18. Viktor - Hádka s najlepším kamošom zasiahne najviac

610 37 2
                                    

Chalani dnes dostali jasné pokyny:

1) Dnes museli odísť domov alebo aspoň z intráku

2) Upratať všetok svoj neporiadok

3) Vynechať všetky hlúpe otázky

,,Máš upratané. Príjemný večer," zastavil sa pred odchodom Robo. Čo sa týka Roba, vždy bol kamoš, ani teraz ma nesklamal. Jemu som mohol povedať aj dôvod, prečo som potreboval prázdny a čistý byt.

,,Vďaka. A skús sa cestou nestratiť, amatér," zavolal som za ním. On sa od dverí zasmial a odišiel.

,,Nemaj strach, vidíme sa v pondelok," pozdravil ma a šiel.

,,Ja zas dúfam, že máš všetko potrebné na to, aby si mi pretiahol dievča," nenávistne odrvkol Roman. On mal ešte tú drzosť volať Alex svojim dievčaťom!!

,,Nechystám sa dať ju dole a Alex nie je tvoje dievča," zasyčal som.

,,Mňa presviedčať nemusíš. Viem, o čo ti ide. No a pobozkala ma," sykol Roman.

,,Mňa pobozkala tiež a nemám tú drzosť nazývať ju svojim dievčaťom bez toho, aby ona nazývala mňa svojím chalanom. Neviem, čo máš, po pekl, v hlave, ale všetko prekrúcaš podľa seba. Nemáš pravdu," zvrčal som po ňom.

,,Lenže ty si na ňu vyskočil a ona sa ,chúďa, nemala šancu brániť a tak spolupracovala. No mňa pobozkala ona sama," povedal. Sviniar. Má toľkú drzosť hovoriť takéto drísty. Och, ako moc som mal chuť rozkopať mu ksicht.

,,Nie len to. A nebol to len jeden bozk ako ten s tebou," vysmial som ho. Nemohol som dopustiť dať na sebe poznať strach či zaváhanie. Roman by nemal problém využiť to.

,,Ja ju aspoň nevytáčam a neotravujem," hlesol otrávene. Tváril sa, akoby on bol najdokonalejší na svete.

,,Škoda. Práve naopak. To by na teba sedelo viac," odvetil som vracajúc mu úder. V slovnej bitke, samozrejme. ,,Len si ju všímam a dávam jej pozornosť. Páči sa jej to a spolupracuje," povedal som a on posmešne pokrútil hlavou. Roman je pako a ďalej sa s ním nemá zmysel hádať. Otočil som sa mu chrbtom s cieľom od neho odísť.

,,Hej, Viktor," zvolal.

Zvrtol som sa a keď som sa otočil tvárou k Romanovi, pristála mi na tvári jeho tvrdá päsť. Dal som tomu kreténovi skvelú šancu vraziť mi. Prekvapil ma. Rovnako aj bolesť pravej časti tváre, ktorá to schytala. Au. Nech ide do čerta aj s jeho perfektnou ľavačkou.

,,To je za Sašu," odvrkol a bez náznaku čo i len jedinej emócie odišiel preč. A našťastie vzal so sebou aj svoje zbalené veci. Jediná dobrá vec: odišiel.

Zostal som sám stáť s rukou priloženou na boľavnom líci. Hneď som utekal do mrazničky, aby som tam našiel niečo mrazené.

Musím si umyť tvár skôr ako Alex uvidí, že mi z úst tiekla krv.

❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇
ahoj takže opäť ďalšia časť...užite si časť...ďakujem za vernosť♥
stay yourse!f, Rony❇

Ako správne zlomiť srdce I.Where stories live. Discover now