"Luv,kau dah check?Takut² ada barang² yang tertinggal nanti"
Pesan Min kepada kawannya."Dah,aku dah check.Masuk ini kali yang kelima aku check,lampu stick,kamera,telopong",jelas Luv."Arghhhh!Aku tak sabar nak jumpa ExO",teriak Min teruja lalu menarik Luv."Min,kenapa kau tak cakap tempat duduk kita dekat tempat Vip?",tanya Luv dengan nada yang agak marah."Karang nanti firework dekat pentas tu meletus kena aku macam mana?",sambung Luv lagi."Relaklah,bukan kau yang nak tengok..tapi aku",kaya Min.Konsert tersrbut pon bermula,setiap ahli ExO mula menaiki pentas lalu mendendangkan lagu Moonlight.
Mereka memperkenalkan diri masing².Kemudian setiap ahli EXo diminta membawa seorang fan bagi setiap ahli.Peminat mula menjerit seperti terkena histeria.Luv mula pening dengan keadaan disitu.Tiba² D.o datang."Awak yang baju merah tu,jom".Luv terdiam.Min menolak Luv."Pergilah sana,D.o appa ajak kau tu".D.o terus menarik Luv ke atas pentas.Luv memandang Min meminta simpati.
Diatas pentas,Luv bertanya kepada D.o."Maaf,boleh tanya?".D.o memandangnya."Nanti kita akan main kuizkan?Tapi saya tak tahu apa² pasal Exo,macam mana saya nak jawab?"."Boleh saya tukar dengan orang lain?",sambung Luv lagi.D.o ketawa kecil."Awak tak tahu apa² pasal Exo,tapi kenapa awak ada dekat konsert ni?Tak,,tak boleh,no change".
"Maaf"
"Apa?",balas D.o.
Luv menunjukkan genggaman tangan mereka berdua sejak D.o menarik Luv ke pentas."Boleh lepaskan tak?",tanya Luv sambil menggerakkan jari tangannya.D.o tersenyum sinis dan genggaman tangannya makin dieratkan sambil berkata"Saya takkan lepaskan".Luv ditarik kehulur ke hilir oleh D.o.Game pun bermula.Setelah beberapa minit,game pun tamat dan kumpulan Suho dinobatkan sebagai pemenang."Awak tak tahu nama penuh saya?",tanya D.o dengan marah.
"Do KyungSoo",bisik D.o."Kan saya dah cakap sume saya tak tahu perkara² pasal Exo ni,tak caya"kata Luv.To be continue^^