multimedia:seray, giydiği t-shirt ve ayrıca 31 yazılı siyah çantası sjsjsjsdıptıs dıptıs asdfjhlkl...
OH MY ALLAH ~ 3
''Hazal ne yapıyorsun lan bir saattir tuvalette? Çık hadi altıma yaptım be!'' bir yandan söyleniyor bir yandan da tuvaletin kapısını yumrukluyordum.
''Lan gerizekalı banyo yapıyorum dedim ya!'' diye cırladı kapıyı açarken. ''Sabahın köründe banyo mu yapılır angus?'' diyip ittirdim onu kapının önünden ve lavaboya girdim.
''Gerizekalı sabahın körü dediğin öğlen lan öğlen'' cevap vermeden lavaboya girdim. -ayrıntıları geçiyorum - elimi yıkadım ve banyodan çıktım.
''Uhmm sosis kokusu mu o?'' dedim mutfağa girerken. Sırıttı ve olumlu anlamda başını salladı. Sandalyeyi çektim ve masaya oturdum. ''Lan şaka maka biz yarın üniversiteye gideceğiz.'' dedim rastgele bir zeytini ağzıma atarken.
Kafasını hızlı hızlı olumlu anlamda salladı ''Son günümüzü iyi değerlendirmemiz lazım.'' dedi sinsice sırıtırken. Ne yapıcağımızı anlayınca kafamı olumlu anlamda sallayıp munzurca sırıttım. "Ovv haramm!''
----
''Ya gerizekalı bende güzel birşeyler yapacağız sanmıştım ev temizlemek nedir yaa?'' dedim elimdeki toz bezini yere atarken. ''Beni sinirlendirme, yoksa günlük defterine bile random yazdığını facede paylaşırım.'' dedi kötü yola düşmüş smayl yaparken. ''Oha lan sen benim günlüğümü mü okudun?'' dedim gözlerimi kısarak ona bakarken.
Elindeki toz bezini kafama fırlattı. ''Ya mal senin günlüğün yok ki, kandırmak amaçlı söylemiştim ben onu.'' dedi kahkaha atarken. ''Haa,'' dedim kafamı olumlu anlamda sallarken ve yere attığım toz bezini yerden alıp silmeye devam ettim.
''Veee sıra geldi en önemli olana.'' dedi Hazal ameliyathaneye girecek doktor edasıyla. Kafamı salladım ve bende onun gibi gözlerimi kısarak tuvalete bakmaya başladım. ''Seray tuvalet ellerinden öper.'' dedi Hazal omzumu sıvazlarken.
''Beyaz atlı prensten umudunu kesmiş, beyaz tüylü eşeğin üstünde davulcu hüseyinini bekleyen kankam, tuvalet hiç insanın ellerinden öper mi?'' dedim baygın gözlerle Hazal'a bakarken. Bıkkınca nefesini verdi ve kafasını olumsuz anlamda salladı. ''Sen nasıl bu kafayla üniversiteye kabul edildin hiç bilmiyorum.'' dedi ve kafamı okşamaya başladı.
''Çalar saatini pencereden attığı için her hafta yeni bir çalar saat almak zorunda kalan güzel kuzenim, ellerinden öper derken, sen temizleyeceksin anlamında söylemiştim ben.'' Dedi saçımı okşamaya devam ederken. ''Haa'' dedim kafamı olumlu anlamda sallarken. ''Dankk'' dedim birden yerimden sıçrarken. Tabii benim jeton sekizgen olduğu için biraz zor düşüyor.
''Ben niye temizliyorum lan tuvaleti?'' dedim yüzümü buruşturarak. Omuzlarını düşürdü. ''Sabahtan beri bütün işi ben yaptığım için olabilir mi acaba?'' ellerimi belime koydum ve koca karı edasıyla söze başladım. ''Olamaz efendim olamaz, ben mi sana dedim evi temizle diye!'' diye cırlamaya başladım. Gözlerini devirdi ve homurdanarak içeriye geçti. Bende omuz silktim ve onun peşinden gittim.
''Aaaa!'' diye çığlık attım televizyona bakarken. Hazal gözlerini devirdi. ''Seray bu korku filmi değil bacım, aksiyon filmi fark ettiysen.'' Dedi gülerek. Ellerimi belime koydum. ''Seni pis oramakomaburamako'cu dün gece benim yatağıma gelen kimdi acaba haa kimdi, kimdi? Babaannem mi hortladı lan?'' dedim gözlerimi kısarak Hazal'a bakarken.
''Serayaşkım, sütlü çikolatam, pembe bok sıçan orangutan yüzlü güzel maymunum benim, yok yani ben seni anlayamıyorum. Teyzem desen kadın Maşallah çok zeki her istediğini yaptırtıyor, baban desen işinde çok başarılı, abin desen... Ya da abini pas geçelim,'' dedi yüzünü buruştururken.
''Yok yani, anlamıyorum kime çektin ulan sen imalat hatası falan mısın yani?'' gözlerini devirdi. ''Abinde defolu mal falan herhalde.'' elimdeki yastığı ona fırlattım. ''Çok konuşmada git abur cubur getir,'' dedim ve hemen sonra ekledim. ''Abim konusunda hem fikiriz.'' dedim gülerek. Sırıttı ve abur cubur getirmek üzere mutfağa yöneldi.
***
''Okulu bulanın babaannesi kötü kadın.'' dedim en az 45. Kez çalar saati ertelerken.
Hızla kalktım ve gri bir t-shirt siyah bir pantolon adidas beyaz sporlarımı giydim.
İçeri geçtim ama Hazal'ın uyanmadığını anlamak çok uzun sürmemişti. Hızla odasına girdim ve ''Hazal!'' diye bağırmaya başladım. Yok abi kız banamısın demiyor. Altındaki çarşafı çektim ve Hazal yeri boyladı.
''Lan yeşil bok sıçan yaratık bir insan böyle mi kaldırılır?'' gözlerimi devirdim. ''Biraz daha konuşursan geç kalacağız lan hadi!'' dedim ayağımla onu dürterken ve aynı zamanda telaşlı görünmeye çalışırken. Gözleri pörtledi ve alel acele ayağa kalktı. Gülerek odasından çıktım ve kendi odama yöneldim.
halbuki geç kalmıyorduk asdfghjklgfj...
Kuzen olmak bunu gerektirir, bakmayın öyle...
Saçımı düzleştirdim ve açık bıraktım. Sonra mutfağa yöneldim ve ayak üstü bir şeyler atıştırdım sonra banyoya falan gitim işte. Maksat Hazal hazır olana kadar oyalanmaktı.
Siyah çantamı koluma taktım ve Hazal'a seslendim. ''Kafir tipli masum ineğim hadi!'' dedim dış kapıya yönelirken. ''Ayakkabımı giyip geliyorum'' dedi bağırarak. Cevap vermeden dışarı çıktım.
Asansörü beklemek yerine merdivenlerden inmeye başladım. İnerken ayağım takıldı tam düşecekken biri beni sıkıca kavradı ve düşmemi engelledi. Şaşkınlıkla kimin tuttuğuna baktım. Barış'tı.
Gülümseyince aynı uçakta yaptığı gibi belimdeki ellerini daha da sıktı. Ellerini hemen üzerimden çektim ve bir adım geriledim. ''Hoşt hoşt pis sapık!'' dedim ters ters bakarken. Alayla kaşlarını kaldırdı. ''Çantasının üzerinde 31 yazısı olan sensin ama cenabet olan yine benim.'' dedi muzhipçe gülerken. Sinirle inledim ve merdivenleri inmeye devam ettim. 31 ne alaka anlamadım ki?
Ah! Kıl oluyorum böyle çocuklara.
Bende tüy oluyorum diye fikrini dile getiren iç sesime sırıttım. Aynı kafadanız keratayla.>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><><><><><><><><><><><><><>><><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
GELECEKBÖLÜMDE ÜNİVERSİTE'DE YAŞADIKLARI GELECEK ^^ UMARIM BEĞENİRSİNİZ OKURAŞKLARIM :P
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oh My Allah 🔴
Humor→01.07.2015 • 29. 09. 2016← "Sea New York, ben Seray. New York'a okumak için gidiyorken, bir çalar saat yüzünden mallıkta diploma almış-" "Ayrıca sekiz baklavalı..." "Burada tanıtım yapıyoruz, karışmasana!" "Aslında şöyle olacaktı; bir yellow yelloz...