Co když nový začátek ?

155 7 1
                                    

Srdce mi buší. Slyším kroky. To bude tím jak mám prodělaný silný otřes mozku najednou jsou zvuky omnohem ostřejší a hezčí. Někdo by řekl že se mi sluch dosavadně zhorší ale teď je to jinak. Jsem jako pes. Hlídací pes. Co slyší všechno a hlavně že dokáže slyšet i to co někdy slyšet nechce.

Došla jsem k velkým dřevěným dveřím . Hlídali je 2 mírotvorci.

,,mohu dovnitř ?" Směle jsem jim vykročila K nim a oni stuhli .

,,pusťte ji" řekne za mnou známí hlas.

Otočím se
,,doktorka Paylorová ?" Zašeptám

,,ano. Zdravotnice z 8 kraje . Pamatujete?" Usměje se.

,,jistě" přikývnu

,,tak a teď ji pusťte. Je tam na moje svolení" řekne vážně.

Nic neřekli rozkročili se a otevřeli dveře.

Podivně známí zápach mě doprovázel při vchodu do místnosti.

,,růže ?" Zašeptám.

,,bílé růže" řekne chraptiví hlas...Snow
Seděl na židli uprostřed všech bílích růží a očima se díval přímo na mě.

,,Lariso...Lariso...Lariso" zavrtěl hlavou a poučně se podíval s úsměvem k zemi.

Pokrčila jsem jedno obočí a podívala jsem se na jeho tvář.

,,výadáte jinak. Kam pak se poděla holčička v motýlkových šatech ? A fialovou parukou ? Ta holčička z kapitolu která mohla mít všechno co si zmyslela ...ale i tak si zvolila špatně." Řekl vyčítavým tónem.

,,vy jste mi to dovolil...tohle všechno" zasměju se ironicky.

,,ano to sice ano...ale neuvědomujete si že to všechno co jste mi slíbila už hodně dávno byla pouze hra ?" Usměje se a nakloní hlavu na levou stranu.

,,že Katniss nic o tomhle nevěděla a já a Peeta taky ne ...to hra nebyla ?" Už se trochu zlobím.

,,ale jistě slečno Dark." Pohoupne obočím.

,,ale i hra má své fauly" řekne s pomlkou a olíznutí horního rtu.

,,proč ale ty fauly odnáší lidé kteří v té hře být nechtějí..." Dám si ruce křížem.

,,ale vy jste v té hře být chtěla. Pamatujete ?" Řekl šibalsky a úsměvně.

,,teď jsem v pasti" zašeptám a nemám co víc řict.

,,hmm. Slečno Dark. Co když vám řeknu že ta past je taky jen hra ? Chtěla by jste pořád hrát ?" Řekne a dá si nohu přes nohu.

,,je rozdíl mezi tím jestli chci dál hrát a nebo vyhrát. A jak už moc dobře víte já neprohrávám." Mrkla jsem, pousmála jsem se vzala si jednu krásně rozkvetlou bílou růži a odkráčela jsem pryč.

,,bylo mi ctí si popovídat slečno Dark" řekl ještě za zády.

,,nápodobně" odsekla jsem ironicky.

Otevřela jsem dveře a růži si dala v pokoji do vázy. Sedla jsem si na postel naproti ní.

,,ahoj...neruším ?" Vidím ve dveřích Finnicka.

,,ne dobrý. Pojď dál" usměju se a pak se znovu zaměřím na růži.

,,zvláštní rostlina že ano ?" Sedne si pomalu vedle mě.

,,trochu ano" usměju se a okem prohlížím každý detail květu.

,,zítra je zůčtování" řekl tiše.

Hunger games- Larisa DarkKde žijí příběhy. Začni objevovat