Ben Tılsım.. Tılsım Sertoğlu. 20 yaşındayım. Sarı saçlarım yeşil gözlerim var. Sertuğ abimin ikizi gibiyim. O yüzden diğer kardeslerimizden daha çok seviyoruz ya birbirimizi.Babam Alpay Sertoğlu.
Annem Afet Sertoğlu.
Birbirlerini çok severler. Annem sarışın babam esmer.3 tane abim var.
Enis Sertoğlu. En büyük abim, 28 yaşında. Esmer ve devasa kaslı vücudu var. Kızlar hayran.. erkekler kıskanç..
Sertuğ Sertoğlu. 26 yaşında. Sempatik biridir. Herkese kanı ısınır. Sarışın ve mavi gözüyle kızları kendine hayran bırakır.
Çağlar Sertoğlu. 24 yaşında. Havalı ve soğuk biri. O da ben gibi sarışın ve yesil gözlü. Ablamla aynı yasit.
Bir de ablam var.
Itır Sertoğlu. 24 yaşında. O da Enis abime çekmiş. Esmer. Her zaman ona özenmis onun gibi olmak istemisimdir. Alımlı.. Narin.. Güzel..
Bir de Itır ablamın sevgilisi var.
Arda Demirkan. Valla taş gibi çocuk kendisi. Siyah saçı ve mavi gözüyle. 27 yaşında o da.
•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●
Tılsım
Samsun'daki köyümüzde 3 katlı devasa bir yazlığımız var.
Ilk katında kocaman oturma odası, kocaman mutfak, çalışanlarımız için kocaman odalar ve kocaman misafir odaları. Banyo ve lavaboları saymıyorum bile.İkinci kat tamamen annem ve babama ait.
Üçüncü katta ise ilk oda benim. Odamı Galatasaraylı olduğum için sarılı kırmızılı dekore ettim.
İkinci oda Itır ablamin. Onun odası pembeli sarılı.
Üçüncü oda ise Sertuğ abimin. Onun odası da mavili kremli.
Dördüncü oda da Çağlar abimin. Onun odası da benimki gibi sarılı kırmızılı.
Son oda yani beşinci oda ise Enis abimin. Onun odası da siyah ve beyaz.
Ben ve Çağlar abim fanatik Galatasaraylıyız .
Itır ablam Arda abim Fenerli olduğu için Fenerli. Önceden takım tutmuyordu.
Enis abim ise koyu Beşiktaşlı.
Konuya gelirsek bugün annemler tatile İtalya'ya gidecekler. Yarın onların evlilik yıl dönümü olduğu için aşklarını tazeleyecekmişler. Aman ne romantik.
Ve ev bize kaldı. Sevinemeyeceğim çünkü en küçük ben olduğum için hiçbir şeye izin yok. Cok guzel.
Dışarı bile çıktığımızda Enis abim elimden tutuyor. Sanki 3 yaşında küçük bir çocuğum. Sakalım yok ki sözümü dinleteyim. Itır ablam kendi havasında oluyor tabi sevgilisi var ya oh ne ala memleket. Çağlar abim kendi havasında arkadaşlarıyla takılıyor. Benim başımda da 2 koruyucu melek. Sertuğ ve Enis abim.