1 Bölüm 1

3.6K 124 126
                                    

Kim Minseok, 18 yaşında, hızlandırma sınıfından olan arkadaşı ile çıkıyor, Kim Junmyeon, 17 yaşında. Gay olma konusunda ikisi de yeni. Sadece birbirlerine ilgi duyduklarını fark etmeden önce çıktıkları kızlar konusunda bilgileri var.

İki arkadaşmış gibi çıkıyorlar çünkü birbirlerine nasıl sevgili gibi davranacaklarını bilmiyorlar, sebebi ikisinin de erkek olması. Bu yol daha kolay olduğu için ikisi de bunu önemsemiyordu, problem arkadaşlık merdivenlerini aşarak ileriye gitmek istemeleri ama nasıl yapacaklarını bilmemeleriydi.

Bu onları gay porno filmi kiralamaya iten şey oldu. Filmlerin, hele de gay filmi olanların arasıdan seçim yapmak oldukça utandırıcıydı. Fakat hala konu hakkında bilgisizlerdi, bu yüzden yirmilerinde olan kadına, belki de bir part-time çalışanı, hangisinin en iyi normal gay pornosunu olduğunu sormaları daha çok utanmalarına sebep oldu.

*Bu utanç verici deneyimi unutarak devam edelim ve sonrada bu filmi yakalanmadan izleyebileceğimiz bir yer bulalım.*

"Annem ve kız kardeşim her zaman evdeler! Ve evin ne kadar küçük olduğunu biliyorsun. Sesleri duyabilirler!" Minseok korkuyla soludu.

"Ama Minseok, annem odaya girip bizi yetişkin filmi izlerken yakalarsa vereceği tepkiyi hayal edemiyorum!" Junmyeon surat astı. Junmyeon zengin bir çocuktu ve evleri oldukça büyüktü. Ama bu Minseok'un genç olanda etkilendiği şeylerden biri değildi. Eğer Kim Minseok'un Kim Junmyeon hakkında hoşlandıklarını anlatmaya başlarsak bu uzun bir konuşma olurdu.

"Yani a-aşk oteline* mi gitmeliyiz?" utangaç bir biçimde önerdi büyük olan. (Kısa süreliğine oda tutulan, çiftlerin gittiği ve amacın ilişkiye girmek olduğu oteller. Başka nasıl anlatılır bilemedim >.<)

Junmyeon fikire karşı kızardı. "B-bu...bilmiyorum."

"Argh!! Yeter artık! Orası ikimizin de gidebileceği yerlerden değil.Neden bu kadar zorluyoruz ki sadece sevişeceğiz." adam sıkıntıyla saçlarını karıştırdı. Gerçekten ağlamak istiyordu.

"Minseok! Minseok-ah hadi benim evime gidelim. Kimsenin bizi yakalamadığından emin olmak istiyorum." dedi Junmyeon. Erkek arkadaşını stresli görmek onu rahatsız etmişti. Büyük olanla daha fazla samimi arkadaşlarmış gibi kalmak istemiyordu.

"Emin misin?" umutla sordu. Sarkık dudakları öptükten sonra kafasını salladığında büyük olanının gözleri mutlulukla parladı.

"O zaman ne bekliyoruz? Haydi gidelim!"

---

"Tanıştığımıza memnun oldum, Minseok." Minseok eğildi ve Kim'lerin madamını selamladı.

"Davetsiz geldiğim için üzgünüm Bayan Kim." Junmyeon ile birlikte onun odasına doğru ilerlerken söyledi.

"Odamda olacağız. Hiçbir şey getirmene gerek yok. Eğer bir şeylere ihtiyacımız olursa gelip alırım." Junmyeon, oğlunun isteğine karşı kafa sallayarak onu onaylayan annesine söyledi.

Genç olanın odasındaki ses geçirmez stüdyodalardı, Minseok kayganlaştırıcı kutusunu ve paket kondomu çantasından çıkarırken Junmyeon filmi hazırlıyordu.

"Umarım başka bir şey unutmamışızdır." büyük olan kendi kendine söylenerek kafasını hafifçe yana yatırdı. Genç olan diğer çocuğun sevimliliğine karşı hafifçe güldü.

"Sanmıyorum. Rahatla, filmi izleyelim ve öğrenelim." diğer çocuğu yumuşak minderlerin olduğu yere götürürken konuştu. Birbirlerine sarıldılar ve ardından film başladı.

İzledikleri şey bir Japon gay filmiydi, altyazı olmadığı için konuşulanları anlamamışlardı. Hikaye çok sade ve gösterişsizdi.

Filmde Kouyou adındaki en yakın arkadaşına aşık olan Akira'nın hikayesini anlatıyordu. Akira'nın yaptığı itiraf zavallıca ve oldukça kötüydü ama sonunda Akira'nın apartmanına gittiler ve seviştiler. Olay masum bir öpücükle başladı ve gittikçe ateşlendi. En sonunda Akira, Kouyou'nun altındaydı ve ikisi de çıplaktı .

How to do smut?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin