Am postat primul capitol al povesti sper sa va placa.Va astept voturile si parerile!!
.........................................................................................................................
Numele meu este Eliza iar viata mea este foarte complicata totul a inceput atunci cand l-am cunoscut pe Andrei (un baiat brunet cu ochii verzi foarte smecheras genul Bad boy el este un baiat care ii place viata ,ne-am cunoscut prin intermediul unui prieten urasc ziua aceea chiar daca la inceput nu l-am prea suportat totul s-a schimbat.
Ne-am pus impreuna ,in prima saptamana m-am despartit de el pentru ca simteam ca nu il plac si nu este corect fata de el sa stam impreuna.Stiam ca ma iubeste si intelegeam ce insemn eu pentru el dar nu am reusit sa il iubesc de aceea ne-am despartit.
A fost o decizie luata din inconstiienta fara sa ma gandesc nici macar o clipa ca as fii putut sa ajung sa tinn la el.Pe de alta parte prietena mea cea mai buna Sara( care era o blonda cu ochii albastri putin fitoasa careia ii plac mult hainele culoarea roz si relatiile cu cei mai frumosi baietii) era plecata din oras la tara la bunicii ei,ea ura acel loc nu ii placeau persoanele de acolo chiar daca toti o considerau simpatica si foarte draguta
Nu aveam la cine sa apelez deoarece ea nu prea putea vorbii , asa ca nu aveam cum sa ii cer sfaturi asa ca m-am hotarat sa ma despart de Andrei.Dupa 2 saptamani am inceput sa vorbim din nou ne-am mai intalnit inca de cateva ori iar el a incercat sa ma sarute dar de fiecare data dadea gresi.Dupa o luna am inceput sa simt ceva pentru el,dar era deja prea tarziu tot ce a simtit el fata de mine sa sters parca nimic nu ar fii existat,simtea doar o prietenie pentru mine.I-am povestit totul lui Sara cum am putut fii atat de inconstienta cand ma gandesc ca as fii putut fii fericita cu el ,pana si Sara mi-a spus ca am facut o greseala,chiar daca nu il cunostea i se parea ca ne potrivim il stia doar din descrierile mele.Dar s-au cunoscut pana la urma si nu vreau sa spun ca regret acest lucru dar din acel moment totul a luat o intorsatura de 180 de grade pentru mine.Eram in mall eu cu Sara si cu Chriss (care era si ea una dintre cele mai bune prietene ale mele,o fata foarte carismatica cu un zambet plin de viata) ele erau cele mai bune prietene ale mele le iubeam enorm pe ambele.