Part 4.

860 23 3
                                    

Heei lieve lezersss,

Ik heb 4 votes dus ik ga weer verder! Als je gevoted hebt, TYVM! Als jullie nog ideeën hebben voor mijn verhaal, say it!

'One Direction... Oh, is dat die beroemde band over de hele wereld?' Vraagt Emma. 'Ja, duh!' Zegt de jongen met de blazer aan. 'Nou je het zegt...' Zegt Emma goed kijkend naar hun. 'Wow, ik sta hier gewoon serieus voor de beroemdste mensen ter wereld... Wow, wacht eens... Jij bent... Zayn Malik... Geloof ik?' Zegt Emma wijsend naar de jongen met een Baseball jack aan. 'Ja, inderdaad.' Zegt Zayn. 'En jij bent... Harry Styles?' Wijsend naar de jongen met de blazer aan. 'Ja, precies.' Antwoordt Harry. 'En jij bent... Niall Horan?' Wijsend naar de jongen met een polo shirt aan. 'Ja' Zegt Niall kort. 'Oeh, ik ben hier goed in, haha. Jij bent... Liam Payne?' Wijsend naar de jongen met een geruite blouse. 'Ja, zeker.' Glimlacht Liam. Hij glimlacht vaak, denkt Emma. 'En jij bent... Louis Tomlinson?' Voorzichtig wijsend naar de jongen met een gestreept shirt aan. Emma vindt hem nogal stil. Ze wil weten wat er met hem is. De jongen met een gestreept shirt aan reageert niet. 'Ja, dat is Louis. Hallo Louis, Leef je nog?' Zegt Zayn met een zwaaiende hand voor Louis' gezicht. 'Huh, wat? Oh, ja ik ben Louis Tomlinson, hoezo?' Iedereen moet lachen behalve Louis. Het enige wat Louis doet is naar Emma kijken?!

'Euh, ik ben Emma trouwens.' Zegt Emma als we uitgelachen zijn. 'Oh, okee Emma, sorry dat ik net boos op je werd. Ik merkte dat je geen Directioner was, anders zou je wel gillen als je ons zag dus ik vertrouwde het niet echt maar we zijn net klaar met ons optreden dus we gaan even lekker wat eten en drinken. Ga je mee?' 'JAAAAA! ETEEEEEN!' Roept Niall met een big smile op zijn gezicht. 'Haha, ja is goed.' Antwoordt Emma lachend.

Dat was het! Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Comment/Vote/Fan? Ik ga niet meer wachten op votes (anders moet ik zo lang wachten) maar als je vote, TYVM! Als je een idee hebt, say it! Big love to you!

Lou or Justin? (A dutch Louis Tomlinson and Justin Bieber Fan Fiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu