/12/

366 28 0
                                    

Klaidė.

Snaudžiau Harry'io glėbyje, bet pašokau išgirdusi dūžio garsą.

-Kas čia ką tik buvo?-susiraukusi pažiūrėjau į apsimiegojusį vaikino veidą.

-El...-atsiduso jis.

-Aš einu su ja pasikalbėti. Tu nueik į balkoną ir pravėdink galvą su Loren,-pabučiavusi jo kaktą, nuėjau garsų link.

Priėjau duris. Į jas kažkas atsitrenkė.

-Šūdžius!-surėkė ji.

Atidariau duris.

-Aš taip pat taip manau,-menkai šyptelėjau.

-Klaide...-atsiduso ji ir puolė į mano glėbį.

Apsikabinau ją. Švelniai stumtelėjusi, pasodinau ant lovos. Nužiūrėjau kambarį. Buvo sudaužytos kelios vazos, kėdė, veidrodis ir vazonas su gėle. 

-Mežute, nurimk,-glosčiau jos nugarą.

-Jei tik sužinosi, kas ta merkšė,-sukuždėjo ji.

-Milena,-paprastai pasakiau.

Norėjau jai keršto. Ji to nusipelnė.

-Ta pati? Tavo draugė?-nustebo ji, bet nepakėlė galvos.

-Ta pati,-atsidusau.

-O kaip Dian?-prisiglaudė arčiau manęs.

-Yra du variantai. Pirmas, jis dabar guli lovoje ir mąsto. Antras, jis jau baigia išgerti mano paliktus butelius. Tikiuosi, kad kambarys liks sveikas,-numykiau.

Jos nugara su vibravo. Ji nusijuokė.

-O Milena su...-ji nutilo.

-Taip. Jie ilgai pažįstami. Pati buvau nustebusi. Kvailiai,-spjoviau.

-Velnias, kaip nusiaubiau kambarį,-atsitraukusi, nusikeikė.

-Sutvarkykim jį. Nukreips mintis kitur,-šyptelėjau.

Ji sunkiai linktelėjo ir su manimi pakilo nuo lovos. Pradėjo tvarkyti šį jovalą.

Harry.

Sėdėjau balkone ir įtemptai mąsčiau. 

Jei ne Louis'o kvaila galva, dabar viskas būtų gerai. Juk jis taip mylėjo Eleanor'ą. Nežinau, kaip jis jos atsiprašys, bet nemanau, kad ji atleis. Esu baisiai nusivylęs juo. Sudaužė dvi širdis. Dvi mylinčias širdis...

Suskambo mano telefonas. Sugraibiau jį iš džinsų kišenės. Skambino Louis.

'Ko nori?'-atsiliepęs, paklausiau.

'Kur Eleanor?'-jis panikavo.

'Pas mane',-ramiai atsakiau.

'Kokį velnią ji veikia pas tave?'-girdėjau jo balsą kylant.

'Verkia',-paprastai atsakiau.

Telefono gale buvo girdėti tik tyla.

'Ji žino?..'-prabilo jis.

'Patikėk, taip. Šlykščiai pasielgei. Esu nusivylęs tavimi... Jei ne Klaidė, dabar ji jau būtų nuvertusi visus mano namus. Patikėk, kelias dienas tiesiog nesirodyk El akyse. Kai ji pikta, turi kiaušius. Išlups tau akis, asile',-su urzgiau.

Kažkas tarpduryje sukikeno. Pasukau galvą. Atsirėmusi į durų staktą, stovėjo Klaidė. Aš šyptelėjau ir toliau tęsiau savo pokalbį.

'Velnias. Susimoviau',-suburbėjo BooBear.

Two heartsWhere stories live. Discover now