Jako každý den vstanu a jdu si dát sprchu abych probudila mé stále ospalé tělo. S ručníkem omotaným okolo mého těla a druhým smotaným vlasy do takzvaného turbanu, dojdu k umyvadlu a na kartáček si vymáčknu zubní pastu. Kartáčkem projedu pod proudem vody a strčím si ho do úst.
Vypláchnu si pusu vodou a poté si opláchnu ještě celý obličej. Rozmotám ručník, kterým mám svázané vlasy a pročešu si je. Když mé vlasy jsou rozčesány, zapojím fén do zásuvky a zapnu ho. Teplý vzduch vysuší mé hnědé vlasy, které mají udělaný červené ombré. Po usouzení, že mé vlasy jsou dostatečně suché, vypnu fén a rukou si prohrábnu vlasy. Ručník, co mám okolo těla sundám a obléknu si připravené oblečení na pračce, která je vedle umyvadla. Černé spodní prádlo, světle modré tílko a kraťasy s vysokým pasem. Do kraťas si zastrčim tílko a vrhnu se na líčení, které mě vůbec nebaví. Lehce řasenkou přejedu přes řasy a korektorem zakreji nedostatky mé pleti. Dnes na to nemám vůbec náladu.
Ručník přehodím přes topení a odejdu s koupelny. Přemistím se do kuchyně abych si mohla udělat kafe na které mám nehoráznou chuť a je to další způsob jak probudit mé tělo. Uvařenou vodou zaleji kafe připravené v krémovém hrnku. Osladím si ho a sednu si ke stolu kde cestou vemu sušenku. Která mi poslouží jako snídaně. Nejsem zvyklá moc snídat takže si dávám jen něco malého.
Po mé snídani, nesnídani si dojdu do pokoje kde si vemu kabelku do které hodím potřebné věci abych mohla konečně odejít do práce.
Zamkla jsem za sebou dům a vydala se po chodníku, který vedl směrem má práce. Dala jsem si do uši sluchátka a pustila si písničky. Zrovna mi hrála písnička od Maroon 5- This summer's gonna hurt like a mother. Tuhle písničku miluju. V duchu jsem si zpívala společně se zpěvákem, který má nádherný hlas a krok od kroku se přibližovala mé práci. Která zase není tak špatná a mám jí docela i ráda. Dělám číšníci v bufetu.
Už jsem byla jen jednu ulici od práce a jak jsem zatáčela za roh, do někoho jsem vrazila. Díky jeho rukám, které se obmotaly kolem mých loktů jsem nespadla na zem. Po trochu vzpamatování jsem zvedla svůj pohled. Hned mě zaujaly jeho čokoládové oči orámováné hustými řasy které by mu záviděla každa holka. Na tváři mu pohrával mírný úsměv, který mu dodával na roztomilosti. Mé tělo jsem napřímila a poupravila si kabelku na mém ramenu. Čekala jsem až mi pustí ruce což hned také udělal aniž by ze mě spustil oči.
"Děkuju." poděkovala jsem mu a chtěla ho obejít abych nepřišla do práce pozdě. Jenže mě zastavili něčí ruce na mém zápěstí čím mi zabránil v chůzi.
"Můžu znát tvé jméno?" vytahl obočí a na stejné straně zvedl koutek rtů.
"Anne." odpověděla jsem mu a vyndala jeho ruku s jeho sevření a pokračovala v cestě k mému cili.
"Já jsem Zayn." zavolal mým směrem a když jsem se na něj otočila zamával mi a věnoval mi úsměv.
ČTEŠ
Watched
FanfictionPosedlý Zayn dívkou, která mu vstoupila do života. Sice ona o něm nic neví zato Zayn ví naprosto vše. Jeho ložnice je vyzdobená společnými fotky, které spolu ale nikdy neudělali. Jak se okolo ní objeví kluk, Zayn hned zakročí. Nesnese aby ji měl něk...