Capitolul 19

2K 126 3
                                    

Sam Pov:
-Mă scuzați,știți unde e pacienta care a fost aici adineauri?
-Din păcate,.......A suferit un atac de cord,momentan e în sala de operații,despre starea ei nu vă pot spune nimic,deoarece decizia îi aparține ei,dacă vrea să trăiască,va trăi...
-Mulțumesc...spun eu lăcrimând.
-Îmi pare rău,se vede că ai iubit-o mult.
-De ce vorbiți de ea la trecut?!
-Îmi pare rău,dar șansele ei sunt foarte mici.
-Cam câte șanse are de supraviețuire?
-Nu știu sigur,cam 10%,îmi pare rău,ea e la terapie intesivă acum,cred că poți să o vizitezi.
-La revedere,mulțimesc.
Am fugit cu lacrimi în ochii pe holurile spitalului.
Când l-am văzut pe Max și pe Ale îmbrățișându-se m-am oprit brusc.
Atunci au ieșit doctorii cu Maddie pe targă,au dus-o în salon,era palidă,foarte palidă...

-Cum se simte?întreb eu speriat.
-E în comă,nu se știe dacă va supraviețuii,depinde de ea,puteți s-o vizitați.spune doctorul.
Atunci am intrat fără să mai stau pe gânduri,ea era acolo cu ochii închiși și palidă.
Am luat-o de mână și am început să-i vorbesc,în speranța că se va trezi,dar era în zadar.

....

Maddie Pov:

În vis....

Eu eram cu Sam în parc,avea chitara la el și a început să-mi cântec o piesă scrisă pentru mine.
La finalul acesteia era o întrebare anume:
-Vrei să fi soția mea?
Am rămas uimită,când dintr-o dată ceva se întâmplă iar eu dispar,ultimele mele cuvinte au fost:
Da vreau!
După care totul a devenit negru,iar în momentul următor eram undeva departe.
Eram un fel de fantomă,nimeni nu mă auzea sau vedea.
Vedeam cum asistentele fugeau în toate părțile,doctorii și pacienți,eram într-un spital.
Pe holul spitalului erau Max,Ale,mama și tata,așteltând în fața unui salon.
Max o îmbrățișa pe Ale și se țineau de mână,erau atât de drăguții.
Dar ce mă întrebam eu,era unde e băiatul cu ochii verzi,eroul meu Sam,a plecat m-a părăsit?
Atunci o lumină albă a apărut,dintr-o dată s-a auzit cântecul care mi-l cântase Sam înainte,se auzea dintr-un salon,am intrat în salonul cu pricina unde eram eu,iar lângă mine Sam,care plângea în timp ce-mi cânta,nu l-am văzut niciodată așa...
Mă uit mai bine cui îi cânta,mă uit atent și observ că eram: EU!!?!
Atunci iar am început să dispar,dintr-o dată am ajuns într-un loc,care semăna cu un cimitir,acolo era Sam care plângea la un mormânt pe care scria numele meu,am murit?
Sam părea atât de trist,avea ochii roși,plângea necontrolat și lângă el avea o cutiuță și trandafiri roz.
Atunci el a zis:
-De ce mai lăsat,de ce,iubito! spune el luând cutiuța de lângă și se așează în genunchi și spune:
-Vrei să fi soția mea?
Atunci am zis:
-Sam eu nu te las,sunt aici, am mințit doar ca să fi fericit,nu am vrut să te fac să suferi,Te iubesc,vreau!
Dar el părea să nu mă audă,atunci a luat cutiuța și a îngropat-o lângă mormântul meu și a zis:
-Lasă,iubito că vin imediat la tine,ne vom revedea imediat îți promit,ne vom vedea în lumea de dincolo,imediat!
Atunci am zis,în speranța că mă va auzi:
-Nu Sam,trăiește mai departe fără mine,te rog!
Dar a fost în zadar.
Atunci am zis :
-Nu vreau să mor,vreau să trăiesc!
Atunci am început iar să dispar,totul a devenit negru,după care ceață și mi-am întors capul,lângă mine se afla Sam,care cred că dormea,mi-am întins mâna spre el și l-am luat de mână și i-am zis:
-Mă bucur că ești aici,lângă mine!
Atunci el a trăsărit și și-a deschis ochii,atunci mi-a zis:
-Maddie,mă auzi?
Atunci eu i-am zâmbit larg,și i-am zis:
-Am mințit,te iubesc,am spus așa doar ca să-ți împlinești visul!
-Știu,dragă a trecut,a fost acum un an.

-Poftim,tu cum de nu ești în L.A.? spun eu șocată.
-Am renunțat,dar e ok,acum că ești bine.
-Și acum ce faci?
-Păi,....
-Ce faci acum?
-Am renunțat la facultate momentan.
-Poftim,de ce ai făcut asta?
-Pentru că te iubesc.
-Stai,ai renunțat pt.mine?
-Stai liniștită,o voi continua,acum că ești bine.spune el calm.
Doamne,ce am făcut,i-am distrus viitorul lui Sam,sunt un monstru.
Dintr-o dată,simt că mă înțeapă inima.
-Sam,mor mă doare inima!
-Liniște-te,încete,Maddie,e în regulă.
-Ba nu,sunt un monstru!
-Ești cel mai frumos lucru din viața mea.
-Cheamă doctorul,mă doare inima,repede,vorbesc serios,nu e o metaforă!
Atunci a apăsat pe butonul roșu,iar doctorul a venit și i-a dat un calmant.
-Mai bine iubito?
-Da e mai bine,iubitule.
Mi-a fost dor să spun asta.
Atunci m-am ridicat încet și l-am sărutat.
Mă pierdeam în ochii lui verzi,iar el se uita cu atâta drag la mine.
Atunci eu l-am luat de mână încet,și i-am zis:
-Te iubesc,Sam!
El se uita la mine,când dintr-o dată începe să-mi cânte o melodie,fix aceea care mi-a cântat-o în vis.
Dacă se termină la fel,cu o cerere în căsătorie???

..............................
Salut,ce crede-ți o va cere?
Mulțumesc pt. Lecturi și Voturi!
Ps:Scuze pt greșeli.

Maddie,tocilara scoliiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum