''NEFES ALIR MI ORASI SİZE KALMIŞ''

74 4 3
                                    

           DENİZ'DEN

      ''Ya kafayı yiycem kim bu ya kim.'' ne zamandır kendime söyleniyorum bilmiyorum. Masal odasında hıçkırıklara boğuldum Mira ne kadar ısrar etsek de biraz yürüyüş yapmaya çıktı.Çocukluğundan beri bu şekilde rahatlardı. ben burda elimizden bişey gelmediği için kafayı yemek üzereyim.Bunları düşünürken omzumda bir el hissettim.

''Deniz nasıl yardımcı olabilirim inan bilmiyorum bizim de elimizden bişey gelmiyor ''

''Aaaa Mert bey kendinize haksızlık ediyosunuz nasıl elinizden birşey gelmez.Can beye yandaşlık ederek elinizden neler geldiğini kanıtlıyosunuz,lütfen kendinize haksılık etmeyin.''

       Tam ayağa kalkıp sinirli bir şekilde odama çıkarken aklıma birşey geldi.

''Deniz bak yemin ederim b--''

''Kes sesini Mert! Ayrıca o ağızbirliği yaptığınız arkadaşlarını da toplayıp defolup gidin.Suyun nerde olduğunu söyleyene kadar da sakın beni arama .sokaklarda yatsan bile umrumumda değil.Hiçbiriniz arkadaşımdan değerli değilsinizz!''

           Deyip masal ın  yanına çıktım. Hala ağlıyordu.

''Tamam Masal bir çaresini bulucaz söz veriyorum her şey yoluna girecek''

''Nasıl girecek Deniz nasıl?Su YOK elimizden hiçbirşey gelmiyo,kardeşimiz yok.''

''Biliyorum masal her şeyin farkındayım tamam mı?Su yok o gittiğinden beri onu nasıl bulacağımız dşında düşündüğüm tek şey  çocukluğumuz,anılarımız.'' biraz daha sakinleşmiştim Masal'ın yanına oturdum tam söze başlıycakken içeri Mira girdi.

''Çocuklar gittiler kovmuşsun?''

''o şerefsizin dediği gibi onlar sadece dört beş aydır tanıdığımız çocuklar.Her zaman biz birbirimize yettik yine yeteriz.Onlara ihtiyacımız yok. Hatırlıyomusunuz 7. sınıftayken su çenesi yüzünden başını belaya sokmuştu  sınıfa bir girdiğimizde suyun karşısında iki tane  izbandud gibi kız duruyodu hemen kızların karşısına geçmiştik dördümüsü bir arada gördüklerinde kafa sallayıp topuklamışlardı.Kızlar bizim karşımızda hiçkimse duramaz yeter ki hep beraber olalım.'' Hep beraber gözyaşlarımızı silip dimdik durmaya başladık ohh be sonunda özgüvenimiz geri gelmişti. derken telefonuma bir mesaj sesi geldi açtım ve

'AH KIZLAR AH ! SİZ HALA DIRDIR YAPIN.YOK KARŞIMIZDA KİMSE DURAMAZMIŞ (!)BİR AN ÖNCE İCRAATA GEÇMEZSENİZ KARŞINIZDA SU DURUCAK AMA NEFES ALIR MI ORASI SİZE KALMIŞ'

''Nasıl yani bu şerefsiz bizi mi izliyormuş'' diye etrafta dolanmaya baladı mira. 

       Noluyo lan iyice pretty little liars a döndü hayatımız napıcaz biz? pencere açıktı Masal oraya bakmaya gitmişti.elinde bir kağıtla geri geldi bir numara yazyordu . Mira elimizden kapıp hemen aradı.

Mira'dan

      kağıdı masaldan hemen alıp numarayı tuşladım.

''alo ''

''alo Mira'' 

''iyiyim kanka iyiyim sen onu bunu bırak da vini Instagram a foto falan atmışmı nolmuş telefonumu elimden aldı şerefsizler ''

''Atmış kanka atmış ben senin yerinede baktım merak etme yalnız çok taştı yaaaa''

''Ha kanka bu arada yerim--yeter bu kadar sesini duydun işte arkadaşının çabuk olun yoksa ne olacağını biliyorsunuz. sadece siz üçünüzü istiyorum gelin hesaplaşalım su rahat kalsın ''

denizle masal bön bön yüzüme bakıyordu.

''noldu lan ne bakıyonuz öyle''

''Yerlerini öğrendin dimi canım kuzenim''

'' Mira söylemedi deme ''

'' Valla tam söyliyecekti adam elinden telefonu aldı ama arkadan sesler geliyordu bazı sesler duydum kızlar galiba yerlerini biliyorum. Hadi hazırlanın gidiyoruz. ''

eveeet bu biraz daha mizah dan uzak bi bölüm oldu.Ama tamamen yok desem yalan olur sonuçta öküzler federasyonu =  mizah. umarım beğenmişsinizdir yeni bölüm yarın :) Ve boooollll mizahlı bir bölüm olacak.

-Berfin


Öküzler federasyonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin