Masal'dan
Deniz ve ben aynı anda hıçkırıklara boğulmuştuk. Su'ya ne olduğu hakkında en ufak bir fikrim bile yok. Can bana yaklaştı ve "iyi misin?" Dedi "Hepsi senin Yüzünden sen yaptın dimi Alçak" sinirden ağzımdan çıkanı kulağım duymuyordu araya hemen Mert girdi "Masal yok öyle bişey" ben de buna inandım sanki "Se-sen ne kadar adi bir insansın ya Su sana ne kadar iyi davrandı ama sen onu-" Berk sözümü kesti "Masal kendine gel bak Can'ın bi suçu yok anlıyoruz üzgünsün ama böyle davranmamalısın" aman çok ta götümdeydi tam lafıma devam etmek için Can'a döndüm ama Can Kapıdan çıkmıştı bile. Banane ya şuan önemli olan Su!
Odama çıktım.Yatağa attım kendimi . Sonra çocukluğumuz geldi gözümün önüne birlikte okuldan kaçışımız, gülüşlerimiz ağlaşmalarımız aslında Su'yun yanında ağlamak mümkün değildi çünkü o ne zaman ağlasak bi şey bulup kahkahalara boğardı bizi. Herkes Su'yu acımasız olarak bilse de Su aslında o kadar iyi ve fedakardır ki hele bizim için yaptığı fedakarlıklar. Bizim için ailesiyle bile kavga etmişti. Su bizim vazgeçilmezimiz o olmasa biz şuan "aa evet küçükken deniz diye bi kız vardı ama yüzünü bile hatırlamıyorum" "evet ya Su diye bi kız vardı ama şimdi nerde ne yapıyodur" diye birbirimizden bahsederdik. Ama su üçümüzü bir arada tutmayı becerdi. Onu çok seviyoruz...
Can'dan
Ya Masal nasıl Benim yaptığımı düşünür. Kafayı yiyeceğim benim nasıl böyle biri olduğuma inanır. Bir çözüm bulmam Lazım. Ne yapabilirim? Ne yapabilirim?....
Su'yu bulmam Lazım ama nasıl ?Su'dan
"Bırakın beni bırakınnnn!!" Avazım Çıktığı kadar bağırıyordum beni nereye götürüyorlardı. Yanıma birisi yaklaşıp "Sakin ol güzelim sakin ol" Of ne yapacağım ben şimdi "Su korkak olma sen hiçbirşeyden korkmazsın sen Su'sun hadi göster şunlara Günlerini " cesaretli olan tarafım işe el koymuştu bağırmayı bırakıp sakin sakin konuşmaya karar verdim "Beni neden kaçırdınız?" Adam önce hafif sırıtıp sonra cevap verdi "Bak prenses bizim seninle bir sorunumuz yok sana zarar da vermeyeceğiz bizim işimiz arkadaşın Berk'le onu ele geçirmek için sana ihtiyacımız var. Ama senin ağzını falan bağlamayacağız bence boşuna bağırma çünkü seni kimse duyamaz." Berk mi of Berk senin Yüzünden düştüğüm duruma bak Off neyse şunlara biraz işkence çektirelim bakalım :) "Acıktım ben!" Sizi varya süründürcem siz durun daha bu ne ki "Ne istersin?" Başlayalımmmm "Ya şimdi ben küçükken patates kızartmasını falan çok severmişim ama annem bana vermezmiş sağlıksız diye hep anlatırdı işte yok efendim içine şunu karıştırıyorlar bunu karıştırıyorlar diye ama ben onu hiç dinlemezdim gizli gizli AVM'lerde Arkadaşlarımla yerdim bi keresinde annem yakalamıştı Ayyy bi görsen varyaaaa yapmadığını bırakmadı bana ben o zamanlar brokoliden nefret ederdim bana bir hafta boyunca Brokoli yedirmişti ayy çok kötüydü yaaaa" adamın yüzündeki ifadeyi anlatamam resmen hayattan soğumuş gibiydi ;) "işte ondan sonra ben hep kusuyordum falan ama annem hiç aldırmazdı bana işte ondan dolayı patates .. Olsun ya olsun olmadı sen yersin diimi ha birde yanında ketçap mayonez yerine yoğurt olsun amaaaaa yoğurt light olsun Ayyy yanına şöyle bir Hamburger olsa çok iyi olurdu ama etli olsun yok yok vazgeçtim tavuklu olsun ayy ama etli de güzel ya sen ikisinden de getir az Olmasın çok olsun diimi ya işte yanına kola olsun ama diyet kola olsun ya da ayran mı olsa yok yok en iyisi meyve suyu olsun ... Yaa sen hepsinden getir be ayy vazgeçtim ketçap mayonez de olsun yani az şey istedim bak kıymetimi bilin" adamın gözleri yerinden fırlayacak gibiydi ağzı kaymış neye uğradığına şaşırmıştı eeeee Su'yla uğraşılmaz demedilermi sana "e sen hala Burdasın hadi hadi çok açım ama" adam öyle bi olmuştu ki yürüyemiyordu..
Şimdiden düşüneyim bence Berk'e ne yapacağıma...••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Siz Adamın yerinde olsaydınız nasıl bir tepki verirdiniz ;))))
-Eylem;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öküzler federasyonu
Юмор3 tane çocukluk arkadaşı kız başka bir şehirde aynı okulu kazanmışlardır.Ve bu kızların tuttuğu evin karşısındaki eve 3 tane taş çocuğun taşınması üstelik aynı sınıfta olmaları tesadüf mü yoksa kader mi???Aralarında neler yaşanıcak merak ediyorsan...