Ik wil jullie ten eerste bedanken voor al jullie tips en steun. En ik heb lopen nadenken.
Toen ik vanochtend wakker werd was het eerste wat ik tegen Anne zei dat ik heel veel van haar hield en dat ik geen leven zonder haar kon voorstellen en gaf haar toen een knuffel. (Thankks @naamlooskind123x )
Maar dat ik verliefd op Lieke was. Ze knikte en zei dat het haar speet van gisteren, dat ze mij en Liekes relatie niet wilde verpeste.
Daarna zijn we een middag naar het strand gegaan, het was echt super leuk. Op het strand was ik alleen wel (met mijn hoofd tegen Anne aan) in slaap gevallen haha.
Ik had vanmorgen Lieke nog even bericht met dat zij alles voor mij betekende. Eigenlijk besefte ik net pas dat ik best wel een beetje kinderachtig van haar vind dat ze me nu negeert. (Ze kwam online en zei niks)
Ik begrijp het wel. Maar negeren?
Ook was mijn naam uit haar status verwijderd. De tranen sprongen in mijn ogen. Ik heb toen een whatsappp gestuurd met de vraag of we nog een relatie hadden. Ik had echt gedacht dat ze me weer zou negeren, maar ze zij heel droog: ik wil even een break.
Een break? We hebben pas net. ik moest serieus gewoon even huilen. (Beetje gay)
Anne probeerde me te troosten(ik voel me nu super schuldig naar haar.)
We zijn net terug van een wandeling.
Ik was zo in mijn gedachte bezig met Lieke. Maar bij de wandeling besefte ik hoe graag ik Anne weer een kus zou willen geven. Ik genoot er maandag van, het leek wel een verslaving.
Shit wat nu?
JE LEEST
M'n jongens dagboek
RomanceHee! Ik ben Bob, ben 16 jaar en houd hier m'n eigen dagboek bij!