Een dagje vrij

27 1 4
                                    

Ik had vandaag vrij, niet alleen ik maar de hele school. Het is nu al avond. Dit is wat ik vandaag heb gedaan :

Ik kon eindelijk uitslapen dus had ik ook geen ochtendhumeur omdat ik eindelijk een keer niet door dat stomme en harde lawaai van mijn wekker werd wakkergemaakt. Brooke staat al bijna een jaar onder de douche, no just kidding maar hij staat er al wel echt heel lang onder en ik wil ook onder de douche! Ik heb al tig keer gevraagd of hij nou eindelijk kan opschieten maar het werkt niet. Ik loop naar de deur toe en begin er op te bonzen. Brooke opent al heel snel de deur en zegt: 'Relax, de badkamer is helemaal van jou.' Brooke had alleen en handdoek om zijn middel, daardoor was ik afgeleid door zijn goddelijke sixpack. Ik reageer: 'Ja, ja, dankje'. Dat kwam veel dromeriger uit mijn mond dan dat ik gehoopt had. Omg zo gênant. Waneer ik ook uit de douche kom zegt Brooke:' Ik heb vandaag een verrassing voor je, ga je mee?'. Ik hou van verassingen dus zeg ik volmondig ja. 'Isgoed leuk, ik trek dan nog even snel mijn schoenen aan, ja?'. Hij knikt instemmend.

Een paar minuten later zitten we in een taxi. In die taxi begin ik toch wel nieuwschierig te worden naar wat de verrassing is. Dus ik vraag hem met mijn liefste stem:' Dus Brooke, wat gaan we vandaag doen?'. 'Lieve Lieve Sabrina, je moet niet zo nieuwschierig zijn, vertrouw me nou maar gewoon'. Ik geeft toe dat ik best wel nieuwschierig ben aangelegd van mijzelf maar tsja daar kan ik toch ook niets aan doen, toch?!.

Na een tijdje komen we aan de plaats van bestemming. Ik zie bijna vlak voor mijn neus een Starbucks Shop staan. Brooke loopt richting de Starbucks. Ik bleef nog even rondkijken todat Brooke zei: 'Sabrina, kom je nog?😂'. Ik loop achter hem aan. We gaan aan een tafeltje zitten. 'Wat wil je drinken Sabrina?'. Ik antwoord: 'Een lemon vanille frappuccino, graag' Ik wil hem het geld aangeven maar hij weigert en zegt:' Ik laat een dame toch niet voor haar eigen drankje betalen!'. Hij is zo schattig en lief, en heeft een hele mooie sixpack denk ik. Hij loopt naar de kassa en bestelt onze drankjes. Na een tijdje loopt hij terug naar ons tafeltje met onze drankjes. Hij vraagt: 'Hoe bevalt je de school tot nu toe pyromaan?'. Ik begin te lachen en zeg:' De school bevalt goed hoor'. 'Bevallen de mensen ook goed?' 'Jawel, alleen had ik wat meer vrienden willen hebben, ik heb alleen Nova'. Hij kucht dramatisch en zegt:' Kuch Kuch en ik dan?!'. Ik begin weer te lachen en zeg: 'Sorry Brooke, je bent mijn beste vriendinnetje hoor'. Nu is hij degene die begint te lachen en zegt: 'Jij bent ook mijn bestfriend hoor bro'.

Wanneer we onze drankjes op hebben gedronken neemt Brooke mij mee naar de volgend activiteit. Het is maar een paar minuutjes lopen vertelde Brooke mij. Ik heb geen idee in welke stad ik nu ben dus kan ik ook niet gokken wat hier vlakbij is. Jammer, want ik word alweer nieuwschierig. Na een paar minuutjes lopen komen we eindelijk aan. We gaan naar de kermis, super leuk idee! Brooke wil naar de schiettent toe dus ik ga wel mee. Er komt een meisje op me aflopen en zegt: 'Brooke is een aardige jongen hoor maar hij gebruikt meisjes. Hij laat ons allemaal speciaal voelen voor een tijdje en dan laat hij je weer vallen. Hij neemt ons allemaal mee op dezelfde 'dates'. Ik werd dat jij net bij de Starbucks bent geweest.' Dan loopt ze weg. Ik geloof haar want hoe kon ze anders weten dat ik net in de Starbucks was?! Ik knap nu een beetje af op Brooke. Als hij echt zo'n type is als dat meisje zegt dat hij is dan, ja dan, dan weet ik het even niet maar ik laat me never nooit niet gebruiken door een player, niet alweer! Brooke komt naar me toe lopen, hij heeft een grote teddybeer gewonnen, hij geeft hem aan mij. Op een of andere manier voelt dit niet goed meer. Ik heb verteld dat ik hele erge hoofdpijn heb en graag weer naar huis wil, natuurlijk was dat gelogen maar wat kon ik anders doen.

Wanneer we thuis zijn voel ik me ergens ook wel weer schuldig. Ik heb de hele avond bijna niets tegen Brooke gezegd. Hij denkt natuurlijk dat ik geen zin in praten heb omdat ik hoofdpijn heb. Hij is zo lief maar ik wil niet verliefd worden op een player. Ja ik geeft het nu toe, Brooke is een jongen waar is zomaar heel snel op verliefd zou kunnen worden maar als hij mij gebruikt, nee dankje!

Ik ga zo maar slapen omdat ik 'hele erge hoofdpijn' heb,
Kusjes jullie leugenaar Sabrina💋

---------------------------------------
Heee lezers van dit boek💋
Jullie moeten zeker xxMusicloverxxx gaan volgen en haar boeken gaan lezen. Het is zeker een aanrader, ze schrijft echt hele leuke boeken en steekt er heel veel tijd in. Het is jullie tijd zeker waard.😊
Kusjes Samantha💋

My normal fashionable lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu