2 dalis

1.6K 71 6
                                    


Šiandien mokykloje susitikau Delilah. Ji su manimi pasisveikino ,kas iš tiesų buvo labai keista. Ji to niekada nedarydavo ,tad kas ją privertė tai daryti dabar ?

Prie klasės stovėjo mergina. Ji buvo viena ir aš niekada nemačiau jos anksčiau ,tad tikriausiai ji naujokė.
-Labas , aš Niall.-Ištiesiau ranką. Visada jaučiau pareigą prisistatyti naujokams.
-Labas , aš Lucy.
Ji paspaudė mano ranką ir nusišypsojo. Ji buvo graži. Savaip graži.
-Tu naujokė ?
-Aha ,ir dar nieko nepažįstu.-Ji nusijuokė.
-Gal norėsi po pamokos ,kad aprodyčiau am...mokyklą ?
-Žinoma.
Ji nusišypsojo parodydama savo baltus dantis.
Mes su ja dar pasišnekėjom iki tol, kol atėjo mokytojas ir suleido mus į klasę.
Mes įėjome ir aš patraukiau link savo suolo , kur sėdžiu vienas , nesirūpindamas ar Lucy ateis prie manęs ar ne. Bet ji atsisėdo prie manęs. Nusišypsojau.

Kai išėjome iš klasės aš aprodżiau jai mokyklą ir mes nuėjom į valgyklą ir pasiėmę maisto atsisėdom prie stalo.
-Kokia tau kita pamoka ?-Paklausė Lucy.
-Man geografija, o tau ?
-Kūno kultūra.
-Man tavęs po pamokų palaukti?-Nežinau kodėl to jos klausiau. Juk mes nebuvome labai gerai pažįstami.
-Ne ,mano motina atvažiuos manęs pasiimti.-Ji atsiduso.
Skambučiui nuskambėjus aš atsistojau nuo stalo ir patraukiau link geografijos.
Lucy tikrai miela mergina. Ji mokinasi gerai ir per pamokas nekalba. Nesielgia kvailai kaip kiti mokiniai. Tokių kaip ji buvo mažai.

-Sveikas, galiu atsisėsti ?-Paklausė mergina.
Pakėliau akis ir pamačiau Delilah.
-T-taip žinoma.
Ji atsisėdo ir išsitraukusi knygas įlindo į telefoną.
Pažvelgiau per langą ir pamačiau Lucy lauke. Ji man pamojavo,o aš jai atgal.
-Tau ji patinka ?
-K-ką ?
Atsisukau į ją o ji sutrikusi żiūrėjo į mane.
-Aš maniau ,kad aš tau patinku.
-Na, taip tu man patinki ,b-bet tu turi v-vaikiną.
-Ir kas ?-Ji pakėlė antakį.
-N-na, aš maniau ,kad tu ne iš tų m-merginų kurios išdavinėja.
Ji nusijuokė ir nusisuko.
-Tai jei aš neturėčiau vaikino tu su manim draugautum ?-Sušnibždėjo ji.
-Baik to klausinėti , nežnau ar su tavim draugaučiau.
Iš tiesų jei būtų tokia galimybė aš tikriausiai su ja draugaučiau , bet dabar ji elgiasi tikrai nemaloniai ir keistai.
-Kodėl tu iš vis šneki su manim ?
-O kodėl negaliu ?-Ji vėl pakėlė antakį. Tai pradeda mand erzinti.
-Na, tu ankščiau su manim nekalbėdavai.
-Ai , baik.-Ji nusijuokė tyliai.
-Panele Delilah ir Ponaiti Niall iš klasės.-Suriko mokytoja. Tikriausiai per Delilah negirdėjau jos pastabų.
Aš nieko nesakiau tik susidėjau daiktus ir išėjau iš klasės.
Nuėjau į toletą ir atsistojau prie kriauklės. Į toletą įėjo Delilah vaikinas Todas. Jis priėjo prie manęs ir pakėlęs trenkė į veidrodį. Akyse sumirguliavo.
-Ką aš padariau ?
-Nelįsk prie mano merginos ,nes kitą kartą bus blogiau.-Jis suniurzgėjo ir pastūmęs mane išėjo.

Aš sėdėjau Bree kambaryje ir laukiau kada ji išeis iš toleto.
Ji išėjus iš toleto nusišypsojo.
-Imkis iniciatyvos.
Aš priėjau prie jos ir lenkiausi prie lūpų ,bet atsitraukiau ir pastūmiau ją link lovos.
Suėmiau jos krūtį ir ji išleido aimaną. Aš buvau piktas.
Jaučiau kaip mano erekcija didėja. Aš pabučiavau ją ir nusileidau prie jos kaklo ,kur palikau meilės žymę.
Ji aiktelėjo ,nes turbūt pajautė mano sukietusį draugužį.
-Na, tu mane sujaudinai.-Sumurmėjau jai į kaklą.
Ji nusijuokė ir apvertė mus. Dabar ji buvo viršuje.
Ji nuėmė mano kelnes bei apatinius. Bandżiau ją sustabdyti , bet ji mane nutildė. Meluočiau jei pasakyčiau ,kad to netrokštu pajusti. Juk tai mano pirmas kartas būtų kai jį kažkas liečia .
Ji palietė su lūpomis mano draugužį. Aš įsitempiau.
-Atsipalaiduok mažuti ,kitaip nejausi malonumo.
Ji pradėjo laižyti galiuką ir aš išleidau aimaną. Po velnių kaip gera.
Ji prie darbo pridėjo ir rankas.
-O Dieve.
Ji suèmė jį stipriau ir aš išleidau garsesnę aimaną ir pabaigiau jai į burną.
Ji nusišypsojo ir atsistojusi nusivalė burną.
-Tu greitas.
Aš nuraudau o ji sukikeno.
-Aš manau jau turiu eiti.-Pasakiau susitvarkęs.
-Gal nori su manimi į vakarėlį ?
-Am tai ,kad aš n-nebuvęs nei v-vienam.
-Na tai va ,bus pirmas kartas.-Aš pakračiau galvą.-Nagi. Aš nenoriu viena.
-Aš nežinau.
-Na, kaip nori.
Ji nusisuko ir pradėjo darytis arbatą. Tai buvo atvirkštinė psichologija. Nekemčiau to.
-Na, gerai.-Atsidusau.
Ji atsisuko į mane ir nusijuokė.
-Žinojau ,kad sutiksi.

Mes išlipome iš mano mašinos ir patraukėme link didelio namo.
-Čia mano buvusio mokinio namai. Jis lanko tavo mokyklą.
-A.
Ji nieko nelaukusi pagriebė mane už rankos ir nusitempė į vidų.
Čia grojo tranki muzika , paaugliai glamžėsi prie kiekvienos sienos, smirdėjo alkoholiu ir prakaitu.
-Man jau čia nepatinka.-Sušukau Bree.
-Nagi , pasilinksmink.-Ji padavė puodelį pilną rudo skysčio.
Aš pauosčiau ir nusipurčiau. Tikrai to negersiu. Padėjau puodelį ant stalo ir sekiau Bree.

-Liam, čia Niall, mano mokinys.-Aš paspaudžiau rudaplaukio vaikino ranką ir jis man nusišypsojo.
-Bree labai gera mokytoja. Aš prieš ją buvau toks kaip tu , o dabar rengiu geriausius vakarėlius mieste.
Aš šyptelėjau ir ieškojau durų į lauką. Šalia jų pamačiau Delilah. Ji man šyptelėjo. Stengiausi į ją nežiūrėti, nes šalia jos stovėjo Todas.

Aš atidariau duris ir išėjęs į lauką įkvėpiau. Čia nebesmirdèjo prakaitu.
-Labas.
Atsisukau ir prieš save pamačiau Delilah.
-Ko nori ?
-Na, aš norėjau tik pasisveikinti.
Ji nusišypsojo ir pradėjo lenktis link manęs.
Puikiai žinojau ką ji ruošiasi daryti ,tik kyla klausimas ar aš nebijosiu pasėkmių kurios bus po to ? Sujungiau mūsų lūpas ir ji nusišypsojo per bučinį. Ji atsitraukė ir nusivedė mane į kažkokį tamsų skersgatvį. Ji pabučiavo mane ir pridėjo ranką prie mano didėjančio draugužio. Delilah numovė mano kelnes ir apsuko mus. Dabar ji buvo atsirėmusi į sieną. Aš numoviau jos apatinius ir įėjau į ją.
-O dieve.-Ji vos nesuklykė.
Aš pajudėjau joje ir ji suaimanavo.
-Šūdas Niall.-Ji pakišo rankas po mano bliuska ir pradėjo braižyti nugarą.
-Greičiau.
Aš pradėjau greitai judėti joje ,kad net jaučiau kaip ji trankosi į sieną.
-Aš tuoj.-Sujudėjau kelis kartus joje ir ji pabaigė.
Aš ištraukiau savo draugužį iš jos ir ji atsiklaupusi pradėjo smaukyti.
-Šudas.-Pabaigiau jos burnoje.
Ji susitvarkė ir norėjo mane kažkur vestis ,bet aš ją sustabdżiau.
-Klausyk, niekas apie tai neturi sužinot, gerai ?-Paklausiau jos.
-Kodėl ?-Ji lyg ir nusiminė.
-Nes tu turi vaikiną ir a-aš tiesiog n-nenoriu ,kad visi žinotų.
Ji priėjo prie manęs ir trenkusi antausį apsisuko nuėjo atgal į namą.

Įsėdės į manšiną patraukiau link savo namų ir prie namo durų pamačiau sėdinčią Lucy.
-Ką čia darai ?-Paklausiau kai išlipau iš mašinos.
-A-aš norėjau pasikalbėti.-Ji sukūkčiojo.
-Ei, kas nutiko ?
Prisėdau prie jos ir apsikabinau.
-M-mano sesė pasakė tėvams ,kad aš dulkinausi su jos vaikinu ir tėvai supyko ir išmetė mane iš namų ,nes sesę jie ,akivaizdžiai, myli labiau nei mane , aš buvau išsiųsta pas senelius į Niujorką ,bet grįžau, ir jie tiesiog va ,išmetė mane iš namų dėl to ko nepadariau.
-Tu gali pasilikti pas mane ,mano mama vistiek su savo vaikinu ir jai nelabai rūpės ar kažkas čia dar gyvena be manęs.- Ką aš darau ? Aš jos juk net nepažįstu.
-Ačiū tau Niall.
Atsistojau ir įleidau į namus ją.

StudentDonde viven las historias. Descúbrelo ahora