Bölüm. 12

622 9 0
                                    

Mira elleri Poyrazın avuclarında saskınca poyrazın yüzüne bakıyordu dün aksama kadar ise baslıcan patronun sana asık olucak ustelik senin icin kavga edicek deseler inanmazdım delimisin sen derdim hatta ama bugun herseyiyle dedikleriyle patronum karsımda duruyor. Mira bu düsüncelerden arınıp kendine gelebildi cünki Poyraz ondan bir karsılık bekliyordu.

MİRA- Bben nediyeceğimi bilemiyorum..

POYRAZ- Tamam haklısın hersey cok ani gelisti fakat okadar duru bir guzelligin varki masum bir yuzun tertemiz bir kalbin Mira ben ilk defa boyle biriyle karsılastım ve seni kaybetmeye hic niyetim yok.

MİRA- .................

POYRAZ- Peki tamam simdilik sus söyle ver cevabını bu aksam bizim sirketin oradaki restorantta beklicem seni eger gelirsen seninde bana karsı bos olmadıgını anlayabilicem

MİRA- Peki tamam dusunucem

İkiside öylece manzaraya dalmıslardı sessizligi Poyraz ın telefonu bozdu

POYRAZ- -efendim baba
- Cokmu önemli
-Tamam kacta
-Geliyorum

POYRAZ - sanırım gitmemiz gerek.
Mira basını olumlu anlamda salladı ve arabaya bindiler. Poyraz Mirayı sirkete bırakarak babasının yanına gitti eve gittiginde babasi avuz kenarında kahvesini yudumluyordu

POYRAZ- Baba ! Ney mis bu onemli konu?
İSKENDER BEY- otur bakalim soyle bi seninle baba ogul konusalim.
POYRAZ- hadi ama baba sadete gelirmisin lütfen yine ne yapmamı isteyeceksin
İSKENDER BEY- o kızdan uzak duracaksın!

Poyraz şok olmustu mira dan bahsettigini anlamisti fakat neden anlamayan gözlerle babasına bakiyordu onu daha yeni bulmustu bırakamazdı ki olmazdı.

İSKENDER BEY - pesimizde bukadar düsmanımız varken baska birinin hayatını daha tehlikeye atamazsın gerekiyorsa isten cıkarıcaksın ama o kizdan uzak durucaksın hayatında bir kadına yer yok anlıyormusun beni.

POYRAZ- hayir bu sefer seni dinlemicem dinledigimde de bir ise yaramıyor cigdem senin yüzünden öldü cesedini dahi bulamadık neden sen ve senin sacma hayatın ve kuralların yüzünden ben bıktım artık asıl sen beni anlıyormusun huzurum kalmadı tam buldum derken birdaha kaybedemem hayır olmaz bu sefer karısmıcaksın.

Masaya yumrugunu vurarak babasının yanından bir hışım ayaga fırladı son bir kez gözlerine baktı babasının pek bir duygu göremiyordu ve bu Poyrazı daha cok yaralıyordu tamam babası onu düsünüyordu ama üzülen taraf neden hep o oluyordu....

Mafya ( Saplantılı bir aşk hikayesi )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin