Hétfő van. Ami azt jelenti, hogy vége a hétvégének, és újabb sulis nap kezdődik. Halál. De most legalább projekt hét lesz, és amit a tanárok elmondtak róla, az alapján kedvelni fogom. Párokban leszünk majd, és úgy kell valamilyen témakörben feladatot csinálni. Lesz zene, természet, film, fotózás, stb. A témát mi választjuk, de azt, hogy kivel dolgozunk együtt egy héten keresztül, azt sajnos nem. Pedig ha rajtam múlna, Robint választanám. Csak nehogy Michaelt kapjam. Nagyon kínos lenne egy héten keresztül vele dolgozni, miközben elutasítottam. Tudom, hogy megbeszéltük, de akkor is.
Ránéztem a telefonomra, ami kereken hét órát mutatott. Bőven van még időm. Lementem reggelizni. Mikor végeztem gyorsan megfürödtem, és kikrestem az aznapi ruháimat. Egy fekete cicanadrágra, és Ash fehér Blink182-s trikójára esett a választásom. A hajam csak kivasaltam kicsit, és kész is voltam. Gyorsan összepakoltam a táskám, majd lementem, felkaptam a cipőm, és már indultam is.
Mikor odaértem, megláttam Calumékat ott ácsorogni a bejárat mellett. Odamentem hozzájuk.
- Adie. Gyere ide.- mondta Cal, majd jó szorosan megölelt.
- Ennyire hiányoztam? – kérdeztem mosolyogva.
- Igen életem. Nagyon nehéz volt kibírni nélküled ezt a két napot.
- Jaj, te is hiányoztál drágám. Minden perc nélküled egy örökkévalóság volt. – mentem bele a játékba.
- Istenem de lököttek vagytok. Otthon lesz ma Ashton? – kérdezte Michael.
- Kettőig dolgozik, de utána igen. Ő jön éretem. Próbátok lesz?
- Hát szeretnénk. Tudod, új covert akarunk csinálni, csak szükségünk van a dobosunkra hozzá. – mondta egy kicsit flegmán Mickey. Úgy látszik mégis csak haragszik. Basszus, gondoltam, hogy ez lesz.
- Tisztában vagyok vele, hogy egy zenekarnak általában szüksége van az összes tagjára az ilyen dolgokhoz. – ha ő így, akkor én is.
- Cal. Megyünk?
- Persze.
Ahogy elindultunk és kicsit távolabb kerültünk a többiektől, Cal azonnal kérdezősködni kezdett.
- Mi volt ez Adie? Miért beszélt így veled Mickey? Azt hittem, hogy dúl a love. Mi történt?
- A randin megcsókolt, de én akkor rájöttem, hogy mást szeretek, és jobbnak láttam az elején tisztázni a dolgokat. Meg is beszéltük másnap, azt mondta, hogy minden oké, de ezek szerint nem. Hát így jártam.
- Baszki. Biztos, hogy tényleg a szívére vette, mert látszott rajta, és nekünk többször is mondta, hogy te vagy élete szerelme, meg hasonlók. Viszont ezt nem tudom, hogy el szabadna-e mondanom, de szerintem a szöszinek is vannak érzései irántad. – mikor ezt kimondta, biztos vagyok benne, hogy a szívem kihagyott két ütemet.
- Ezt honnan veszed?
- Nem láttad, hogy az előbbi kis jeleneteteknél hogy vigyorgott? Olyan győzedelmes fejet vágott, amilyet kevésszer láttam rajta. Pedig régóta ismerem. – Cal a mondandója közben átfogta a vállam, én meg a derekát. Úgy nézhettünk ki, mint valami szerelmespár.
- Az lehetetlen. Eddig talán ha összesen két mondatot beszéltünk, sokat mondok. Nem is ismer annyira, hogy bármit is érezhetne irántam.
- Hát, ami azt illeti, elég sokat meséltem neki rólad. Meg hát, hiába nem szóltok egymáshoz, ha egy társaságban vagytok, és halljátok egymás gondolatait.
- De Cal. Nézz már rám. Egy olyan fiú mint Ő egy olyan lánnyal mint én? Kizárt. Nem vagyok elég jó neki. – mondtam szomorúan, mire Cal-nak egyből leesett minden.
- Te szerelmes vagy Luke-ba? – szinte kiabált. Még szerencse, hogy nem volt a közelben senki.
- Kérlek, inkább egy mikrofonba kiabáld be. Talán még nem hallotta mindenki.
- Jó, bocsi. De durva volt hirtelen megtudni, hogy a két legjobb barátom szerelmes egymásba.
- Calum. Ő NEM szerelmes belém. Mondtam már. Na, de hagyjuk is. Te kivel lennél legszívesebben párban a héten?
- Hát nekem igazából mindegy, csak közületek kapjak valakit. Te?
- Én is így vagyok vele. Megyünk?
- Persze.
Mikor beértünk a terembe, gyorsan köszöntem Robinnak, és Cal-al egymás mellé ültünk. Bejött az ofő, majd ismertette a projekt menetét. A feladatra egy hetünk van. A következő hét hétfőjén kell leadni, és pénteken fog majd kiderülni, hogy milyen lett. Most jön a sorsolás. Azt mondta az ofő, hogy a lányok fognak húzni. Izgulok. Robin Cal-t kapta. Baszki. Most mi lesz? Közben rám került a sor.
- Te jössz Adelaide. – mondta, és felém nyújtotta a kalapot. Belenyúltam, kutattam egy kicsit, majd kihúztam egy cetlit. Elolvastam ki van rajta, és kisebb sokkot kaptam.
- Olvasd fel légy szíves.
- Luke Hemmings..