Όλα ήταν έτοιμα......
Και ο άγνωστος άντρας στην θέση του........
Η συναυλία ξεκίνησε.... Οι καθηγητές του Ντρείκ εντυπωσιάστηκαν αρκετά από την πρωτουτυπία της εργασίας του,.... Δεν περίμεναν ότι θα έστηνε μια όλοκληρη φιαλνθρωπική συναυλία.....
Την συναυλία ανοίξαν ο αδερφός του και η Άλεξ......
Μετά βγήκε εκείνος και ανέλαβε το υπόλοιπο πρόγραμμα.,,,, Ερμήνευσε τραγούδια του πατέρα του......
Ο άγνωστος ως κρυφός παρατηρητής είχε δακρύσει,..... Ο μικρός ζούσε την ζωή που εκείνος στερήθηκε εξαιτίας εκείνου του καταραμένου ατυχήματος......
Ο άγνωστος δεν ήταν άλλος από τον Ντρείκ Μπελ...... Δεν είχε σκοτωθεί τελικά..... Ολα αυτά τα χρόνια βρισκόταν σε κώμα στην Ν. Υόρκη..... ο σκηνοθετημένος θάνατος ήταν άλλο ένα κόλπο του Έλιοτ για να τον πάρει μακριά από την κόρη του........
Ή συναυλία τελείωσε..... ο Ντρείκ αντάμειψς τον αδερφό του με μια αγκαλία και την Άλεξ με ένα τεράστιο γλωσσόφιλο... Αγαπιούνταν... και είχε έρθει η ώρα να το μάθουν όλοι..........
ήταν π΄λέον επίσημο.... την επόμενη εβδομάδα θα αποφοιτούσε.......
όλοι τον συγχάρηκαν....... ο Άγνωστος τον πλησίασε......... δεν είπαν λόγια..... μόνο αγκαλιάστηκαν.... είχαν μιλήσει τα μάτια........ τον είχε εντοπίσει από την σκηνή ο Ντρείκ........ ήξερε οτι εκείνος τον παρακολουθούσε....... του το έλεγε το ένστικτό του........
ή αποφοίτηση έγινε...... οι Ντρείκ μεγαλος και μικρός συνεργάσηκαν... ο μεγάλος έμαθε στον μικρό τα μυστικα και έγινε μεγάλος σταρ.......
Ο μεγάλος Ντρείκ έγινε μέλος της οικογένειας ξανα......... Τώρα όλοι ήταν μια μεγάλη και ευτυχισμένη οικογένεια.....
όσο για το βιβλίο...... κάποια στιγμη εκδόθηκε κι αυτο........
Και όλοι πλέον έζησαν ευτυχισμένοι........ οι Ντρείκ γνώρισαν ο ένας τον άλλο και αναπλήρωσαν τον χαμένο χρόνο όλων αυτών των ετών.....
ΤΕΛΟΣ
STAI LEGGENDO
Family Secrets
Mistero / ThrillerΈνα μυστικό..... που έλυνε το πάζλ του γιατί ήμουν διαφορετικός από τους άλλους...... Χάρη σε εκείνη είχε έρθει η ώρα να μάθω..... 22 χρόνια μετά μου έλεγαν ότι δεν μπορούσα να μάθω απαντήσεις γιατί όλα θα είχαν παραγραφεί.... Όμως δεν το έβαλα κάτ...