'07:00' biiiiiiip "fuck" Da er det første skoledag, håper det er noen kjekke gutter der cx jeg er ikke så veldig guttegal vist du trodde det. Jeg tok meg en kort dusj før jeg tok på meg sorte jeans og en grå hettejekke med en sort singelet under, boring? of course. Det er ikke så spess å begynne på ny skole, elever som glor på deg, lærere som ser frem til at du gjør det du får beskjed om selv om du ikke vil... Jeg sminket meg lett med ett lag mascara før jeg børstet det mørkebrune håre mitt som går litt under de flate brystene mine btw (by the way) og dermed satt det opp i en høy hestehaleog gikk ned for å spise. Shit, klokka er 08.15 det tar ca 30min å gå... vist jeg låner bilen til muttern rekker jeg det... jeg har ikke tatt lappen enda men jaja. Jeg tok på meg de slitte conversa mine tok med meg sekken/baggen, moblen og nøklene før jeg gikk ut ytterdøra. shit bilen er ikke der, fuck. Jrg begynte å løpe langs veien, når jeg begynte å se skolen slakket jeg ned litt for å ikke se ut som en tomat forran alle elevene på skole, not like I care men uansett.
|Skolen|
Jaja, fem min forsent... jeg slipper sikkert unda siden jeg er ny, mohahaha! Det gikk en liten stund før jeg fant klasserommet jeg skulle ha. Jeg banket på døren 9E stor skole I know. "Kom inn" hørte jeg en mannestemme si før jeg gikk inn. Alle stirret på meg når jeg kom inn, I knew it! 2så, du er den nye jenta?" seff er jeg det hva trur du egentlig? "Ja" " begynn med å fortelle lit om deg selv du" " Jeg heter Rose Buca, jeg kommer fra Wellington. Jeg spiller fotball og har gått på taekwondo... det var det, lurer du på noe spørr meg i kantina..." sa jeg litt små irritert fordi noen snakket i munnen på meg, han syns nok sikkert at det er kult men nei det er bare irriterende... "gå å sett deg på vilken plass du vil, men den må vere ledig" sa han og tok hendene sine mot pultene. Jeg gikk å satte meg på den eneste ledige dobbeltpulten de hadde i kasserommet, altså nederst i venstre hjørne. bla bla bla, matte er noe dritt... Jeg så meg rundt i klasserommet, og endte opp med å sette blikket mitt på en gutt med sorte slitte jeans med sølv kjetting på og en sort hettejakke med hetta over hodet så man ikke kunne se øynene hans. Den gutten virket så kjent og jeg skal finne ut hvorfor.
________________________________________________________
Når jeg skulle skrive guttegal kom det som rettskrivning guttefag xD Ja, så dette var første del av 'Truble meets truble' men den andre historien jeg har skrevet komme jeg ikke til å skrive på lenger, vist du vil lese hele kan du finne den på ig med navn _._Tegninger_._ dette er min gamle ig bruker xD men hva syns dere så langt? Please vote og komenter :3 ♥