#NisanınAğzından
Bir insan mutlu olmaya çalışırken hep mutsuz olur.Yanında düşünce kaldıran, elinden sımsıkı tutmak isticeği birini arıyor.Benim hiç öyle bir şansım olmadı.Evet şu an yeni bir hayata başlıyorum.Gene mutluluğu arıyorum ama bu sefer bulucam.
#SinanınAğzından
Gene İstanbul'da bir sabah gene o muhteşem yeni sulanmış toprak kokusu.Saat sabahın 6'sı ve İstanbul şu an mükemmel. İşte ben bunu çok seviyorum.
#NisanınAğzından
Evet yeni bir apartmana taşındım.Şu an evimde sakin sakin oturup kahvaltımı yapıyorum.Saat daha erken olduğu için rahatım.Hatta spor yapcak vaktim bile var.
#SinanınAğzından
İşte mis gibi temiz havada sabah sporu.Bu aralar bayaa yoğunum ama şikayetçi değilim.
Sinan iç ses:Aa o karşıdan gelen Nisan değil mi? Ne işi var onun İstanbul'da?
Nisan İç Ses:Aa Sinan mı o?Valla Sinan hiç değişmemiş.
Nisan:Günaydın hocam.
Sinan:Günaydın Nisancım.
Nisan:Eski alışkanlıklar devam ediyor sanırım.
Sinan:Yani kısmen.Ee napıyorsun İstanbul'da?
Nisan:Tayinim çıktı.
Sinan:Hmm ne güzel hangi hastane.
O sırada Sinan'ın telefonu çalar.Arayan kardeşi Hayal'dir.O da doktor.
Hayal:Abi nerdesin?
Sinan:Sahildeyim güzelim.
Hayal:Abi ıı şey.
Sinan:Noldu güzelim?
Hayal:Abi babam hastaneye gelmiş.
Sinan:Abicim şu adama baba diyip durma.
Hayal:Abi çabuk gel.
Sinan:Tamam geliyorum.
Nisanla Sinan daha önceden sevgiliydi.Ayrıldılar çünkü ikisi de gururlarına yediremediler birbirlerini kaybetme düşüncesini.Çok büyük bi kavga ederek ayrıldılar.Nisan şu hayatta bi tek Sinan'a inanmıştı, güvenmişti.Sinan ise bi tek Nisan'a aşıktı.İkisi de şu an birbirlerine öyle bir özlemle bakıyor ki şu an sarılıp öylece dursun istiyorlar.Ama olmaz onlar aşkla gururu karıştırdıkları için naptıklarını bilmiyor.
Nisan:Ben gidiyim senin işin var sanırım.
Sinan:Tamam görüşürüz.
#Apartman
Nisan bu evi canından çok sevdiği abi yerine koyduğu Canla tuttu.Kapının önünde karşılaştılar.
Nisan:Nereye?
Can:İşe gidiyorum.
Nisan:Tamam iyi işler :-)
Can:Sağol canım :-)
Nisan Can'ı yanağından öperken evine gelen bir adet Sinan ve bir adet Selin vardır.Selin Can'ın eski sevgilisi olduğundan durumu yanlış anlar.Tabii Sinan Can'ı tanıyor ama kıskandı bi anda.Selin Nisan'ı tanımıyor.
Selin:Can merhaba.
Can:Merhaba.
Selin:Can biraz konuşalım mı?
Can:Tamam konuş.
Selin:Özel ama.
Can:Nisan yabancı değil.
Selin:Lütfen.
Can:Selin ne söyliceksen söyle.
Hayal:Noldu canım kız arkadaşın mı kızıyor?
O sırada Sinan gelir.Nisan'ı uzaklaştırır.
Nisan:Ya beni niye aldın ben onu güzel bi haşlardım.
Sinan:Hiç değişmemişsin.
Nisan:Yoo çok değiştim.Ördüğüm duvarları yıktım.
Sinan:Nisan ben çok özür dilerim.
O sırada bir tokat sesi ve arkasından gelen bir arabanın fren sesi.
Bölüm Sonu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Yolculuğu
RandomVazgeçmek yok bu sefer, Biz bizken atlarız, Herşeyi. Ben,sen değil, "BİZ"olalım... ♥♥♥