Multimedya da hikayeden bir kaç replik var.
Bakmanızı öneririm.^_^.
.(Wattys 2015 yarışmasındayız biliyorsunuz.
Bana destek,moral amaçlı ve hikayeyi seviyorsanız her bölüme oy verin.
İsterseniz hikâyeyi okuma listenize de ekleyebilirsiniz (^_^)♥♥)-------
" Irmak sen benimsin bunu kimse değiştiremez. Bundan sonra benim kurallarımın dışına çıkmak yok. "
Kayra ne dediğin farkında mıydı?
Ne demek benim kurallarımın dışına çıkmak yok?!?Aptal.
Arabayı hala hızlıca sürüyordu.
Bu tavırları yani bana emir vermesi beni gerçekten çok kızdırıyor!" Sen kendini ne sanıyorsun? Bana emir veremezsin ve her istediğin zaman beni arabaya zorla bindiremezsin!! "
Kayra kaşlarını çattı ve elindeki direksiyonu biraz daha sıkmaya başladı.
" Asıl sen kendini ne sanıyorsun?!
Yaptıklarının farkında mısın?
İki erkeğide elinde oynattın! Sürtük bir kız gibi davrandın!
Konser gecesi sadece sen üzül diye sana herkesin için de sürtük dedim. Bunu sadece senden intikam alabilmek için demiştim.
Ama sen cidden sürdükçe davrandın."" Senin bana karşı olan duygularını anlamak için bir sevgili yaptım ve bu sürtüklük mü oluyor? "
" Kalbini kırmak istemiyorum şu siktiğimin konusunu kapat. "
" Seninle tanıştığım günden beri kalbimi kırıyorsun Kayra. "
" Söylerdim ! "
" Ne neyi söylerdin ? "
" Bu oyunu oynamayıp bana duygularımı sorsaydın sana söylerdim Irmak !!
Seni sevdiğimi sana söylerdim. "Ortamda bir anda rahatsız edici bir sessizlik oldu. Beni seviyordu bunu kabullenmişti.
Peki benim duygularım?
Benim duygularım kesinlikle daha önemli." Ben seni sevmiyorum.
Yanlış düşüncelere kapılma. " dedimBir süre konuşmadı arabayı park ettiğinde gözlerimin içine bakarak konuşabildi.
" Biliyorum Irmak. Beni sevmediğini benden nefret ettiğini çok iyi biliyorum.
Ama senin duygularının şimdilik önemi yok. Burada benimle bir süre kalacaksın ve bundan sonra benim kurallarıma göre yaşıyacaksın. Eğer dediklerimi yapmazsan güzellim.. senin için hiç iyi olmaz. " dedi ve arabadan hızlıca çıktı. Hemen ardından benim kapımıda açıp beni kolumdan çekerek arabadan çıkarttı ve arabanın kapısını sertçe kapattı.Hızlıca etrafıma baktım. Burayı bilmiyorum burası neresi? Hiç tekin yerlere benzemiyor. Burada ne işimiz var?
Kayra beni çekiştiriyordu ve hızlı adımlarla yürüyorduk. Sonunda küçük gecekondu evin önünde durduk.
Ne yani burada mı kalacaktık??
Kayra kapının kilidini açınca içeriye girdik.
Hemen evin içini incelemeye başladım.
Burası temiz bir evdi ve modern olarak düzenlenmişti fakat eşyalar hiçte pahalı gözükmüyordu. Sadece bir büyük oda vardı. Odada tek kişilik bir yatak vardı ve yatağın önünde iki kisilik mor renkli bir koltuk vardı. Koltuğun hemen karşısında ise duvara asılı bir televizyon vardı.
Yatak ve koltuktan uzak bir alanda küçük bir mutfak vardı.
Yatağın yanında dolap vardı. Ve birde kapı vardı orasının banyo-tuvalet olduğunu girmeden anladım.Kayra içeri girer girmez tişörtünü çıkartıp sol ellinde tuttu ve bana doğru dönüp konuştu.
" Senin yüzünden ıslandım! Ne vardı havuzdan kendin çıksaydın. Sanki yüzme bilmiyor! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Sevmeni İstiyorum ↭ (Tamamlandı)
Lãng mạnIrmak ile Kayra nın nefret sonrası aşkları..