Bu resimdeki ben
Sabah zorla uyanmistim. Okula yetişmeyi fazla kafama takmiyordum.Zorla uyandım dediysem de saat 10:00 dı.Sadecte annem istiyor diye gidiyorum zaten.
Yavaş yavaş yemek yedikten sonra okula doğru yürümeye başladım
,ha bide bu sırada bnim adim Şahin...
Okul fazla uzak degildi,varmistim bile.Sınıf en alt kattaydi bu yüzden hep çok sansliydik.Sınıfa girdiğimde hemen sınıfda göz gezdirdim arkadaşlar yoktu.Sırama geçtim sandalye yerine masaya oturmustum.
(Lisedeyiz ya sıra yerine herkezin sandalyesi vardı iyi okul yani.)
Biraz sonra hoca geldi nedense bizim arkadaşlar hala gelmemisti.Kapıya doğru ilerlerken "hocam ben tuvalete gidiyorum" dedim ve hoca cevap vermeden çıktım.Aslında tuvalete gitmiyordum.
Hızlıca dışarı çıkarak Orhan'ı aradım.
Telefonunu acmiyordu.Okuldan kacmak zorundaydim,aslında çok zor birşey değildi sadece duvardan atlamak.Nedense bizim okul fazla önem vermiyordu bu konuya.Hemen duvardan atladim biraz yüksekdi ama fazla değildi bnim gibi atik insanlar rahatlıkla atlayabilirdi neyse etrafa bakmaya başladım Orhan'ın evin etrafını dolasiyordum.İlerde bizim arkadaşlar topallayarak geliyordu,suratlarında kan vardı..Bakalım sonraki bölümde ne olacak neden suratları kan içinde ogreneceksiniz ..
İyi geceler...