Sevgilerle...

526 32 8
                                    

Merhaba... Ya da hoşçakalın... Bilemiyorum, ikisi de olabilir şuan için...

Sayfadan ayrılıyorum sandınız dimi? Dhdhshsjs nihahaha. Ayrılmıyorum, korkmayın. En azından şimdilik. Ama bir ay tatil yapmak istiyorum. Halama, teyzelerime gitmek, tatili tatil gibi çıkarmak filan. Geçen yıl olmamıştı, çok bunaldım. Havalar da o kadar sıcak ki, elime kalemi almak bile istemiyorum. Nereye geçsem ateş basıyor falan...

Neyse, Uzak'ın finaline gelelim... 

Bitti, canım da. Upuzun, dopdolu bir yılım geçti Uzak'la. Yazdım, yoruldum, ara verdim, tekrar başladım, yazmaya tekrar ara vermek istedim ama devam ettim... Özel hayatımla kurguyu örtüştürdüğüm için belki de, beni çok yıprattığı oldu. Ama çok sevdim Uzak'ı ya... Çocuğum gibi oluyor hikayelerim. Bittiğinde öyle bir eksiklik hissediyorum ki... Yine aynısı oldu.

Aylarca yazmadığım zamanlar oldu, ara vermem gerektiği için. O zaman baya ısrar geldi herkesten. Ama biri var ki, ömrümü yedi bitirdi. Gelen kutumu istila etti. Yazdırana kadar baya çaba sarf etti. Şimdi bunu okuyunca gülümsediğini düşünüyorum. Zaferinin sonuna gelmiş oldu ne de olsa... Lara'ya (Dartepe olan) çok teşekkür ederim bu konuda. Hepiniz tekrar yazmamı istediniz, hakkınızı yiyemem ama Lara'nın çabalarını da gözardı edemem. Teşekkür ederim, ufaklık. Gelen kutumu becermeseydin belki silerdim bile...

Bir hikâyenin daha sonuna gelmek öyle eksik hissettiriyor ki bana... Tamam, mimiksiz yazıyorum bölümleri. Arada aşk arası verildiğinde hülyalı hülyalı gülmem dışında. Bitirdiğimde birden bitiriyorum çünkü bir yerden sonra acayip bir bağla bağlanıyorum. Final haberini verdiğimde sizinle birlikte bende aynı şeyleri hissediyorum. Belki de daha fazlasını. Dediğim gibi, anne-çocuk ilişkisi gibi yazdıklarımla olan ilişkim...

Ya, aylarca yazmadığım zamanlarda bile yanımda olduğunuzu bilmek öyle güzel ki... Ne kadar teşekkür etsem az. Bana sanal bir aile kazandırdınız burada...

Veda ediyormuşum gibi geldi şimdi. Yarı veda sayılır. Yeni hikâyeyi nerede yayınlayacağım hâlâ belirsizliğini korurken size ümit de vermek istemiyorum. Burada yayınlanır belki, bilmiyorum. Öyle hissediyorum sadece. Ve yeni hikâye, yazdığım son hikâye olacak. Üniversite için 2 yılım kaldı, boşlamamam lazım istediğim bölüm için. Belki bir daha dönmeyeceğim yazmaya -dedi ama dayanamayıp beş altı hikâye daha yayınladı- , bilmiyorum. Ama yazmaya öyle bağlıyım ki, nefes alıyorum yazarak. Herhalde sınavı atlattıktan sonra dayanamayıp yeniden yazarım. Kendi defterlerim kurgularla, bölümlerle dolup taşar orası kesin. Yayınlamak gibi sorumluluğa ne zaman girerim, hiçbir fikrim yok.

Neyse daha fazla uzatmayayım, bir ay sonra durum ne olacak bilmiyorum ama sanal ortamdan ellerimi çekeceğim bu süre zarfında. Eğer benimle konuşmanız gerekirse, adminlerle bağlantı kurmanız yeterli olacaktır. Onlar arayarak ya da mesaj yoluyla bana ulaşırlar hemen.

Lara başta olmak üzere hepinize tekrar teşekkür ederim, miniklerim.

Bir ay sonra -inşallah- hepinizle görüşmek üzere! Kendinize dikkat edin! Sizi çok seviyorum. <3

-Elif

✖ UZAK ✖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin