Bu Zeki
Tam o sırada suratima bir yumruk aticakti ki egildim tam kacicaktim ilerde Orhan ve bizim grup vardı.Ona doğru dönip sert bir yumruk geçirdim suratina. Tabi bu sesi Orhan da duymuştu bizimkilerle koşarak geldiler ve kavgaya girdiler.Bunu gören Osman kaçmaya başladı.Tabi benden kaçabilir mi? Yakaladiğım gibi savurdum yere yumrukları saydırıyordum.Artık sürati dağılmıştı ki biraktim,benle beraber bizim arkadaşlarda birakti.Adamlar kaçmaya başladı.Bizde arkalarından gülüyorduk.Okula geldiğimizde suratimizin sekli değişmişti.Meğersem bizi müdüre şikayet etmişler.Tabi müdür dururmu zaten bahane arıyordu bizi atmak için buda isine gelmişti.Okuldan atilmısdik.Üzgün üzgün eve giderken bir baktık bizim kızlarda üzgün üzgün yuruyorlar yanlarına gittik ve sorduk,onlarda atılmış.Nie dediğimizde müdürün kızıyla kavga etmişler.E tabi bu durumda atilmama ihtimalleri ortadan kalkio.Hep beraber yürümeye başladık.Sonra her kez evlere dagildi. Bunu annemize de söylememiz gerekiodu.Eve gitmistim sansima edim babamda evdeydi , lafı biraz geveledikden sonra soledim.Aslında hic düşündüğüm gibi kizmamisti gayet normal karsilamisdi.İyi o zaman sana yeni bir okul bulmamız gerek demişti babam.Sasirmisdim."Tamam" demisdim.Babam Ben bir yer bakarım aksam gelince ogrenirsin demisdi.Umursamaz gibi hareket yapıp gozlerimi idama çevirip yukarı cikdim.Aslında okumasamda olurdu bir pastanede calisirdim.Hem eve para getirmisim olurdum ama annem kabul etmezdi bende aksama uyumusum zaten.Sabah alarmla kalkdim ama zaten okul yoldu geri yattim.
Bu günlük de bu kadar belki bir bolum daha yazarım