Beni Affet

129 1 2
                                    

"Neden hayat acı çektirmeye bayılıyor?  Neden tam herşey güzel olacak derken birden yıkılıyorsun ve tüm yaşama heveslerin kırılıyor? Neden kimse seni umursamıyor? Her nefes alıp verdikçe boğuluyorum.Sanki biri öldürmeye çalışıyor da tam beceremiyor.Kalbim mi? "O" gittikten sonra ne oldu bilmiyorum.

Artık ondan nefret ediyorum."Gitmek zorundayım." diyerek siktir olup gitti. Bi an heves miydi bu yaptığı bilmiyorum.Onca anılarımız ne oldu? Ben söyleyeyim "Mazi !" O yokken uyuyamıyorum.Gök gürültüsünden korktuğum zaman hissedip bana sıkıca sarılması ve nefesi saçlarımı haraket ettirmesi...Her sabah uyandığımda o sonsuz okyanus mavisi gözleriyle beni izlemesi...Piknikte ki su savaşımız da en son ateşim çıktı diye sabaha kadar koltukta uyumadan beni gözetmesi...Beraber webcam acıp söylediğimiz o şarkı. O muhteşem sesin.Evimizde hep o yapardı yemekleri.Kısa giydirmezdi gıcık.Kıskanç odunun tekiydi.Türklük kanına işlemiş mübarek.

Lanet olsun!!!1!!! Beni "gerçekten seviyorsun" zannediyordum.Ama yanılmışım.! Biran önce ölmeni diliyorum Bay Luke Robert Hemmings!! Şimdi ben burda ölüme yaklaşırken sen acaba hangi kızla yatıyorsun? Gideceği gün öğrenmiştim ki hamileydim.Düşünsenize Şuan burda olacaktı ve heyecanla baba olmayı bekleyecekti.Onu doğuramayacağım.Her ona baktığımda aklıma Luke gelecek..

Annem ve babamı kanserden kaybetmiştim.Diğer akrabalarım ortak karar alarak beni kız yetiştirmeye yurduna verdiler.18yaşıma kadar yurtta kaldıktan sonra okulda o salakla tanıştım.İnanır mısınız  2 hafta sonra evlenecektik.O değilde kokusunu özledim be.

Karnımda taşıdığım bir parçasını bilmiyorum...Bugünden sonra eminim ki kurtalacaktım. Bunları günlüğüme yazıyorum ve eminim ki birgün bunları görecek. Neyse Artık ayrılık vakti..."

Günlüğümü kapattıktan sonra evde olan tüm ilaçları bir çırpıta yutuverdim ve bugunun tarihini koluma façayla yazdım.
-Ayrılık vakti HEMMINGS.İnşallah yattıgın o kız öldürür seni. "She will be loved" dinledikçe için yanar..
Telefonu elime aldım ama başım dönüyordu. Birisini aradım ama gözlerim kararıp yere düştüm ve o an duydugum tek şey Luke'un bağırışlarıydı ve "Beni Affet " diyişi...

Hayal Et (Luke Hemmings)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin