BURCU'NUN AĞZINDAN:
Cansu'nun açıklamasının ardından rahatlasam da yine de içim rahat edememişti kendimi tutarak masaya oturdum . Duygularıma o kadar çok dalmıştım ki bir anda Toprak'ın hışımla bir şeyler söyleyerek masadan kalmasını şaşkınlıkla izledim neler oluyordu ?
Annem ve sevgilisi (!) masadan onunla birlikte kalktı ve peşinden gittiler bir şey anlamayarak Cansu'ya baktım o da omuz silkip yanındaki çocuğa sarıldı ah ah sabır.
Merak ederek ve Toprak'taki o değişikliğe o yakınlığa dayanamayarak kalkıp peşlerinden gittim .
''Kendine gel oğlum biraz silkelen sende birine bağlan artık birini sev artık!'' dedi babası . Toprak babasının dediklerini duymadı bile ve bahçeye çıkmaya başladı
Babası arkasından söylenmeye başlayınca annem onu sakinleştirmek için dil döktü adam önce anneme baktı daha sonra yumuşayıp onu öptü . Ne onu öptü mü anne ne oluyor ya .
Onlar işi pişirirken bende bu görüntüden kurtulmak evet tek sebebim bu Toprak'ı görmek istediğimden kesinlikle değil . Toprak'ın yanına gittiğimde sigara içiyordu . Yanına yaklaştım ve çimenlere oturdum o ise bana eğilip baktı .
''Adın ne ?'' diye sordum direkten .
Dudağının kenarı kıvrıldı ama sadece bir anlığına daha sonra ise eğilip yanıma oturdu .
''Toprak.'' Evet cidden çok uzun cevaplar tebrik edelim arkadaşı . Bu işin böyle olmayacağını anlayıp
''Bende Burcu , sanırsam babanla annem evlenecek.''
''Lanet olası evden gidiyorum , kurtuldunuz.'' Ne diyordu bu çocuk ? Ben daha ne dediğini anlamadan ayağa kalktı ve yürümeye başladı . Bende peşinden giderek kolunu yakaladım .
''Hey neyden bahsediyorsun ne kurtulması ?'' dedim . Ama beni dinlemedi kolunu çekti ve yürümeye devam etti . Bende arkasından gittim ama yetişebilmek için koşmam gerekti sonunda kolunu tekrardan yakaladığımda
''Bir şey söyleyecek misin ?'' diye bir soru yönelttim ona .
''Bak Burcu senle uğraşamayacağım bırak .'' dedi bana hayır sen ne diyorsun be.
''Biliyor musun iyi karar almışsın .'' diye çıkıştım ona beni sinirlendirtmişti . Böyle yaptığımı görünce
''Ne ?'' diye tepki verdi .
''Baban haklıymış sana söylediklerinde haklıymış bağırmakta gitmen doğru karar böylelikle kimseye batmazsın .''
''Sen benimle nasıl böyle konuşursun ?'' diyerek kolumu kavramıştı . Gerçekten sıkıyordu ve kolum çok acımıştı . Kolumu çekmeye çalıştıkça daha çok sıkıyordu
''Konuşurum .'' diye diklendim .
'!Konuşamazsın !'' dedi sert bir şekilde
''Konuşursam ?'' diye sordum cesaretle . Tuttuğu kolumdan iterek ağaca yaslayıp üstüme geldi . Korkmuştum tamam zaten başta da korkuyordum ama önemli değil . Yere bakmaya başladım yüz ifadesini göremesem de istediğini almıştı . Çenemi tutarak başımı kaldırdı ve yüzümü kaldırdığı an kendini bana bastırdı . Şuan hiç isteyeceğim bir pozisyonda değildik . Yüzlerimiz çok yakındı ve vücutlarımız bir bütün olma yolunda ilerliyordu . Yüzünü bana yaklaştırmaya başladı heyecanlanmıştım ve kalbim deli gibi atıyordu . Dudaklarımız arasında nerdeyse mesafe kalamadığında nefesini yüzüme üfleyerek konuştu .
''Bedelini ödersin .'' diyerek geri çekildi . Ne yani beni öpmedi ama neden onu anlayamamıştım ama gerçekten istemiştim . Şaşkın şaşkın ona baktım o ise küçümseyici bir şekilde bana gülümseyip oradan uzaklaştı . Bana ne yapmıştı böyle ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY
JugendliteraturBir hikayede olan her şeyi alın ve yazın daha sonra düşünün, Hepsi sahte olsa nasıl olur ? Hepsi yalan olsa nasıl olsa ? Hepsi çakma olsa ne olur ? Hepsi ÜVEY olsa ne olur ?