Emma's P.O.V.
Nasla sam se s Harry-em. Vec par minuta samo sutimo.
On je odlucio prekinuti tisinu i progovorio tiho 'Znam sta se desava ali premlad sam za sve. Samo te zelim zamoliti za nesto jer ovo medju nama je nista'
Kroz drhtav glas sam rekla 'Zamoli !'
'Samo me nemoj zaboraviti' - poljubio me u obraz i otisao.
Pomazila sam svoj stomak i rekla 'Necemo te zaboraviti , obecavam' . Ustala sam sa klupe i krenula prema kuci. Bila sam koliko toliko sretna. Uskoro cu imati nesto samo moje. Moje dijete. Nesto sto cu voljeti bezuvjetno. Ljubav ce biti uzvracena , sigurna sam.Proslo je 5mj odkako je ovo cudo u meni. Bit ce djevojcica. Dat cu joj ime Darcy. Kupila sam svoj stan. U njemu ima spavaca soba, soba u kojoj ce biti Darcy i jedna rezervna pored ovih ostalih prostorija. Stan je stvarno velik. Darcynu sobu sam pocela uredjivati. Sva je roza...
Danas idem u 1D house jer me Niall zvao. Svi ce tamo biti. Mislim da ce se Harry razocarati kad me vidi sa stomakom jer ga nije ocekivao.
Upalila sam svoje auto i krenula. Volim slusati muziku kad se vozim. Opusta me.Harry's P.O.V.
Emma danas dolazi. Niall je pozvao ali ja se nisam slagao s tim. Ipak ce tu da bude i Kendall. Valjda nece saznati da mi je Emma bivsa. Mislim da me mrzi jer sam joj predlozio da 'ubije' to dijete ali nadam se da je to i ucinila.
Zaculo se zvono. Emma ! Svi decki osim mene su otisli po nju. Perrie i El isto a ostale i onako nisu tu . Usla je na vrata.
'Zdravo Harry' - rekla je tiho a ja sam uputio osmijeh uz rijeci 'Zdravo i tebi'. Sjela je i stavila ruku na trbuh. ZADRZALA JE DIJETE ? Zvono me prekinulo u razmisljanju.
El: To je sigurno Kendall
Emma: Hm ?
Ja : Moja nova djevojka
Emma: Ahm
Za par trenutaka je usetala Kendall u svojoj haljini. Svi su pogledali u nju ali nisu ustali da je pozdrave. 'Hej ljudi' pozdravila ih je Kendall i mene poljubila. Poljubac se poceo produbljivati a oni su tamo nastavili da pricaju.
Niall: Harry i Kendall za to imate sobu kao i uvijek i ne morate pred goscom.
-Kendall: Ovaj ko si ti - obratila se Emmi
-Emma: Emma Jones , drago mi je
-Kendall: Ahm , aa imas li decka ?
-Emma: ...ne, nemam... rekla je i pogledala u mene
-Kendall: Pa valjda znas ko je otac tome... tu -pokazala je na Emmin trbuh i vidio sam gdje ovo vodi.
-Emma: Znam Kendall , ne spavam sa 5 muskaraca.
-Kendall: Oprosti nisam htjela da tako zvuci. Ali zasto niste vise zajedno.- morao sam se ukljuciti i zaustaviti ovo
-Emma: Znas Kendall kad se zaljubis toliko da toj osobi dozvolis da ti uzme nevinost. I onda kad jednom odbijes jer se ne osjecas dobro i on ode. Kaze da mu nista ne znacis da te iskoristio...
-Kendall: Kreten je taj
-Emma: Da , al sad cu ja imati nesto sto najvise volim. Svoju Darcy
-Kendall: Pa i Harry zeli da mu se djevojcica zove Darcy kad rodis obavezno je dovedi ovdje ponekad da se igramo.
-Ja: Ne znam koliko bi dobro bilo...
-Kendall: Zasto ?
-Emma: Mozda Harry ne zeli to dijete
-Kendall: Zasto ?
-Louis: O Kendall shvati vec jednom da je Harry kreten koji je ostavio Emmu sa djetetom i da je on tjerao na pobacaj.- ja sam ga ubio pogledom
-Kendall je ustala i otisla
Ja: Hvala ti Louis ! - otisao sam u svoju sobuEmma's P.O.V.
Otisli smo u kuhinju da veceramo. Harry par sati ne silazi dolje.
Zayn: Prespavaj ovde Emma
Liam: Daa , nije toliko dobro vrijeme za voziti
Ja: Nema potrebe. Ujutro moram na posao.
El: A cime se sad bavis ?
Ja: Glumica sam
Lou: Kul
Harry: Prijatno !
Svi: Hvala
Perrie: Pridruzi nam se
Ja:Idem sjest u dnevnu sobuHarry's P.O.V.
Usao sam u dnevnu a Emma je sjedila na kaucu mazeci trbuh. Pricala je s tim djetetom a mene je nesto stezalo oko srca. Odjednom je zavristala.
Ja: Emma jesi dobro ?
Emma: Da da , samo se rita
Ja: U kojem si mjesecu ?
Emma: Petom
Ja: Smijem... probati - pokazivao sam na mjesto gdje je drzala svoju ruku
Emma: Bolje ne. Znam da ne zelis to
Ja: Zelim Emma !
Emma: Onda ok.
Prisao sam i osjetio kako nesto udara. Nasmija sam se. Prvi put sam imao iskren osmijeh nakon 5 mjeseci. Dosli su ostali pa sam se odmakao.
I tako smo sjedili i bilo je vrijeme da krene. Upalila je svoje auto i otisla...Novi nastavak je tu. Stvarno mi je drago jer vas je svakim danom sve vise i vise. Nismo jos stigli do 1K ali polako. Hvala svim curama koje citaju i pisu poruke u box. Znaci mi.
VOTE , COMMENT , READ !
Love you all !
VOCÊ ESTÁ LENDO
•Teacher or boyfriend ? /harry styles/croatian•
FanficDa li ce njih dvoje upkos svemu biti zajedno ? Nakon svega sto im se desilo da li ce imati snage probati ponovo ljubav ? Hoce li ona biti gorkog ili slatkog okusa ? Tu ima njegovog ponosa i njenog inata zbog kojeg unistavaju sebe ... Na neki nacin s...