1 Ay Sonra
Louis'in Ağzından
-Harry yardım etsen diyorum.
-Ediyorum zaten.
Size kısaca özet geçiyorum.Tiffant evde değil.Barbara onu oyalıyor.Çünkü ona bir süpriz yapıyordum.
-İşte bitti.
-Çok güzel görünüyor.Louis benim oğlum olursada böyle bişey yapalım mı?
-Yaparız tabi.Bir dakika yoksa Barbara hamile mi?
-Şimdilik değil.
-Ama düşünüyorsunuz öyle değil mi?
-Ben düşünüyorum da Barbara düşünmüyor.
Tiffany'nin Ağzından
Tam tamına sabah 08:00'den beri dışarıdayız ve ne yaptığımızdan hiçbir fikrim yok.
-Hadi artık eve gidelim Barbara çok yoruldum.
-Tamam ,tamam hadi gidelim.Tam o sırada telefonum çaldı;
-Bir dakika abim arıyor dedim ve telefonu açtım.
-Alo abi.
-Tiffany.Nasılsın?
-İyi işte ne olsun.Sen nasılsın?
-Süperimm
-Hayırdır?Süper olmanın sebebini sorabilir miyim?
-Imm.Şeyy baba oluyorum
-Nee?İnanmıyorum.
-Ve sende bu durumda...
-Hala oluyorum.Kaç aylık?
-4 aylık
-Ne yani siz o yüzden mi erken evlendiniz?
-Evet
-Ve bana 4 aydır söylemediniz.Öyle mi?
-Malesef evet.Kızdın mı?
-İnanmıyorum ya.Ben senin kardeşinim bunu benden nasıl saklarsın?
-Hatırlatırım sende Louis ile sevgili olduğunuzu bana söylememiştiniz.
-Aynı şey değil.
-Neyse ne işte.Hem kimseye söyleyemedik.Söyleseydik...
-En azından bana söyleyebilirdiniz.
-Tiff söylemekte hazır hissetmedim kendimi.Lütfen anla beni.
-Tamam tamam tebrik ederim.Şimdi kapatmam gerekiyor.Sonra konuşucaz bu durumu ama.
-Tamam kendine dikkat et
-Sende.
***
Sonunda eve gelebildik.Eve geldiğimizde dikkatimizi ilk çeken pestili çıkmış bir Harry Styles ve yine pestili çıkmış yakında baba olucak bir Louis Tomlinson oldu.
-Hayırdır?Niye bu kadar yorgunsunuz.Mantıken yorgun olması gereken biziz.Özelliklede ben.
Louis hemen cevap verip;
-Sana bir süprizim var deyip elimden tuttuğu gibi üskattaki boş odaya götürdü.Ama gördüklerim karşısında artık bu odanın boş olmadığını anladım.Gördüğüm oda karşısında ağzım açık kalmıştı.Odada iki tane beşik ,mavi duvarlar üzerinde beyaz kare çerçeveler,çerçevelerin bazıları dolu bazıları boştu.Dolu olanlarda ikizlerimizin ultrason görüntüleri vardı.Odada başka olarak bir dolap tavana yapıştırılmış yıldızlar ve süsler vardı.Burası Brad ile Blake 'in odasıydı ve gerçekten harika olmuştu.
-Eeee nasıl buldun hayatım?
-Harika olmuş Louis.Ama...
-Ama ne yoksa beğenmedin mi?
Louis'e dönerek ve kızgın görünmeye çalışarak ki rol yapmak benim için gerçekten zordu;
-Ama bir dahakine eşyalar hakkında bendende fikir alırsan sevinirim.Bütün evi sen donattın.Tamam şikayetçi değilim ama bu işte benimde bir parmağım dokunmalı.
-Tamam söz bir daha sana süpriz yapmak yerine senden fikir alıcam.
Tekrar odaya baktım.Daha sonra Louis 'e sarılarak şu cümleleri söyledim;
-Teşekkür ederim herşey için.Sevdiğim adam olduğun için,benimle evlenip kocam olduğun için,bebeklerimin babası olduğu için,beni herzaman mutlu etmeye çalıştığın için herşey için sana teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARŞI KOYULMAZSIN 2 (LOUİS TOMLİNSON)
Fanfiction"Karşı Koyulmazsın"kitabının ikinci kitabıdır.