YANLIZLIK

17 2 3
                                    

Yalnızlık bazen huzurdur insan için, bazen ise hüzün. Bazen korkudur, korkutuğudur , kaçtığıdır. Bazen ise insanın kendi kendini arayışıdır. Yanlızlık öğretir insana yavaş yavaş bilmediklerini, başka insanlara nasıl muhtaç olduğunu, çünkü yaşamı değerli kılan şey paylaşmaktır. İnsan yalnız kalmak istemez çoğunlukla, çünkü yalnızlık rahatsız eder insanı, çünkü insanın yarım hissetmesine neden olur yalnızlık. Ne mutluluğu tam olur, ne de hüznü. Çünkü paylaşamaz bunların hiçbirini ve paylaşmayınca da hiçbir şeyin anlamı kalmaz. Güzeliği güzel yapan onu paylaşa bildiğimiz kişilerin olmasıdır. Kimi zaman ise insan kendi kendine teslim olur yalnızlığa, çünkü tek çıkış yolu yalnızlık gibi görünür. Belki başkalarına kızdığı için, belki başkalarından kaçtığı , korktuğu veya onlardan bıktığı için, belki de sadece bir parça huzur bulabilmek için, ancak sebep ne olursa olsun bazen yalnızlığı seçer insan. Çünkü pek sevilmese de , her ne kadar insanlar yalnız kalmak istemeseler de , bazen insanın tek sığınağıdır yalnızlık. Belki de bunun nedeni insanın yalnızken aslında kendisini bulmasıdır. Böylece insan yalnızlığındaki boşluğu kendisiyle doldurur. Ancak yine de , yalnızlığın soğuk kolları her ne kadar ilkin ferahlık verse de insana, zamanla bu ferahlığın yerini dondurucu bir soģuk alır. Yalnızlık bir çöle benzer belkide. O uçsuz bucaksız kumlar senin için bir şey ifade etmeyen ve senin de onlar için bir şey ifade etmediğin insanlardır. Ancak o çölde bir yerlerde yeşil bir vaha vardır ve o vaha insanın yalnızlığına son verecek olandır. Ancak o vahayı bulmak için önce o çölü aşmak gerekir. Çünkü çöl vahayı anlamlı kılandır. Yalnızlık en büyük acıyı ise , aynaya her baktığında artık kendi yüzünden başka bir yüz görmediğini bildiğinde, en çok sevdiğinin artık olmadığını bile bile yaşamak zorunda kaldığında verir insana. Çünkü yalnızlık insanın multu olduğunda gözlerindeki ışığın yansımasını bir başka insanın gözlerin de görmemesidir. Çünkü yalnızlık hüznünü sadece kendinle paylaşabilmendir. Ancak yinede yalnızların dilinden yalnızlar anlar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 28, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BENİM DÜNYAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin