine...Ma ridic alene și cu o oarecare părere de rău în fund si încerc sa îmi așez cat de cat "coama".Când ochii mi se obișnuiesc cu lumina difuza încep sa cutreiera din priviri camera în care ma aflam.Era clar mai mare și mai bine decorata decât cea pe care o împărțeam cu Lucy. Așternuturi negre,perdele negre,dulapuri negre...Dacă e sa ma întrebi pe mine totul e cam sumbru.
Și cum inspectam eu camera fără pic de rusine, ma trezesc ca dau cu ochii de un brunet care părea chiar amuzat de reacție mele.Fac ochii cat cepele cad vad ca nu are tricou,cu toate ca sa ascunzi asa un abdomen ar fi crima.Iar cum mintea mea e mai înceată de la natura,fac și eu legătură în cele din urma - fata adormita+băiat fără tricou și al naibii de ciufulit+noapte+pat=.....
-Pedofilu dracu!!! Ce ai făcut?!?!Si de ce esti dezbracat pe juma???Încep eu sa tip ca o descreierat și sa arunce cu perne în bărbatul care acum râdea cu gura pana la urechi.Aaaa,m-ai ai chef și de ras huh?Te-ai distrat aseară nu?
Auzind acestea,parca rade și mai cu foc. Cumva,rasul lui ma captivează și ma face sa îmi doresc sa îl aud pentru vecie...
-În primul rand,domnișoară, asta e camera mea iar nopțile în partea asta a tarii sunt al naibii de călduroase. Iar în al doilea rand,dacă prin distracție înțelegeți dormit pe jos și dureri de spate,atunci pot sa spun cu mana pe inima ca a fost chiar hilar,spune acesta și se apropie ca sa aranjeze patul.
-Pai nu știam ca e cineva aici,spun încercând sa ma scot din situația asta jenanta
-Aaa,deci nu sunteți și dumneavoastră o admiratoare de-a mea?Nu de puține ori au intrat"accidental" domnișoare peste mine la baie,chiar și pe niște băieți i-am prins spionandu-ma.
Acum ca ma uit mai bine,pot sa îmi dau seama ce va toate fetele,poate și băieții, la el. Inalt, 190 poate, ochi argintii și profunzi,par negru bun de trecut mâinile prin el, plus un fizic de model.Ma trec transpirațiile numai când ma uit la el,dar na ,nu puteam sa ii dau apa la moara și sa ii satisfac ego-ul asa ca am trecut pe ofensiva.
-Eu?!O admiratoare ?! Nici dacă însăși cei de la Acdc ar veni nu m-aș injosi sa intru pe furiș în camera lor si sa ii spionez.Si pentru dumneavoastră? Nu va cam prea flatat singur?Știți, lauda de sine nu prea miroase a bine.
Îl aud cum scoate un mârâit înfundat și se apropie de mine,semănând la dracului de bine cu un animal care își vânează prada.
-Dar domnișoară, nu asta ați făcut? Ați intrat într-o camera străină, fără sa știți cui ii aparține iar soarta va adus chiar în cușcă diavolului. Nu veți scăpa asa usor de aceasta data,spune brunetul și zâmbește draceste.
-Ce vrei sa spui?întreb uimita.Acesta își continua drumul pana la mine și se întinde pe pat ca o feline în bătaia soarelui. "Accidental",bărbatul îmi atinge mana în treacă și cam zăbovește acolo iar după se indrapta spre obrazul meu pe care îl mângâie gentil. Ma trag ca arsa și tip către el:
-Ești nebun?!Cine dracu te crezi?
-Ego sum qui sum, răspunde pe un ton degajat.
CITEȘTI
°•○●Şcoala Fiat Lux●○•°
FantastikFiat lux = Sa fie lumina (latina) Viata Emmei Black ,o fată simpla de 17 ani,este data complet peste cap în momentul în care apare o scrisoare misterioasa.Mama o reneagă, este trimisa de acasă la o școală cu internat din mijlocul oceanului,își reînt...