Capitolul.1.Prima zi de Liceu!
Buna ziua!^^aceasta e o poveste facuta de mine,si unele prietene vor aparea.Sport la citit!^^
Sa incepem numele meu este Amore Darcy,si am 15 ani.Sunt o fire sensibila,desteapta,in pas cu moda,imi place mult sa cant,si sa desenez,sunt zodia peste,imi place mult astrologia am o pasiune pentru ea,sunt o fire romantica,dar si rea uneori.
Culoarea preferata este turcoaz,asta sunt eu.
Alarma de la ceas sunase Ding-Dong!15.Septembrie.2015.7:00 prima zii de Liceu.
Ma scol,ma duc la baie fac un dus si ma imbrac cu uniforma scolara.
Mama:Amore la masa!
Cobor jos si intru in bucatarie.
Amore :Buna dimineata!^^
Mama:Buna dimineata scumpo!^^(Elysa 32 de ani,dizainar,mama)
Tata:Cum ai dormit aseara?(Jaff 41de ani,dizainar,tata)
Amore:Foarte bine!^^
Mama:Tu si cu sora ta Aqua veti incepe azi Liceul clasa a 9.a,parca ieri ierai mica^^....
Amore:Off mama!vreau sa termin Liceul,si sa plec in America sa ma fac cantareata,sau artista.
Mama:Aqua e bun micu de jun?
Aqua:Da mama chiar e bun!^^(AquaCove,15 ani sora mea adoptiva)
Tata le duse pe Amore,si Aqua cu masina si sosise.
Mama:Bafta la noul vostru Liceu!^^
Tata:Si fara baieti!
Amore:Fara baieti xD!
Amore si Aqua se apropie pe usa Liceului si se uita la adolescentii,si la trofeiele expuse castigate in fiecare an.
Amore:Wow!0-0
Aqua:E mare Liceul!
Directoarea:Bine ati venit la Liceul Sweet Amoris domnisoara AquaCove,si Amore Darcy.Rozalin vă va arata tot Liceul.
Rozy:Buna ziua sunt Rozaly,puteti sa.mi spuneti Rozy,si am 15 ani.
Amore:Eu sunt Amore Darcy si ea e AquaCove sora mea vitrega.
Aqua:Buna!^^
Rozy le arata tot Liceu.
Nathaniel:Buna ziua!voi trebuie sa fiiti noile fete eleve ma bucur sa va cunosc!^^
Aqua:Incantata de cunostinta!^^*si inrosea*
Amore:Incantata de cunostinta!
Nathaniel:Dosarul vostru de inscriere e gata,oficial sunteti eleve al Liceului Sweet Amoris!
Amore:Yay!^^
Aqua:Super*si se inrosea*
Amore:Ok Aqua va vom lasa sa va cunoasteti mai bine.
Si plecase,in drum ierau 2 baieti.
Rozy:Iubii!^^*si se arunca in bratele lui Lysander si al saruta*
Lysander:Buna iubii!^^
Rozy:Ea e noua eleva Amore Darcy!^^
Lysander:Buna ziua domnita!*si ai sarutase mana*
Castiel:Buna papusa!;)
Amore:Papusa?!0-0
Rozy:Glumeste!^^xD
Rozy:El e iubitul meu Lysander,iar el Castiel tipul care chiuleste mereu de la ore,si face mereu pe indiferentu.
Castiel:Hey!-_-'
Amore:Hmm deci sa zicem ca el e baiatul cel rau..*se uita cu o privire seducatoare,si inrosise*
Castiel:Mda ai ghicit*si ai zambise perves*
Castiel:Papusa esti libera diseara?
Amore:A deci ma inviti la o intalnire deci?:3
Castiel:Da e o intalnire ;3 deci?
Amore:Nu stiu...diseara la 6:00?
Castiel:Papusa tocmai te.ai facut cu o intalnire diseara la 6:00 vin sa te iau.*ai facuse cu ochiul,si pleca.
Lysander:Mai mai deci raul de Castiel sa facut cu o intalnire,cu o domnita asa de frumoasa prea buna pentru el.*se uitase la ea seducator*
Rozy:Lysander!><
Lysander:O scuze scumpo!*si o sarutase*
Se sunase,Ms Frizen intrase in clasa,si le prezentase pe Amore si Aqua!
Mr Faraize:Buna dimineata elevi,astazi avem 2 eleve noi sosite spunetile bun venit elevei Amore Darcy,si elevei AquaCover .
Ken:Amore!^^:-)*si ai sarise inbrate*
Amore:Ken?ce cauti tu aicea?
Ken:De cand am aflat ca te muti aicea,iam rugat pe parinti sa ma transfere aicea.
Amber:Ooo ce dragut iubitul a venit dupa iubita!*radeau cu totii inafara de Castiel,Nathaniel,Lysander,Rozy,Coni.
Ms:Asezativa la locuri.
Aqua se aseza langa Nathaniel,iar Amore rusinata de ce se intamplase langa Castiel.
Castiel:Hey!
Amore:Hey!*si puse capu pe banca*
Ms F:Dragi elevi ora viitoare aveti de facut un proiect despre "Roma Antica"va grupati 2 cate 2.
O zi buna!*si iesise afara din clasa.
Elevii iesise din clasa ramasese Castiel,Amore,Nathaniel,Rozy,Lysander,si Aqua apropinduse de Amore.
Rozy:Of Amore va fii totul bine......
Amore:Bine?sunt distrusa.
Nathaniel:Sa recunosc sormea e o vipera..
Lysander:Trebuie sa avem grija de tine.
Aqua:Capul sus sora vom fii alaturi la bine si la greu.
Castiel:Amore te vom apara,formam o echipa,si o noua familie.
Amore:Aveti dreptate!Aqua,Rozy,Nathaniel,Lysander,Castiel voi sunteti noii mei prieteni si ai stranse in brate pe totii.
Amore iesea pe hol,si la un momentdat vazuse o fata cu parul alb care era hartuita de Amber.
Amber:Dane banii!*spuse rautacios*
Coni:Dar am uitat banii.
Amore:Ajunge!laso in pace!
Amber:Mai mai ce avem noi aicea?*o luase de par pe Amore si o trantise la pamant,Coni ai puse piedica lui Amber ear ea cazuse la pamant .intre timp Castiel si Lysander venise si le ajutase pe fete.
Castiel:Esti bine?*si scoase o batista ,si ai curatase rana.
Amore:Mersi!*si inrosise*
Castiel:Nu ai pentru ce.*si ai sterse lacrimile si o lua in brate*
Lysander o ajuta pe Coni sa se ridice.
Coni:Mersi mult ca mi.ai luat apararea.
Amore:Nu ai pentru ce!^^
Coni:Eu sunt Coni!^^
Amore:Amore.
Coni:Incantata de cunostinta!sper ca vom fii prietene bune^^.
Amore:Si eu la fel.Lysander o lua pe Coni si o duse in brate pana la cabinet.
Ken:Iubire ai patit ceva?
Castiel:Asculta pustule nu e iubita ta si nu ai de aface cu ea !ai inteles?
Ken :D-Da !*si fugea speriat *
Castiel:Esti bine?
Amore:Da mersi ca mi.ai luat apararea.
Castiel:As face orice pentru o domnita asa ca tine.
Orele se terminase.
Rozy:Ce super tare a fost azi xD
Lysander:Iubii?
Rozy:Vii acas la mine?
Rozy:Da!^//^*si plecase*
Nathaniel:Aqua!?
Aqua:Vii cu mine la Biblioteca!:3
Aqua:Mi.ar face mare placere.*lua in brate si plecau spre Biblioteca.
Castiel si Amore se plimbau cu Demon in parc,si la un moment dat Castiel o lua in brate pe Amore.
Caztiel:Amore in ziua asta in care te.am privit am zis ca esti o fata speciala.
Amore:Ammmm....0////0 mersi si tu la fel...ai sunase telefonul.
Amore:O secunda!*asi scoase telefonul si Castiel o sarutase pasional cazandui telefonul pe jos lasand sarutul sa curga.
Castiel:Amm scuze!0/////0
Amore;Am...nui nimica!^///^ *al lua de mana si plecase amandoi spre casele lor terminanduse si ziua.
Cum vii sa parut Capitolul 1?:3 daca va placut lasati un comentariu cu parerea voastra.
Cine vrea sa fac Capitolul 2 sa lase un com cu "eu"la 6 "eu"pun Capitolul 2 -Moartea Babetei!^^
By Amore