12 část

301 16 13
                                    

Dobře..jak jste chtěli napsala jsem novou část, abych řekla pravdu..hrozně se za ni stydim. :D Tohle píšu poprvé a radši si to po sobě nečtu, nebo zrudnu jako rajče :D Jinak moc bych chtěla poděkovat za komentáře NikkiNovotn , která komentuje každou mou část. Vlastně chci poděkovat všem, kteři to tady čtou.. i když sledování částí za poslední dobu hodně spadlo :/ :) Jinak jsem se chtěla zeptat : Jedete někdo na koncert r5 v Praze ? :3* Jo a abyste neřekli, napíšu vám sem ještě 13+ i když tuším, že na to ohledy moc lidí brát nebude :D

***pohled-Ross***

Nejprve jsem Kate začal dávat malé, jemné polibky na obličej, ale pak jsem začal jí vášnivě líbat. Začal jsem s rty pohybovat a ona se po chvilce přidala. Z jejích rtů jsem se přesunul na její krk, který jsem začal sát a jemně okusovat. Nato ona slabě zavzdychala.

Odtáhl jsem se od ní a sundal jí triko. Hned na to kraťasy a Kate udělala u mě to samé. Chtěl jsem jí sundat i podprsenku. ale Katie mě zastavila. Hodil jsem po ni nechápavý pohled a ona otevřela pusu jakoby chtěla něco říct, ale pak jí zase zavřela a mě došlo co to znamená.

"Ty..ty jsi ještě s nikým nespala?" Zeptal jsem se opatně, protože jsem se chtěl ujistit, aby pak jsem se nějak neztrapnil.

Jen přikývla a stydlivě ode mně odvrátila pohled. Nechtěl jsem, aby se cítila nějak špatně a tak jsem jí chytl za bradu, nasměroval si ji tak, aby mi koukala přímo do obličeje a políbil ji.

"Jestli to teď nechceš, klidně počkám" Ujistil jsem ji

***pohled-Kate***

"Jestli to teď nechceš, klidně počkám" Uklidňoval mě, ale já čekat nechtěla...co si budeme namlouvat, Ross jen v boxerkách mě hrozně vzrušuje. (nevěřim že to fakt píšu)

"Chci to" Snažila jsem se ho přesvědčit, abych mu ukázala že to myslím vážně a vášnivě jsem ho políbila.

Na nic nečekal a sundal mi podprsenku. Hned nato se ode mně odtáhl, podíval se na mou hruď a zakousl se do dolního rtu. Vypadal směšně a tak jsem se nechtěně uchechtla, ale až pak jsem si uvědomila, že Ross vidí moje prsa a odvrátila od něj pohled (zase), protože když se stydim, nedokážu někomu koukat do očí.

"Nestyď se..jsi dokonalá" řekl a začal mi mačkat prsa. Stydlivost mě přešla a nahradilo ji vzrušení. Nechtěně jsem ze sebe vypustila vzdych a Ross se usmál. Už jsem to nemohla vydržet a tak jsem ho k sobě přitáhla a začala mu jazykem rejdit po krku. Slabě vzdychal a mě to ještě víc nakoplo. Sundala jsem mu boxerky a on mě nato kalhotky.

Už jsem ho chtěla mít v sobě, ale Ross mi strčil ruku do kalhotek a přejel mi po mém vchodu. (Tak za tohle se stydim..) Bylo to tak...tak vzrušující. Strčil do mě jeden prst a já se slastí prohla v zádech.

"Jsi tak uzká" šeptl si sám pro sebe a usmál se. Vůbec nechápu proč, ale teď se o to nějak nezajímám. Potom přidal druhý prst a já myslela že mě trefí. Proč mě tak mučí? Že všeho nejvíc tam chci mít jeho "kámoše".

Když už jsem cítila, že budu Ross ze mě prsty vyndal. Nechápavě jsem se na něj koukla a on se jen ušklíbl.

"Vážně si to přeješ? Doopravdy?" Ptal se pro jistotu.

"Ze všeho nejvíc..."

Toto ujištění mu postačilo, vyndal si z kapsy u džínsů balíček s kondomem a já na něj vrhla pohled Kde si to jako vzal?, ale on se jen se nevinně usmál. Rychle balíček otevřel a nasadil si kondom.

Ačkoliv mám teorii v malíčku z různých Bravíček, zas tak jednoduše to nejde. Asi jsem moc napjatá, nervózní a vystresovaná a ze strachu před bolestí uhnu.

"Neboj, budu se snažit být co nejjemnější" Slibuje mi šeptem naléhavě.

"Fajn" Řeknu odhodlaně.

Najednou pocítím tlak a už cítím penis v sobě. Vzmůžu se jen na prudké vydechnutí.

Zabolelo to jen maličko a krátce, pak už prostoupí nádherný pocit naplnění.

Ross je ve mě a já jsem jeho součástí.

Je úžasný vědět,že jsme si nejblíž,jak si lidé mohou být.

Ross se ve mě začal rychle pohybovat a já přirážela pánví nazpátek. Naše vzdychy zaplnili celou místnost.Pak najednou pořádně přirazil a já se udělala 

"Ross!" vykřikla jsem a ještě chvíli jsem přirážela pánví dokud se neudělal i on.

Svalil se vedle mě a oba jsme rozdýchávali co se právě stalo.

"Byla jsi úžasná" Řekl po chvíli ticha, kdy se náš dech vrátil do normálu.

" Ty taky" Odpověděla jsem a zachumlala se do deky, protože mi začala být pořádná zima.

Najednou jsem pocítila, jeho paže kolem mýho pasu a tak jsem se víc přitiskla k Rossovy.

"Miluju tě" Vydechl

"Já tebe" Odpověděla jsem a upadla do hlubokého spánku.



I love you! ( FF Ross Lynch )Kde žijí příběhy. Začni objevovat