Biliyorum bir önceki bölüm kısa oldu ama devamını erkenden getirdim... İyi okumalar...
Acaba neden bir tane kutu vermişti ki ? Neyse bunları düşüncek halim yok suan. Beraber orta taraflarda koltuklardan birine oturduk. İki dakika sonra falan ışıklar kapandı. Hemen sinema moduna girdik. " aa ben bunun fragmanini izlemiştim" dedim. Batu kulağıma eğilerek " bende izledim prenses ama sesiz gine izlemeliyiz " dedi. Biraz mahçup olmuştum ama yinede bana prenses demesi hoşuma gitmişti.
Elimi ortamızdaki mısıra götürdüm o arada elimin üzerine birşey değdiğini hissettim. Evet evet Batu da elini uzatmıştı, eli sımsıcak. " biliyorsun demi çok çapkınsın" dedim. Karanlıkta yüzünü pek seçemiyordum ama pis pis sırıtarak "evet biliyorum" dedi.Film bittiğinde biraz daha avm de dolaştıktan sonra biraz da gece dolaştık. Azcık ta sızmışım tabi. Batu beni arabaya taşıdı sonrada beni eve bıraktı.
Eve girdiğimde elimi yüzümü yıkayıp yatakta uzandım. Tavandaki şekilleri izlerken telefona bi mesaj gelmişti. Baktım Batu' dandı yani bu saatte kimden gelebilirdiki ¿
" Seni seviyorum Asude iyi geceler <3 " yazıyordu. "Yaa bende seni seviyorum sana aşkım diyimmi ? " dedim. Sonra okey işareti gelmişti. Buna sevindim.Batu'nun ağzından ;
Attığım mesajın yanında mavi tıkır görünce bi an sevindim diyebilirim. Ya ben gerçekten aşık oldum galiba.
Sabah yine Asu 'yu almaya gittim. Bir anda boynuma atladı ne olduğunu anlamadan günaydın aşkım ? Dedim.
O da günaydın dedi.Asude'nin ağzından ;
Sabah yine Batu gelmişti. Ona sürpriz bi kahvaltı hazırlamistim.
Beraber yiyip evden çıktık. Bu sefer nereye diye sorduğumda. " benim yat'a balık tutucaz eğer bir mahsuru yoksa?" dedi. Ben yine olur dedim.Bir iskeleye gelince durduk. Bayağı büyük bir yata girdik girmemizle birlikte bir an havaya konfetiler uçtu ve Batu önümde diz çöktü. Ceketinin içinden kırmızı bir kutu çıkarıp içindeki yüzüğü parmağıma takıp " biliyorum Asu çok erken oldu ama ben senden çok etkilendim senin karım olmanı istiyorum benimle evlenirmisin ? " dedi. Artık gerçekten ben şok ben iptal.
" e...e...evet" diye bildim. Kelimeler boğazıma düğümlendişti. Hemen boynuna atlayıp ona sarıldım. Tirtir titriyordum. Geri çekildim. Batu beni belimden tutup kendine doğru çekti ve yavaş yavaş hafif hafif dudağımı öptü. Ondan her saniye daha da hoşlanıyordum. Beni çok etkilemişti.Yarın nikah dairesine gidip nikahimizi kıydık " Asu biliyorum güzel bir nikah olmadı ama biz daha da güzelini yapìcaz sen merak etme" dedi. Ona sarılıp sana güvendiğime emin olabilirsin dedim.sesim biraz tatlı çıkmıştı.
" artık benim karım olduğuna göre evimize gidelim" dedi.
"s..se..sen ne zaman ev tuttun yaa"
"sen bırak onları boşver tatlı şey" dedi. Ne ? Tatlı şey mi ? Aslında tatlı da olabilirdim açık kahve saçlarım kahve gözlerim ve esmer ten ve fit vücut babam beni küçükken yüzme kursuna yazdırmıştı. aman neyse tatliyim ya ben ona bakim.Batu'nun tuttuğu evin önüne gelmistik burası havuzlu bir villaydì benim evim gibi apartman değildi. Bize yemek hazırlamış canım kocam.