20.Bolum

4.8K 249 3
                                    

PARTI-GIZEM' DEN

Parti başladı partiye dordumuz bireden gelmiştik.Parti bar da yapılmıştı etrafta şuan bar gibi görunüm yok tabi ickileri saymazsak ama öyle etrafta yiyişenler falan yok galiba bugün bar parti için kapatılmış.
Burak çok tatli olmuştu Melisle Batuda kendi aralarında eğleniyorlardı gülüşüp duruyorlar acaba ne konuşuyorlar merak etmeye başladim aslinda biraz da onları kıskandim he ben burda tek basıma oturuyorum tabii yanımda burak var ama benimle konuşmuyor sürekli bir şeyler düşünüyor.Slow bir şarkı çalmaya başladı Batu ayağa kalkıp Melis'i dansa kaldırdı.Ikisi dans ederken Burak'la ben de onlari izliyorduk.

Burak bana bakmaya başladı ve ayağa kalkıp gozlerimin içine bakarak" Bu dansı bana lütfeder misiniz güzel bayan" dedi.
Burak bunlari söyledikten sonra gözlerim fal taşı gibi açıl şaşkınlıkla Burağa bakıyordum çünkü Burak'tan böyle bir hareket beklemiyordum.

Hemen kendime gelip Burağın uzattığı eline elimi koyup dans pistine gidip dans etmeye başladık. Birden şarkı durdu ve Melis djnin yanına gitti. Ben bu kız napiyo bakışlari atarken Batu ve Burak bilmiyorum dercesine kafalarını salladılar bir de baktık ki Melis dj den hayatı tesbih yapmışım şarkısını açtırdı.

Bazı kişıler tiksinmişcesine ses çikarırkek bazılarıda şarkıya eşlik ederek dans ediyorlardı tabi bu kişılerin içinde bjzde bizde bulunuyorduk.

Baya bi eğlendikten sonra deri koltuklara oturup bir şeyler içmeye başladık aslinda ben sert bir şeyler içip kafa dağıtmak istiyordum ama Burak bey izin vermedi ve  şu anda meyve suyu içiyoruk tabii Melis' te aynı şekilde meyve suyu içiyor.Yanımıza karşidan sarı saçli götünü zor kapatan bi elbise giymiş bir kız geliyordü masaya gelip batu'ya birden sarıldı Batu ilkden afallasada kızı hemen üstünden itti Melis Batu ve kiza öldürücu bakışlar atarken Burak söze atıldı

-Oglum kim bu kız
-Ben ne biliyim abi ya sürtügün teki iste içip kafa bulmuş gelmiş burda bana sarìyo

-Yaa aşkım sen beni nasıl tanımağğzsın???
-Kimsin lan sen kızsin diye küfür de etmiyorum .
-Ya nasıl tanımazsın geçen gece öyle demiyordun

-Batu neysen bahsediyor bu sürtük
-Aşkım bitanem ben nerden biliyim yalan söylüyor
-Ne yalanı Batu'ya
-Melis bana inanmayıp gidipte şu sürtüğe mi inaniyorsun he Melis
-Ya tamam Batu artık gidelim burdan.

Melis burdan gidelim dediğinde hepimiz ayaklanıp o leş gibi kokan yerden zor da olsa çıkmayı başardık.Acaba o Batu'ya asılan kız kim ya çok merak ettim.Gerizekalıya.İnsallah o sürtüğün yüzünden Melis ve Batu'nun arası bozulmaz.Bak bi bozulsun o zaman ben napıcam o kızi gerçi bana getek kalmadan Melis halleder ama olsun...

        BATU'DAN

O gerizekalı kız kim ya.Gelmiş bana sarıyo tamam yakışıklıyım her kızın hayalindeki çocuğum ama benim sevgilim var dimi ama gelmiş bide Melisin yanında asılıyor İnsallah Melis bana inanırda barışırız gerçi inandı gibi oldu ama bakalım Melis bu hiç belli olmaz.Şuan yanımda suratıma bakmadan yürüyor ama bakalim ona kendimi affetdirmek için her şeyi yaparım ama benim affedilcek bi yanım yokki sonuçta ben bir şey yapmadım.

MELIS 'IN AGZINDAN

Şuan Batu'nun yanında sinirli sinirli yürüyorum Batu'ya kızsam mı bilemedim.Sonuçta kızı tanımıyorum dedi ama ya kız tek gecelikse ya Batu içipte bu kızla şey yaptiysa of yaa aklımda deli sorular.Bakalım Batu bana bunu nasıl ispat edicek.
 
GIZEM'IN AGZINDAN

Off tamam Melisle Batunun arasi bozulmasın ama bu olay olmasaydı belki biz Burakla daha da yakinlaşcaktık ya of ya ben neden bu kadar şansızim zaten şansım olsaydı annemin karnindan erkek olarak doğardım.Neysa ya her işte bi hayır vardır sonuçta.

ARKADASLAR UZUN BI ARADAN SONRA TEKRAR KARSINIZDAYIM ARTIK DAHA KISA SURELERDE YAZMAYA CALISICAM INSALLAH BEGENIRSINIZ  SIZI COOK SEVIYORUM YORUM VE VOTE VERIRSENIZ COK SEVINIRIM :) :) DESTEGE IHTIYACIM VAR VOTE SAYIM COK OZ LUTFEN VOTE VERMEYI UNUTMAYIN :) ;) :)

Zorla EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin