Scarlett :
Eram înr-o cameră albă. Am văzut un ponei! M-am pus pe el și am început să-l călăresc.
- Diiiiiiiii, bucată de carne curcubeastică!
Totul s-a făcut dintr-o dată negru. Ce călăream acum era un scaun. L-am văzut pe Brandon sărutânduse cu o fată. Nu-i vedeam fața.
M-am trezit! Slaavă domnului a fost un vis! Dar pun pariu că o să fie adevărat. Nu o să mai vorvesc cu Brandon niciodată! O lacrimă mi s-a scurs pe obraz. M-am ridicat din pat și m-am dus la șifonier. Am găsit niște blugi negri și un maieu alb. Mi-am făcut o coc și Gata! Era 8:03. Hai să merg la o plimbare! Ai ave nevoie. Creierul tău e c-am oxigenat de asta ești așa de dobitoacă. Haha! Am uitat să râd. Am ieșit pe ușă. În drumul meu am văzut o fată care stătea așa...singură. Am mers la ea cam nesigură.
- Ămm...bună! îi spun
- Salut! Eu sunt Bianca! Tu?
- Scarlett!
- Vrei să fim...ști tu...prietene?
- Da de ce nu.
Înpreună am mers la toate magazinele. Am vorbit chestii de fete mari și ne-am dus la parcul de distracții. Am mâncat vată pe băț. Ne-am dat în carusel și am tras la țintă. După am plecat în parc. Ne-am așezat pe o bancă.
- Pot sã stau la tine? a întrebat Bianca
- Normal!
- Atunci hai să mergem!
S-a ridicat dar a alunecat și a căzut. A căzut peste mine! Și ne sărutam! Dar nu-i bai. Își turtea buzele fierminți de ale mele. S-a ridicat iute.
- S-scuze...eu...n-nu am vrut...
Și a început să plângă. :'(
- Stai liniștită mo! Nu mai plânge. A fost doar un accident. Nu mă pot supăra pe tine, ești cea mai bună prietenă a mea.
- Cea mai bună? Tu nu ai prieteni nu?
- Daaa....
Și am început să plâng.
- Nu plânge! Cã și tu ești cea mai bună prietenă a mea. Nici eu nu am prieteni.
- Bine, eu am un iubit.
- Pe bune? Asta-i bine!
- Da dar mă înșeală.
- Ouuuu....
- Noi stăm la un prieten de-al lui.
- Păi, hai!
- Bine,bine, ai dreptate. Hai să mergem că se înoptează.
Am ieșit din parc. În drumul nostru trebuia să mergem pe lângă o cafenea. Acolo era Brandon. Nenorocitu! Dar era cu o fată și vorbeau! O lacrimă mi s-a scurs pe obraz dar am șters-o repede.
- BiBi, îl vezi pe băiatul ăla?
- Da, de ce?
- E iubitul meu, sau era...
- Nu pot să cred! După ce știe că suferi încă se întâlnește cu o târfă!
- Da păi,...
- Pot sã-l înjur în șoaptă Scar?
- Dacă poți? Chiar te rog!
- Handicapat, afemeiat și retardat ce ești! Ti-o bătut mă-ta cu mătura-n cap? Nenorocitu mă-ti! Dute și îșealo pe maicăta nu pe Scarlett! Mori javră! Mori în chinuri! ( pare că BiBi țipă din toți plămânii dar ea țipă din șoaptă)
- Mersi!
- Cu plăcere! Hai să mergem.
- Hai!
În scurt timp am ajuns acasă. Am intrat iar acolo era Kriss pe canapea. S-a ridicat și s-a apropiat de noi.
- Bună Scar! Cum te mai simți? întreabă Kriss
- Oribil Kriss!!! îi spun furioasă
- Ea cine e?
- Bianca. Va sta cu noi de acum.
- Hey! spune BiBi
- Salut Bianca! Cred că mă ști.
- Daaaa....
- Hai să-ți arât camera ta.
- Bine!
Bianca:
Casa era ca un palat. Și Kriss e drãguuuț! Ne-am apropiat de niște scări. Kriss sau cum o să-i spun de-acum: perversu! Mi-a pus mâna pe fund. L-am prins de mână și i-am întors-o la spate.
- Altă dată să nu te mai prind cu mâna pe-acolo!
- Au,au! Bine scuze! Dă-mi drumul!
I-am dat drumul încet. Ce? Am făcut karate. Am urcat scările alea multe și am ajuns în fața unei ușe.
- Asta e camera ta BiBi!
- Mersi perversule!
- Hei!
Am intrat. Era un pat și bla bla bla...( camera e la fel ca a lui Scarlett. Doar că e turcoaz).
Scarlett:
Offfffff! Ești bine turturico? Nu!!! Sunt mega ultra furioasă pe Brandon! Am auzit ușa deschizânduse. Nu era nimeni altul decât fraierul de Brandon! De ce soartă! De ce!
- Bună Scar-
- Nici-un bună! Am crezut că a mai rămas unpic de bunătate în tine dar nuuuu! Grozavul Brandon nu mă iubește și nu m-a iubit! Te-am văzut...te-am văzut cu fata aia la cafenea! Cred că aia e Vanessa nu!? După ce mi-ai frânt inima tu continui să te mai vezi cu ea!
Atunci am dat vrâu lacrimilor. Plângeam cu lacrimi de crocodil. Am căzut în genunghi. Țineam capul între palme și plângeam.
- Scarlett ești bine! Te rog, hai ridicăte!
M-a luat de talie dar eu m-am smucit și am căzut.
- Nu Brandon...niciodată nu am fost bine...spun cu un glas stâns
M-am ridicat încet. Am ignort ajutorul lui.
- Scarlett! Gata!
- Ce Gata?! Spunemi doar dacă Vanessa aia conta mai mult decât mine.
- Tu ești cea care contează!
A deschis ușa. Acolo era o fată cu părul mov și ochi căprui. Aceași fată cu care cu care vorbea la cafenea.
- O super! Acum o mai aduci ca să-
- Scarlett! Ascultă! Vanessa e...
Capitol noooou! Și pe de altă parte e și lung :) Știu că v-am spun în precedentul capitol că o să aflați cine e Vanessa dar ăsta-i suspansul! De fapt nu le-ai spus că în precedentul capitol le spui cine e Vanessa, deșteapt-o!! Tu suferi după bătaie,nu? Mersi că-mi citiți cartea. La medie e Bianca, Bia, BiBi cum îi spune-ți voi.
Indiciu:
Vă spun un indiciu. Vanessa e apropiată cu Scarlett. Prost indiciu! Le spun eu! Vanessa e...Bla bla bla! Hey! Gata capitolui! Pace!✌