Meryem abla nereden başlayacagımı inan bilmiyorum.Kelimeler,cümleler yetmez sana olan hayranlığımı anlatmaya.Her şey o gün başladı,seni ilk televizyonda gördüğüm gün.Babam Muhteşem Yüzyıl'ı açmıştı.2 veya 3.bölümüydü.O izleyince bende izlemiştim.Sonra Muhteşem Yüzyıl ilgimi çekti.Babam diğer hafta gene açtı bende gene zevkle izledim.Sonra ben fanı olmuştum Muhteşem Yüzyıl'ın.Her hafta açtım her Çarşamba benim için Muhteşem Yüzyıl günüydü.Her Çarşamba akşamı sıkılmadan Muhteşem Yüzyıl'ı izledim.Kaçırdığım hiçbir bölüm yok.Muhteşem Yüzyıl'ı izledikçe Hürrem'in büyük bir fanı oldum.Onun fanı oldukça seninde çok büyük bir fanın oldum.Hiç unutamıyorum "Altın Portakal Ödül Töreni"vardı televizyonda.Sende "En İyi Kadın Dram Oyuncusu"ödülüne adaydın.İşte o akşam televizyonun karşısına kuruldum."En İyi Kadın Dram Oyuncusu"dediler.İşte o an içimden binlerce dua ettim.Nolur Meryem Uzerli olsun diye.Sonra Meryem Uzerli dediler.İşte o an sanki ordaymışım gibi çığlık attım.Sonra diğer ödül törenleri,Beyaz Show ve daha nicesi.Hepsinde sana olan hayranlığım ikiye katlandı çünkü o saflığın,o enerjin,o gülüşün ve o pozitif enerjin beni senin fanın yapmıştı.Okulda beni Meryem Uzerli fanı diye tanıyorlar artık.Geçen yıl bu sıralar Temmuz'un sonuna doğru instagramda "hurremsworld"adlı hesabı kurdum.İlk kez bir fan sayfası açmıştım hatta doğrusunu söylemek gerekirse ilk kez birinin fanı olmuştum ve en büyük hayalim ne biliyor musun ? Seninle tanışabilmek,seninle fotoğraf çektirebilmek,senin imzanı alabilmek.Almanca ögretmenim beni sana olan hayranlığımdan dolayı tanıdı.Hatta bir gün okulda "Elle"dergisine verdiğin röportajı okuyordum.Herkes o kadar büyük bir dergi almama şaşırmıştı.Bende şaşırmıştım açıkcası ama neden almıştım biliyor musun Meryem abla ? Sana olan hayranlığımdan dolayı.Sırf senin röportajın için almıştım.Son olarak gene bir gün Almanca dersinde video izliyorduk.Videonun ortasında senin oynadığın reklam "Elidor"reklamı çıktı.O an ki tek tepkim "Meryem Uzerli"diye olan çığlığımdı.O an herkes bana bakmıştı şaşkınca ama Almanca hocam sana olan hayranlığımı çok iyi biliyordu.O gülümseyip geçmişti. Meryem abla dediğim gibi sana olan sevgimi anlatmaya kalksam ne kelimeler ne de satırlar yeter.O saflığın o gülüşün ve o enerjin tarif edilemez bir şey.Allah'ıma bin kez şükrediyorum ki o gün babam Muhteşem Yüzyıl'ı açmış ve ben seni tanıyabilmişim.Sen bir 12 Ağustos mucizesisin ve bugün senin doğum günün.Bugün yeryüzüne inmiş bir meleğin doğum günü.Doğum günün kutlu olsun Meryem abla.İyi ki doğmuşsun.İyi ki ama iyi ki seni tanıyabilmişim.İyi ki Uzerlist'im.Sen bizim her zaman "Bizim Meryem"imiz olacaksın.Sen bizim her zaman temiz kalpli "Meryem"imiz olacaksın ve sen bizim her zaman o gülüşüyle tanınan"Meryem"imiz olacaksın.Son olarak her zaman yaptığım gibi gene her gün seninle tanışabilmek için dua edeceğim.Seni çok seviyorum Meryem abla.
-Yeşim Yalçın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İyiki doğdun Meryem Uzerli!
Fanfictionİnşallah yeni yaşında mutlulukların en güzelini yaşar, sevgilerin en güzelini tadar, tırnaklarınla kazıdığın başarı merdivenlerini bir bir tırmanırsın. Hep sevgiyle yaşa, doğum gününü can-ı gönülden tebrik ederiz!