2. BÖLÜM

178 12 0
                                    

Bu Batuhan

Koşarak Orhan'ın yanina gittim.Orhan noldu size dediğimde cevap veremicek haldeydi.Yanındaki Zeki'ye sordum oda cvp vermiyordu,sonunda arkadaki Batuhan'a sordum o daha iyi gözüküyordu.Osman ve şerefsiz tayfası abi dedi.Cümlesini bitirmeden nerde diye sordum.Az ilerde sağdaki sokakta demisti.Yavaş yavaş yumruklarimi sıkmaya başlamıştım sinirden damarlarim belli oluyordu.Onları eve bıraktım.Kimse söylemeden bizim kızlar bunu nereden öğrenmişti bilmiyorum hemen kapıya danladilar.Tuğçe ve Ece gelmisti.Güneş yoktu herhalde meşguldü.Orhan'a dönüp kızlar size bakar diyip cikmistim.Bizimkilerin iyileşmesini bekledim birkaç gün çünkü bunu osmanın tayfasına odeztmemiz gerekecekti.1 hafta gecmisti.İste bugün halledicektik onları.Okula gidiyordum sabah okula yaklasmisdimki Osman ve tayfası önümu kesmisti.Onlarla tek bas edemezdim sabırla onlara doğru yürümeye başladım osman ve tayfası hareket etmiyordu.Dibinde olmama rağmen bana bağırarak seslendi gecen gun adamların dayak yemekle meşguldü dedi.Sinirime hakim olmaya çalışıyordum ama nafile o kadar kuvvetli değildi iradem.Benden cevap bekliyor gibi bakıyordu bna gözlerini kısmıştı.Zamanı gelince senin ağzına birşey vericem ben dedim sinirle.Bana doğru ilerlemeye başladı bnde yürümeye başladım yanından gecicektim ki tam o sırada kolumdan tutup bni kendine doğru cevirdi.

Ewt bu bölümde bu kadar bir günde 2 bolum paylastim sanırım sonrası yarına kaldı bakalım ne olacak

İyi geceler

KARANLIK ÇETEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin