Mallar bana yumruk atmışlardı.Aras birden eğilerek " iyi misin " dedive bana elini uzattı. Hee iyiyim ya kas fabrikası acsaydın be Arascım o ne biçim yumruk be öyle. Tabi ki bu düşünceleri aklımdan silip " iyiyim" dedim ve onun uzattığı eli tutarak doğruldum. Bu sırada Çınar koşarak yanımızdan ayrıldı. 2 dakika kadar mal mal baktık birbirimize. Onun sinirli ama endişeli bakışı benimse oğlum sen hayırdır bakisi yapmak istesemde bende öyle durmuyordu.
Aras bir anda arkasını döndü ve kapıya doğru yürüdü kapının kolunu açmaya çalıştı. Baya zorladı hatta. " Acilsana be açıl. Kahretsin be. İbne bizi kilitlemiş." Dedi. Ne demek kilitli mi kaldık şimdi." Nasıl ya kapalı mı kaldık şimdi. " dedim. O kadar kasın var be hala bir demir kapıyı açamıyorsun.
"İmdat...Kimse yok mu... Burda kapalı kaldık..." dedim ama beni kimse duymuyordu. Mükemmel. Harika.
" Kimse seni duymaz zorlama" dedi Aras. Duymaz tabi niye duysun ki onun özel yeri burası.
" Ya uf ne yapıcaz şimdi." Dediğimde yan bir gülüş attı. Ve " Arka kapıdan çıkıcaz" dedi. Yemin ederim bu çocuk salak bana şimdi söylüyor arka kapı olduğunu.
" Şimdi mi söylüyorsun arka kapı olduğunu " dedim gözlerimi kısarak.
" Çok konuşmada peşime düş " Birde emir veriyor küçük beyimiz.
" Asıl sen konuşma " dedim.
Hiç bir şey demedi. Bir kaç kolinin üstünden atladık ve bir duvara geldik.
" Bumuydu Arka kapı." Dedim. Bildiğin duvar bu.
" Tırmanıcaz bu duvarın arkasında kapı. "Dedi. Gözlerim pörtledi resmen.
Hobaaa işim gücüm yok duvara tırmanıcam. Daha çok beklersin Küçük bey.
" Hayatta olmaz şuradan şuraya gitmem ben " dedim.
" İyi sen gelme ama burda kimse seni bulamaz burayı sen ve ben biliyoruz tek. He birde şu Çınar piçi oda nerden ögrnediyse artık. " dedi ve beni işaret etti.
" Ama korkuyorum ben nasıl atlayacağım ya burdan." Dedim bana karşı bir offf çekti.
" Off Allahım ya ne yaptımda beni bununla cezalandırdın." Dedi. Gözlerimi kıstım.
" Ukala üstelik birde gıcık." Sanki ben çok meraklınım senin.
" Geliyor musun ? " dediğinde dudağımı büktüm.
"Aras ben korkuyorum ya " dediğimde elini uzattı.
" Kendine güven ben varım hiç bir şey olmaz alt tarafı atlayacaksın."Dediğinde hadi Bismillah der gibi kafamı salladım.
Tam duvar değildi aralarında boşluklar vardı oralardan destek alarak duvarın tepesine çıktım ve oraya oturdum. Gidemiyordum. Olmuyordu. Korkuyordum.
" Ya kızım ilerlesene " dedi ve beni ittirdi.
" Yavaş ol be deniyoruz işte. " He bok deniyorsun Asya üç buçuk atıyor götün.
" Sıkıştım burda ilerle artık durdun orda." Dedi ve koluyla beni ittirdi. Beni ittirdi.beni beni Asya'nı. Ve ne oldu sizce. Ne olucak popomuzla tepe taklak buluştuk. Bildiğin şuan ne pozisyonda olduğumu bilmiyordum.
" Asyaaa " dedi ben suratımı buruşturarak.
" Tek kelime etme" dedim ve kahkaha atmaya başladı. Tek eliyle destek alarak oda duvardan atladı. Ee bir zahmet o kasları boşuna yapmadın her halde dimi Arascım.
Yanıma geldi ve " İyi misin " dedi ve kahkaha atmaya başladı. Çok komik.
Hem suçlu hem güçlü birde gülüyor." Ne gülüyorsun be"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onca Rüya Varken / Düzenleniyor
أدب المراهقينBirbirlerinden ayrı iki kişi bir rüya uğruna birleşiyorlar. Bu rüyayı iyiye mi kötüye mi yorumlamalıyız? Tabağına ne koyarsan o gelir derler ya oda bu hesap. Tabağımıza biz hep 'bizim kaderimizi ' koyduk . Biz olabilmeyi denedik. Başkalarının kanu...