How to write FanFiction

99 8 4
                                    

  Pro první díl jsem si vybrala téma FanFiction.Proč FanFiction? Za tu dobu co čtu (i píšu) FF jsem pobrala  aspoň ten základ.
Jdeme tedy na věc

  Co to je vlastně FanFiction (FF)?
FanFiction jsou příběhy,kde hlavní postay (Občas i vedlejší) jsou nějaké slavné hvězdy.

  První věc co si ujasníme,než půjdem  psát je ta ,kdo bude vlastně hrát v té FF.Je několik možnosti
Hercí (Evan Peters,Chloe Mortez,Christian Gray...)Youtubeři ( Hoggy,Ati,Joe Sugg...),Zpěváci (Justin Biber,Selena Gomez, Chrissy Constanza...)Hudební skupiny (1 Direction,5 Seconds of Summer,All time Low...) A  Filmi a seriali ( Teen Wolf,Hunger Game, Upíří deníky...)

  Jestli jsme si ujasnili o kom budeme psát, dále musíme vybrat místo. Zapojte fantazii a přemýšlete, protože
řekněmi si ,že číst o tom jak holka potká na koncertě Liama  a zamilovali se do sebe hned ten den , nebude moc lidi zajímat.
Proto vyberte něco zajímavého př. Deštný prales nebo  lze také použít taky  nějaké období nebo etapu  jako  třeba druhou světovou válku.Opravdu přemýšlejte ,aby vaše FanFiction byla něčím zajímavá ,aby nebyla jako každá druhá.
Jak dějem tak i místem děje.

Dáme si příklad co by jste neměli
Potkali jsme se na koncertě Evi a Vaška a hned ten den jsme se do sebe zamilovali.Další den jsme spolu chodili a hned ten den na to jsme měli první sex a začali plánovat svatbu...

Prosím tohle fakt nepište , nikoho by to nebavilo číst.

Radši napište FanFiction a přidejte do toho něco z Hororů, nebo z fantazy.

Dáme si další příklad
Luke Hemmings býval normální chlapec,jenže ho začali šikanovat.
On jednou zmlátil dva chlapce do bezvědomí a musel do diagnostického ústavu.Když byl propuštěn nikoho neměl.
Rodina ho opustila, přátelé byl na vše sám. Odstěhoval se hluboko do lesa a postupně se pomstil všem co ho šikanovali.

Není to  takto lepší? A pokud nejste zrovna romantický typ a chcete psát FanFiction,lze psát i Hororovou FanFiction.
A pokud jste víc romantický typ,můžete z toho udělat úžasný román. Čím víc nad tím budete uvažovat tím víc to budete mít promyšlené,tím ta story bude lepší.
Pamatujte si ,že je nejlepší si vše zapisovat na papír nebo do poznámek v mobilu.

  A dostáváme se k poslední části ,která se týká každého žánru.
Jsou dva časy a dvě osoby (Nebo jak to mám nazvat)
Je ich forma (1.osoba) a Er forma (3.osoba),dále si vybereme jestli budeme psát v minulém či přítomném času.

Tak to je pro dnešek snad vše doufám, že jsem vám trochu poradila a není to tak hrozné.
Kdyby jste měli nějaké připomínky ,nápady na další téma nebo nějaké podobné věci pište do zpráv či komentářů.

Takže zase jindy u tohoto ,,Manuálu,,

Smoke xx

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 29, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

How to.../ (Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat